Doe eens niet zo lullig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je praat over gevoel:P wat knap voor een man
Koffie heb ik. Humor is discutabel, maar er lacht altijd wel iemand om mijn grappen.quote:
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor je? Misschien ligt het aan het soort mannen waar jij mee omgaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nah! ik geef een compliment!quote:
Ja, TS gaat nu of niet meer reageren, of zijn gezicht proberen te reddenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Bioflap het volgende:
[..]
ik denk dat hij aardig baalt dat hij nu op Fok zit
Dat is heel knapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?
En als een echte baas deel je dat met onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef samuraipizzacats het volgende:
Facebook gevonden. Tot nu toe klopt alles van Jeffs kant
Jij laat ook geen kans voorbij gaan om 'chicks te hosselen' is 't niet?quote:
Danku! Kijk het is helemaal niet zo moeilijk! Gewoon tegen iemand zeggen wat je van iemand vind.quote:
EPIC FACEBOOK IS EPICquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |