Daar zit je faalquote:Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga gewoon alsnog. Zo moeilijk is dat niet.
Vader Jacob is niet zo moeilijk om te spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Herushingu het volgende:
Ik hoor pianospel dat meteen afbreekt als ik aanbel (pianomuziek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, lijer die ie isquote:
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:00 schreef Mariposas het volgende:
Misschien komt ze wel niet oorspronkelijk uit Groningen. En haar verhuizen kan altijd nog. Doe niet zo bekrompen.
Stomp hem gewoon keihard neer, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Klopt, lijer die ie is
[..]
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.
Die collega kom ik straks tegen op het werk: hij werkt 's morgens en ik 's middags en dan moeten we elkaar 'debriefen'_____
FOK!ers vertel mij wat ik tegen hem zal zeggen om het cockblocken af te leren...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef antfukker het volgende:
[..]
Stomp hem gewoon keihard neer, dat zal hem leren
Dat wordt 'm sowieso niet. We werken individueel, wat betekent dat als ik in een buurt werk hij daar niet isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef Rodawa het volgende:
Of hossel alsnog die chick zelf en ga dan voor zijn ogen met haar zoenen.
Dan ben ik mijn baan kwijt, da's geen optie dus. Beter werk ik hem eruit... Echt een kutstreek. Straks zit ie daar met haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een gore tyfuspaap die college van je. Ik zou hem toch even goed erop tikken!
De Weijert ofzo heet hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waar was dat? dan ga ik wel ff langs en vertel ik haar dat jij haar leuk vind
Haha was wel mijn bedoeling jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Herushingu het volgende:
[..]
De Weijert ofzo heet hetEn ga jij me ook cockblocken zeker!
Goed nieuws overigens, werd net gebeld door werk dat er een paar mensen waren die er niet waren 's morgens, of verzochten 's middags terug te komen. Zij zat ook in die groep!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Klopt, lijer die ie is
[..]
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.
Die collega kom ik straks tegen op het werk: hij werkt 's morgens en ik 's middags en dan moeten we elkaar 'debriefen'_____
FOK!ers vertel mij wat ik tegen hem zal zeggen om het cockblocken af te leren...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.
Gewoon langsgaan en verbaasd zijn als ze zegt dat je collega al langs is geweestquote:Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier![]()
Samenvatting: TS durft niet terug naar chick om te hosselen nadat collega hem gecockblocked heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet straks weer bij d'r langs, dan zien we wel. Ik ga het in ieder geval proberen, da's al meer dan veel mensen zouden doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.
Dat kan niet. We hebben papieren die bij die gesprekken horen, die heeft die collega dus nu. Maar die worden straks ingeleverd op kantoor waarna ik het overneemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en verbaasd zijn als ze zegt dat je collega al langs is geweest
Dat wel ja, maar alleen als je ook echt wat probeert. Succes in ieder geval en laat even weten hoe het ging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik moet straks weer bij d'r langs, dan zien we wel. Ik ga het in ieder geval proberen, da's al meer dan veel mensen zouden doen
Ik kan wel sneaky pic maken met m'n telefoon, no problemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Als je echt wat gaat proberen, kan je dan niet ff met je telefoon filmen? Ik wil je namelijk wel hard op je bek zien gaan
Haaa.quote:
Vooral omdat Emma het niet zo tof vind dat TS dit topic geopend heeft, en er ook van op de hoogte is..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef chibibo het volgende:
TS is straks zijn Melkertbaan kwijt vanwege ongewenste seksuele toespelingen.
Iets zegt me dat dit de spreekwoordelijke druppel is..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik kan wel sneaky pic maken met m'n telefoon, no problemHeb ik ook wat om aan mijn muur te hangen
![]()
Damn right HAAA ja.. Sleutelstad woon je toch?quote:Haaa.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ze heeft een vriend =/Dat boeit niet. Alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
Ja man, want ik heb echt de naam van dat meisje uit je postgeschiedenis gegravenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:16 schreef Herushingu het volgende:
Och weer zo'n nerd die wat onderzoek gedaan heeft in mijn postgeschiedenis. Bravo jong
Deze manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Le boyfriend, I presume? Maak je borst maar nat, ik zit straks bij d'r op de koffie, jij niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja man, want ik heb echt de naam van dat meisje uit je postgeschiedenis gegravenOf HEEEL goed gegokt, dat zal het zijn..
Of misschien haal ik dingen door elkaar.. Ja, er wonen vast heeeel veel Emma's in de Weijert.. Die piano spelen, in een zwart tshirt met een bruine skinny jeans, wonend achter het linkerportiek op de 2e verdieping.. Bruin haar, half vast..
Of toch?
Dringt het 'n beetje door?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Le boyfriend, I presume? Maak je borst maar nat, ik zit straks bij d'r op de koffie, jij niet.
Ja ja nou is het wel leuk geweest, terug onder je steen trollquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dringt het 'n beetje door?
Ik twijfel 'n beetje of je die koffie nog krijgt tho.. Maar tis wel 'n schat, dus je kan geluk hebben.
Je hoopt echt dat ik een troll ben he? Dat ze niet echt dit topic gelezen heeft.. Want jij moet nog terug vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ja ja nou is het wel leuk geweest, terug onder je steen troll
Trolletje, ze vond mij ook leuk hoor. Ik heb ruim een uur met d'r zitten kletsen. Stop maar met doen alsof, zoek echt iets om te neuken, je hebt waanbeelden jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je hoopt echt dat ik een troll ben he? Dat ze niet echt dit topic gelezen heeft.. Want jij moet nog terug vanmiddag.
Had ze nou je collega er maar in gelaten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga gewoon alsnog. Zo moeilijk is dat niet.
wat een paupermannetje ben jij zeg. Heb je het per fax gestuurd, of persoonlijk langs gebracht en haar toen nog even tegen de muur gezet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je hoopt echt dat ik een troll ben he? Dat ze niet echt dit topic gelezen heeft.. Want jij moet nog terug vanmiddag.
Had ze nou je collega er maar in gelaten
Dit dus. Dat jong denkt dat ie d'r kent, jaloerse nerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een paupermannetje ben jij zeg. Heb je het per fax gestuurd, of persoonlijk langs gebracht en haar toen nog even tegen de muur gezet?
Gewoon MSN dikke. Ga met je tijd mee..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een paupermannetje ben jij zeg. Heb je het per fax gestuurd, of persoonlijk langs gebracht en haar toen nog even tegen de muur gezet?
Ik ben verschrikkelijk jaloers jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Dit dus. Dat jong denkt dat ie d'r kent, jaloerse nerd.
Oh god PM me met meer detailsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Gewoon MSN dikke. Ga met je tijd mee..
[..]
Ik ben verschrikkelijk jaloers ja
Ik denk inderdaad dat ik haar ken ja.. Ik weet 't wel zeker ook. Stiekem heeft ze ook hier gepost.. Ga maar zoeken.
Dan weet ze meteen dat ik d'r leuk vind en dat ik d'r graag zou daten als een echte heerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben verschrikkelijk jaloers ja
Ik denk inderdaad dat ik haar ken ja.. Ik weet 't wel zeker ook. Stiekem heeft ze ook hier gepost.. Ga maar zoeken.
heb d'r facebook gevonden met picsquote:
Is ze nou echt zo geefbaar zoals TS beweert of overdrijft hij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zal dr vragen een pic van TS te nemen alstie voor de deur staat..
Geefbaarder nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Is ze nou echt zo geefbaar zoals TS beweert of overdrijft hij?
Stuur maar via PM/DMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Herushingu het volgende:
[..]
heb d'r facebook gevonden met picsvolgens mij mag ik dat niet linken of wel? hoef geen ban, dat nerdje maakt het wel grappig namelijk
Hou eens op die infantiele benadering knul, anders klop ik je eens goed op die lompe kanus van je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dreigen met fysiek geweld over internet.. Bijna net zo'n baas als TS met z'n casanovaskillsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Hou eens op die infantiele benadering knul, anders klop ik je eens goed op die lompe kanus van je.
Mocht het waar zijn is dat natuurlijk geniaal, maar tegelijkertijd gaat onze Jeff dan ook met de billen bloot en kan ie nog wat tikken verwachten op zn 22e..
Pics uploaden met tinypic of zo'n andere site en dan hier posten. Dat mag wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Herushingu het volgende:
[..]
heb d'r facebook gevonden met picsvolgens mij mag ik dat niet linken of wel? hoef geen ban, dat nerdje maakt het wel grappig namelijk
dreigen doe ik niet, ik kan me enkel de reactie van papi hersuhenku voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dreigen met fysiek geweld over internet.. Bijna net zo'n baas als TS met z'n casanovaskills
PM/ DM svp!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Herushingu het volgende:
ik kan die foto niet aanklikken op facebook. dan maar printscreen.
Ha, daar kom ik vanmiddag langs!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Ja man, want ik heb echt de naam van dat meisje uit je postgeschiedenis gegravenOf HEEEL goed gegokt, dat zal het zijn..
Of misschien haal ik dingen door elkaar.. Ja, er wonen vast heeeel veel Emma's in de Weijert.. Die piano spelen, in een zwart tshirt met een bruine skinny jeans, wonend achter het linkerportiek op de 2e verdieping.. Bruin haar, half vast..
Of toch?
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?
Time will tell..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?
Ik stalk haar alleen.. Houd dr in de gaten met een verrekijker enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is de relatie van Jeff met de onbekende griet? Broer/zus, of lovers? The plot thickens.
Waarom zou ik je klappen? Je bent veel te amusantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?_____
En heeft de desbetreffende dame daadwerkelijk hier gepost? Cat_Tank ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is de relatie van Jeff met de onbekende griet? Broer/zus, of lovers? The plot thickens.
Ik voel een vervolg aankomen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
En heeft de desbetreffende dame daadwerkelijk hier gepost? Cat_Tank ?
Hier, als ie dr vriendje zou zijn zou ie dat wel toegeven, hij geeft niet eens toe. Ben jij nou een vent?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Time will tell..
[..]
Ik stalk haar alleen.. Houd dr in de gaten met een verrekijker enzo
Nou nee, maar goed, ze vond je wel leuk, das prima. Maar ze is gek op d'r vriend (nemen we even aan). Dus wat ik het mooiste zou vinden is als zij de deur open maakt, dit topic heeft gelezen, een foto van je maakt, en haar vriend (misschien Jeff wel) vanuit de woonkamer even aan komt lopen om met een dikke grijns op zn gezicht haar op dr bek te pakken, voor jouw neus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?_____
Jonge, net of ik met meisjes durf te praten in het echt. Waarom denk je dat ik zo jaloers bent dat jij voor je werk met meisjes mag praten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Hier, als ie dr vriendje zou zijn zou ie dat wel toegeven, hij geeft niet eens toe. Ben jij nou een vent?
.. next time on FOK.nl !quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef CoolGuy het volgende:Overigens wel mooi als die vriend van haar 2,5 meter breed is ofzo, kijken of je dan nog zo'n flinke jongen bent
ben aan het bijsnijden in paint, geduld.quote:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jonge, net of ik met meisjes durf te praten in het echt. Waarom denk je dat ik zo jaloers bent dat jij voor je werk met meisjes mag praten?
Als ik dat kom opende er ook elke dag 'n topic over
Welnee.. Hij heeft alles in de hand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
Die jongen is zenuwachtig als hij aanbelt vanmiddag!
[..]
Misschien is het verschil tussen jou en mij wel dat jij achteraf topics over dr opent op fok en ik... Eh.. Daar geen behoefte aan heb?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Herushingu het volgende:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheen
Ook al ben je een (enorm goede) troll, dan nog is hij zenuwachtig als hij straks aanbelt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Jeff89 het volgende:
Welnee.. Hij heeft alles in de hand.
Ik ben immers maar een troll, wat heeftie te vrezen?
Maar die keuze is niet aan jou, maar aan haar. Jij kunt jezelf geweldig vinden, als zij liever haar vriend heeft, of dat nou een mega nerd is of niet, dan heb jij het nakijken, en er is niks wat je daar aan kunt veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Herushingu het volgende:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheen
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die keuze is niet aan jou, maar aan haar. Jij kunt jezelf geweldig vinden, als zij liever haar vriend heeft, of dat nou een mega nerd is of niet, dan heb jij het nakijken, en er is niks wat je daar aan kunt veranderen.
Vooralsnog weet ik niet wat je bent manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!
nja dat is tenminste al ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vooralsnog weet ik niet wat je bent man
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!
hoho, hou jij je even bezig met paint vriend?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.
Je bedoeld dat je dat ontzettend hoopt, want als het nou wel waar blijkt te zijn dan is dit een ontzettend backfire topic en sta je enorm voor aap, and you didn't get the girlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.
Ik heb m ook in het vuistje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Bioflap het volgende:
Schiet nou eens op met die foto`s man!
Ik zit hier te wachten..
Als je dit al niet lukt.... sorry man, ik geef je weinig kans. Ach wie houd ik voor de gek, ik gaf je sowieso al geen kans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Welke van die miljoen links moet ik hebben om het hierheen te linken via imageshack.us?
Gebruik www.imgur.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Welke van die miljoen links moet ik hebben om het hierheen te linken via imageshack.us?
Dit gaat zo'n verrassing worden, alleen zal TS dat niet grappig vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Waar kan ik aanbellen?quote:
Hahahaa nouja ik zal maar een punaise op mn bel plakken tegen de stalkersquote:Waar kan ik aanbellen?
Door reacties als dit haal ik 't weg. wat een kutreactie zeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dat je droomvrouw? Jezus man, daar zou ik m'n schoenen nog niet mee afvegen.
Jij kan misschien niet linken en copy'en, maar de rest van fok wel hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:12 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Door reacties als dit haal ik 't weg. wat een kutreactie zeg.
Nou, dat bedoel ik! Ik wil gewoon met je *censuur* en dan wil ik een *censuur* in je *censuur* stoppen en daarna heel hard *censuur*! Ik hou van *censuur*!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dan is iedereen volgens mij veel gelukkiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik heb koffie graag zwart jij dan?quote:Ik hou van koffie!
Volgens mij begin je nattigheid te voelen is 't niet...?quote:
ik denk dat hij aardig baalt dat hij nu op Fok zitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij begin je nattigheid te voelen is 't niet...?
Je praat over gevoel:P wat knap voor een manquote:
Doe eens niet zo lullig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je praat over gevoel:P wat knap voor een man
Koffie heb ik. Humor is discutabel, maar er lacht altijd wel iemand om mijn grappen.quote:
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor je? Misschien ligt het aan het soort mannen waar jij mee omgaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nah! ik geef een compliment!quote:
Ja, TS gaat nu of niet meer reageren, of zijn gezicht proberen te reddenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Bioflap het volgende:
[..]
ik denk dat hij aardig baalt dat hij nu op Fok zit
Dat is heel knapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?
En als een echte baas deel je dat met onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef samuraipizzacats het volgende:
Facebook gevonden. Tot nu toe klopt alles van Jeffs kant
Jij laat ook geen kans voorbij gaan om 'chicks te hosselen' is 't niet?quote:
Danku! Kijk het is helemaal niet zo moeilijk! Gewoon tegen iemand zeggen wat je van iemand vind.quote:
EPIC FACEBOOK IS EPICquote:
Als hij dichtgaat om die FB link kan je 'n deel 2 wel vergeten denk ik..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Bioflap het volgende:
Wie maakt straks deel 2 aan als deze is dicht gezet?
Ik denk dat die meid in dit topic al wel al heeft gereageerd....dat vermoed ik zo..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik vind het wel lullig voor haar met naam en toenaam besproken op fok.
Heeft iemand facebook? kunnen we haar de link van dit topic sturen
Ik schrik van stuuvers reacties eerlijk gezegd. als de dame in kwestie hier achter komt dan verlies ik ws mn baan /care maar dan heb ik haar denk ik ook gekwetst.quote:
Laat dat een les voor hem zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef bokkepoot het volgende:
Je bent dommer omdat je zoveel details heb opgenoemt incluis foto plaatsen
Natuurlijk wel! Dat vinden vrouwen toch juist leuk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik denk het wel....ze word wel belachelijk gemaakt enzo.
En straks vind iemand haar hyves en staat ze in bikini op fok en lopen mensen haar uit te schelden...
Niet erg charmant denk je, TS ?
Dat is wel een beetje chanant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Dat vinden vrouwen toch juist leuk?
Er anno 2011 achter komen dat het niet zo handig is om van alles op internet te delen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik schrik van stuuvers reacties eerlijk gezegd. als de dame in kwestie hier achter komt dan verlies ik ws mn baan /care maar dan heb ik haar denk ik ook gekwetst.
Man verliest liefdesleven door forumberichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Stuurver het volgende:
Binnenkort in de krant
"Man verliest baan door forumbericht"
quote:
Of hij komt er niet eens inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
Dat was best wel erg inderdaad, TS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er anno 2011 achter komen dat het niet zo handig is om van alles op internet te delen...
Sorry, kan weinig medelijden met je hebben, want je had wel een hoop praatjes en je bent er zelf in meegegaan, nota bene door zelfs een foto van haar te plaatsen nadat je er al achter kwam dat iemand haar herkende.
Zo'n schok door zijn hele lichaam: "Kut! Ze weet het!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
De eerste vijf komen in elk geval overeen, moet ik echt verder zoeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vrienden komen niet echt overeen met het facebook account volgens mij
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb haar een facebook bericht gestuurd naar dit topic
Echte mannen? Zo nerd die z'n lol haalt uit iemand er bij lappen? Nou props hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Goedzo! Heel mannelijk van je! Er zijn nog wel echte heren in Nederland.
En een 9/10 op de schaal van draak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
Maar zoals TS haar beschreef dacht ik dat ze er zo uit zou zien:
[ afbeelding ]
Maar ze is een 3/10 op de schaal van Stuurver
Misa Campo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Campo is ook niet te evenaren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Herushingu het volgende:
TS komt uit de randstad en zit voor zijn studie in Groningen. Groningse dames zijn best leuk, maar ik heb altijd gedacht dat ik een chick uit de randstad moet, want ik blijf toch niet in dit geïsoleerde uit de hand gelopen dorp_! Alhoewel het hier wel gezellig is
![]()
Tot TS voor zijn werk voor een plaatselijke woningcorporatie controles moet uitvoeren. Ik sta voor de deur van een portiekwoning in en sociale huur volkswijk. Na bij 1 lelijk lesbostel, 1 autist en 5 allochtonen te hebben aangebeld verwachtte ik nu ook een buitenlandse dame of heer met een angstige blik, gezien ik inschrijvingen controleer![]()
Ik hoor pianospel dat meteen afbreekt als ik aanbel (pianomuziek) En er doet me toch een intens lekker wijf de deur open. Niet met angst maar verbazing in het gezicht, met daarna een mooie glimlach
Nog fijner, het mooie mens spreekt niet met een walgelijk Gronings accent, zette lekkere koffie, beseft zelf volgens mij niet dat ze fucking lekker is (nog beter) en heeft een kont innerlijk waar menig FOK!er U tegen zegt
![]()
Na veel vragen gesteld te hebben over mogelijke vriendjes medebewoners komen hier de klachten.
Klacht 1: de dame komt dus WEL uit Groningen ondanks gebrek aan accent (een man kan hopen toch). Maar daar valt nog mee te werken![]()
Klacht 2: ze heeft een vriendje, maar die woont er niet terwijl er ruimte zat is, dus die werk ik er wel uit jeweet![]()
Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier![]()
Samenvatting: TS durft niet terug naar chick om te hosselen nadat collega hem gecockblocked heeft
rrrrightquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Ik ben gebeld door mijn uitzendbureau. het bedrijf moet me niet meer.
Misschien kan je glazenwasser worden....?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
*excuses, ik had mijn info onjuist*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je dit enkel trolt, anders mag je jezelf weleens goed gaan schamen nerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb haar een facebook bericht gestuurd naar dit topic
Muahahahahahahah xDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Huh die foto stond niet op zn FoBoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
10/10 op de schaal van Stuurver yo..
[ afbeelding ]
Gelul, zo snel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Huh die foto stond niet op zn FoBo
Jij hebt mij gewoon keihard voorgelogenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
10/10 op de schaal van Stuurver yo..
[ afbeelding ]
Had je me maar geloofd hae jongen? I tried to go easy on you.. Maar jij moest zonodig links gaan dumpenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Gelukkig heb je nog die chick...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Ja hoor, nu al? Hoe komen ze er zo snel achter en waarom zouden ze je zo snel laten gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Episch backfire topic dit![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
+1
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ohja ze had ruimte toch, in haar huis?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja ze had ruimte toch, in haar huis?
Straks komt hij achter je aan.. xD![]()
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Stuurver het volgende:
Moeten deze laatste pagina's koesteren want een deel 2 gaat geheid op slot
Ik hou van jullie!![]()
![]()
!
We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -![]()
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
waarom gaat dit op slot nou dan?
door al die fotos?"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Bioflap het volgende:
[..]
En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?
Straks komt hij achter je aan.. xD![]()
Hyves & Facebook plaatsen mag niet meer...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom gaat dit op slot nou dan?
door al die fotos?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestieIt is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
oooh zo ja ik ben nog nieuw hier een beetje
Ik denk dat TS ook een beetje mee probeert te trollenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Dude... wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld![]()
![]()
![]()
Jeff, zonder shit, heb jij hier iets mee te maken? Want hoe kan dat uitzendbureau dit nou zo snel weten?![]()
Overigens...van die toffe attitude van TS is niks meer over.
Dit is voor nu het topic van 2011 voor mij
Breitling - Instruments for Professionals![]()
De helft van jullie? Wie is de helft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P
Ik heb helemaal geen FoBo![]()
![]()
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:PAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Daarom plaats ik geen persoonlijke verhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?![]()
![]()
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Ooh boyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P![]()
![]()
![]()
De telefoon staat voor niets. NOG sneller dan een topic op fokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude... wtf![]()
![]()
![]()
Jeff, zonder shit, heb jij hier iets mee te maken? Want hoe kan dat uitzendbureau dit nou zo snel weten?![]()
Overigens...van die toffe attitude van TS is niks meer over.
Dit is voor nu het topic van 2011 voor mij![]()
![]()
Kan een leuke topicwending worden. Helaas is het topic bijna vol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P
∞![]()
Balen...jeetje...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijn"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.![]()
![]()
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:PIt is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
TS maakt z'n eigen identiteit bekend(er) door te zeggen dat ie er werkt als uitzendkrachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld![]()
![]()
Je collega ownedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me![]()
![]()
Ik hoop op een combinatie van alle driequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Die collega die jij het er liefste uit zou werken toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed mewordt je gewoon 2x genaaid, maar geen van die keren is met dat meiske
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Haha, surprise! De dame in kwestie zat hier stiekem ook al de hele tijd.
∞![]()
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed meEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Niet stiekem hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.
Haha, surprise! De dame in kwestie zat hier stiekem ook al de hele tijd.![]()
TS wil je echt een chick die Glee kijkt?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nee als je pieter was wilde je ik je nog even bedanken dat je me door had verbonden met je collega maar helaas niks positiefs voor jou vandaag
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?![]()
Ben jij zijn collega dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |