dreigen doe ik niet, ik kan me enkel de reactie van papi hersuhenku voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dreigen met fysiek geweld over internet.. Bijna net zo'n baas als TS met z'n casanovaskills
PM/ DM svp!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Herushingu het volgende:
[..]
heb d'r facebook gevonden met picsvolgens mij mag ik dat niet linken of wel? hoef geen ban, dat nerdje maakt het wel grappig namelijk
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Herushingu het volgende:
ik kan die foto niet aanklikken op facebook. dan maar printscreen.
Ha, daar kom ik vanmiddag langs!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Ja man, want ik heb echt de naam van dat meisje uit je postgeschiedenis gegravenOf HEEEL goed gegokt, dat zal het zijn..
Of misschien haal ik dingen door elkaar.. Ja, er wonen vast heeeel veel Emma's in de Weijert.. Die piano spelen, in een zwart tshirt met een bruine skinny jeans, wonend achter het linkerportiek op de 2e verdieping.. Bruin haar, half vast..
Of toch?
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?
Time will tell..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey. Maar stel nou even dat het echt is he. Dat jeff daadwerkelijk de vriend is van die meid, en jij staat daar aan de deur, en zij lacht je vierkant in je gezicht uit. Wat dan?
Ik stalk haar alleen.. Houd dr in de gaten met een verrekijker enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is de relatie van Jeff met de onbekende griet? Broer/zus, of lovers? The plot thickens.
Waarom zou ik je klappen? Je bent veel te amusantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?_____
En heeft de desbetreffende dame daadwerkelijk hier gepost? Cat_Tank ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is de relatie van Jeff met de onbekende griet? Broer/zus, of lovers? The plot thickens.
Ik voel een vervolg aankomen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
En heeft de desbetreffende dame daadwerkelijk hier gepost? Cat_Tank ?
Hier, als ie dr vriendje zou zijn zou ie dat wel toegeven, hij geeft niet eens toe. Ben jij nou een vent?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Time will tell..
[..]
Ik stalk haar alleen.. Houd dr in de gaten met een verrekijker enzo
Nou nee, maar goed, ze vond je wel leuk, das prima. Maar ze is gek op d'r vriend (nemen we even aan). Dus wat ik het mooiste zou vinden is als zij de deur open maakt, dit topic heeft gelezen, een foto van je maakt, en haar vriend (misschien Jeff wel) vanuit de woonkamer even aan komt lopen om met een dikke grijns op zn gezicht haar op dr bek te pakken, voor jouw neus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Jammer dan. Die gegevens moet ik wel hebben. maar als ze me er niet inlaat wordt het lastig, en stuur ik wel een collega. Maar ze vond me wel leuk hoor. En wat wil jeffje doen dan? Me vanuit waar ie ook vandaan komt komen klappen?_____
Jonge, net of ik met meisjes durf te praten in het echt. Waarom denk je dat ik zo jaloers bent dat jij voor je werk met meisjes mag praten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Hier, als ie dr vriendje zou zijn zou ie dat wel toegeven, hij geeft niet eens toe. Ben jij nou een vent?
.. next time on FOK.nl !quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef CoolGuy het volgende:Overigens wel mooi als die vriend van haar 2,5 meter breed is ofzo, kijken of je dan nog zo'n flinke jongen bent
ben aan het bijsnijden in paint, geduld.quote:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jonge, net of ik met meisjes durf te praten in het echt. Waarom denk je dat ik zo jaloers bent dat jij voor je werk met meisjes mag praten?
Als ik dat kom opende er ook elke dag 'n topic over
Welnee.. Hij heeft alles in de hand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
Die jongen is zenuwachtig als hij aanbelt vanmiddag!
[..]
Misschien is het verschil tussen jou en mij wel dat jij achteraf topics over dr opent op fok en ik... Eh.. Daar geen behoefte aan heb?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Herushingu het volgende:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheen
Ook al ben je een (enorm goede) troll, dan nog is hij zenuwachtig als hij straks aanbelt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Jeff89 het volgende:
Welnee.. Hij heeft alles in de hand.
Ik ben immers maar een troll, wat heeftie te vrezen?
Maar die keuze is niet aan jou, maar aan haar. Jij kunt jezelf geweldig vinden, als zij liever haar vriend heeft, of dat nou een mega nerd is of niet, dan heb jij het nakijken, en er is niks wat je daar aan kunt veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Herushingu het volgende:
Nou precies. Zo'n meid als zij verdient beter dan een mietje als jij. als je echt dr vriendje bent geef je dat toch meteen toe, zo'n prachtchick? Maar jij draait eromheen
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die keuze is niet aan jou, maar aan haar. Jij kunt jezelf geweldig vinden, als zij liever haar vriend heeft, of dat nou een mega nerd is of niet, dan heb jij het nakijken, en er is niks wat je daar aan kunt veranderen.
Vooralsnog weet ik niet wat je bent manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!
nja dat is tenminste al ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vooralsnog weet ik niet wat je bent man
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heul geen nerd ja!
hoho, hou jij je even bezig met paint vriend?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.
Je bedoeld dat je dat ontzettend hoopt, want als het nou wel waar blijkt te zijn dan is dit een ontzettend backfire topic en sta je enorm voor aap, and you didn't get the girlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar nog nooit gezien hebt. en zo wel dan neuk je d'r niet.
Ik heb m ook in het vuistje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Bioflap het volgende:
Schiet nou eens op met die foto`s man!
Ik zit hier te wachten..
Als je dit al niet lukt.... sorry man, ik geef je weinig kans. Ach wie houd ik voor de gek, ik gaf je sowieso al geen kans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Welke van die miljoen links moet ik hebben om het hierheen te linken via imageshack.us?
Gebruik www.imgur.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Welke van die miljoen links moet ik hebben om het hierheen te linken via imageshack.us?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |