Deze of Bounce van Calvin Harris, zolang het maar niet Sak Noel gaat worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:07 schreef Masterboy het volgende:
Officiële video is vandaag uitgekomen en voor mij mag deze wel de zomerhit worden!
Van mij hoeft het niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Bounce vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk zomers, misschien veranderd dat als je hem een paar keer gehoord hebt, doe mij dan maar cry just a little...
Heb deze nog nergens in NL gehoord, tijd dat deze ook opgepikt gaat worden, is ook wel een lekker zomers nummer
Zoals altijd bij die Roemeens nummers, goede clipquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Bounce vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk zomers, misschien veranderd dat als je hem een paar keer gehoord hebt, doe mij dan maar cry just a little...
Heb deze nog nergens in NL gehoord, tijd dat deze ook opgepikt gaat worden, is ook wel een lekker zomers nummer
al wel wat ouder maar idd heerlijk nummer!quote:
Ach, voor d'r bijquote:
Ik vind hem wat 'simpel' maar hij is in ieder geval niet zo irritant als een Pitbull o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ach, voor d'r bij![]()
Overigens hoorde ik hem vandaag wel al 2x op een spaanse 'dance' radiozender komen.
Al gepost hier, pagina 2quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Dat denk ik niet. Levels weinig commercieel en om er nu nog een vocal overheen te zetten gaat niet meer werken voor de zomer ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:27 schreef DJKre het volgende:
Avicii zal waarschijnlijk wel weer een zomerhit pakken na Bromance vorig jaar nu Levels dit jaar:
(evt met vocal eroverheen)
Hm doet me heel erg denken aan andere house nummertjes en vind hem ook niet erg catchy moet ik zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ben benieuwd of deze hier uit gaat komen..
Lekker nummertje wel
Laat bounce het inderdaad maar worden. Geen BEPquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Waarom? Omdat dit sowieso keihard gehypet gaat worden en het een zwaar chill party nummer is (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van een black eyed peas nummer).
En anders mag het bounce wel worden.
Die is toch al lang uit? Heb dat nummer al een hele tijd terug geregeld gehoord in diverse uitgaansgelegenheden...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ben benieuwd of deze hier uit gaat komen..
Lekker nummertje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |