quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef nijmegen19 het volgende:
Voor de liefhebbers nog eentje:P
Geniaal nummertje
Lekkere nummertjes, welke site(nieuwe releases) haal je die zooi vandaanquote:
Hoop het niet, heb ´t wel een beetje gehad na ´Replay´...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Masterboy het volgende:
Loca people
Ik hoop deze
Maar denk het niet...
Lekker nummer idd, alleen denk ik dat hij nu al populairder had moeten zijn, hij is immers al een tijdje uit...quote:
Nee, ik kots op Sak Noel, dat zou echt de slechtste zomerhit in jaren zijn. Nog slechter dan Pitbull in 2009quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Lekker nummer idd, alleen denk ik dat hij nu al populairder had moeten zijn, hij is immers al een tijdje uit...
Ik denk toch dat Sak Noel - Loca People hem toch gaat worden
Ja ok, ik zeg ook niet dat die goed of slehct is...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik kots op Sak Noel, dat zou echt de slechtste zomerhit in jaren zijn. Nog slechter dan Pitbull in 2009
Niet echt van release site, meer van youtube.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
[..]
Lekkere nummertjes, welke site(nieuwe releases) haal je die zooi vandaan
Bouncequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef DenOldenhuis het volgende:
Wacht maar mensen, 12 juni komt Bounce van Calvin Harris uit. Die geef ik nog steeds een goede kans aangezien die veel aanstekelijker is en meer zomers klinkt dan bijv Loca People. Wat naar mijn inziens gewoon een redelijk inwisselbaar nummer voor in de club is, niet iets wat echt aangenaam is als je het 20 keer per dag op de radio hoort.
quote:
Hehe vet inderdaad, hopelijk pikken 3FM en 538 hem op. Al ben ik bang van nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Met een vette knipoog naar de 80's glambands als Motley Crue en Poison (daar ga ik tenminste vanuit, het is zó over de top!).
Dit is wel een hele goede! Ze zien er ook wel goed uit voor 80's rockers!quote:
...alleen een beetje gayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:54 schreef iewl het volgende:
[..]
Dit is wel een hele goede! Ze zien er ook wel goed uit voor 80's rockers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |