Klopt, maar de versie van Don Omar is iets nieuwer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheen
Trouwens Danza Kuduro is toch al een ouder nummer ? Van vorig jaar ?
Nee, omdat het gewoon een blij liedje is... zoiets heb je nodig in de zomer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef Martijn93 het volgende:
@stien omdat dit de megahit is?? nee denk het niet.
Persoonlijk vind ik deze beter, maar dit wordt ook niet dé zomerhit.
Danza koduroquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:37 schreef Ritmo het volgende:
Don Omar is gewoon echt Loca People aan het inhalen nu, knalt in alle hitlijsten en op alle zenders hard door nu.. toch wel onverwachts gezien het nummer al wat ouder is.
Die is tof. Het hele album is tof.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef Martijn93 het volgende:
@stien omdat dit de megahit is?? nee denk het niet.
Persoonlijk vind ik deze beter, maar dit wordt ook niet dé zomerhit.
Dit, en chicks vinden die stem van Lucenzo wat geiler in die versie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar de versie van Don Omar is iets nieuwer.
Dennis Bax, wat een cultheldquote:
Tof.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:49 schreef DenOldenhuis het volgende:
Calvin Harris- Bounce is nu de Grandslam op Slam FM
Def Rhymz ookquote:
Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 50 van 3fm en niet het origineel van don omar
Laten we dan met z'n alle het originele downloadenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat de megatop 5 gewoon de 5 meeste gedownloade nummers van de dag zijn.
Gewoon allebei niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Laten we dan met z'n alle het originele downloaden![]()
Het origineel is van Lucenzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
quote:
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, juist die van Don Omar is de cover. Die met Big Ali is al meer dan een jaar oud.
Zat een half jaar verschil oid tussen. Maar inmiddels is 'ie ook wel in elke taal nagedaan volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
OhWist ik niet....
Maar die van Don Omar is ook al zeker een jaar oud volgens mij
Ben ik de enige die allebei de nummers waardeloos vind?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat deze verlepte versie in de mega top 5 van 3fm en niet het origineel van don omar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |