Die tracks/video's van Mayer Hawthorne zijn van 2009, zou vreemd zijn als die nu hier nog een zomerhit worden. Desalniettemin is zijn muziek wel tof.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef SunshineFlower het volgende:
De zomerhits van 2011, vind ik dan![]()
![]()
[youtube]
T zijn alle 3 lekkere nummers en lekker zomers!
Lekker liedje zeg!!quote:
Heerlijk nummer iddquote:
Duh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Swomp het volgende:
ik ben loca people nu beu, al meteen te veel uitgemolken
Geloof me nou maar. Dit wordt 'm gewoon deze zomer:quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Relisten het volgende:
en
Zijn aanstekelijk.
Wat er nu op de radio het meest gedraait word zijn:
Maar ik geef Loca People toch nog het meeste kans.
Goede kanshebber, snap sommige posts hier trouwens echt niet, meeste van die danceplaatjes die totaal niet blijven hangen etc. Dit soort zomerse hitjes (net als Don Omar) heeft oneindig meer potentie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef nijmegen19 het volgende:
Lou bega is terugen hij blijft nog hangen ook!
Wie weet wordt dit wel de zomerhit
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef dyna18 het volgende:
Hoe heet dat salsa nummer wat je nu regelmatig hoort langskomen?
Kan het helaas niet terug vinden.
Altijd al beu geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Swomp het volgende:
ik ben loca people nu beu, al meteen te veel uitgemolken
Dit wordt hem. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Relisten het volgende:
[..]
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?
Is ook erg aanstekelijk, maar niet meezingbaar wat bij zomerhitjes wel het geval is.
Tsja Paul ik vind het ook ongelooflijk gezien 1. het nummer al vorig jaar uitkwam 2. De the-fast-5-danza-kuduro-hype toch allang al weer over moet zijn, maar als iedereen het roept dan wordt het een self fulfilling prophecy hequote:
Ik moet er echt helemaal niets van hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja Paul ik vind het ook ongelooflijk gezien 1. het nummer al vorig jaar uitkwam 2. De the-fast-5-danza-kuduro-hype toch allang al weer over moet zijn, maar als iedereen het roept dan wordt het een self fulfilling prophecy he
Het is trouwens ook gewoon een lekker nummertje, niks mis mee, zomers en alles.
SlamFM draaide gister deze remix, vind ik ook wel wat inzitten:
Ik ook niet en daarnaast was dat in Portugal en Frankrijk al vorig jaar de zomerhit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet er echt helemaal niets van hebben.
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheenquote:
Ik ken het nummer al bijna anderhalf jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, het originele maakt meer kans... zo'n schreeuwende neger hoeft er van mij niet doorheen
Trouwens Danza Kuduro is toch al een ouder nummer ? Van vorig jaar ?
Thanks, die zocht ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Relisten het volgende:
[..]
Ik denk dat je Danza Kuduro bedoelt?
Is ook erg aanstekelijk, maar niet meezingbaar wat bij zomerhitjes wel het geval is.
Vorig jaar in Frankrijk kwam ie ook al langs als ik het goed heb ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ik ken het nummer al bijna anderhalf jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |