En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja ze had ruimte toch, in haar huis?
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Stuurver het volgende:
Moeten deze laatste pagina's koesteren want een deel 2 gaat geheid op slot
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Bioflap het volgende:
[..]
En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?
Straks komt hij achter je aan.. xD
Hyves & Facebook plaatsen mag niet meer...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom gaat dit op slot nou dan?
door al die fotos?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw ziet
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestie
Ik denk dat TS ook een beetje mee probeert te trollenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw ziet
Dude... wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld
De helft van jullie? Wie is de helft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Daarom plaats ik geen persoonlijke verhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |