Daar zit je faalquote:Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga gewoon alsnog. Zo moeilijk is dat niet.
Vader Jacob is niet zo moeilijk om te spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Herushingu het volgende:
Ik hoor pianospel dat meteen afbreekt als ik aanbel (pianomuziek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, lijer die ie isquote:
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:00 schreef Mariposas het volgende:
Misschien komt ze wel niet oorspronkelijk uit Groningen. En haar verhuizen kan altijd nog. Doe niet zo bekrompen.
Stomp hem gewoon keihard neer, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Klopt, lijer die ie is
[..]
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.
Die collega kom ik straks tegen op het werk: hij werkt 's morgens en ik 's middags en dan moeten we elkaar 'debriefen'_____
FOK!ers vertel mij wat ik tegen hem zal zeggen om het cockblocken af te leren...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef antfukker het volgende:
[..]
Stomp hem gewoon keihard neer, dat zal hem leren
Dat wordt 'm sowieso niet. We werken individueel, wat betekent dat als ik in een buurt werk hij daar niet isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef Rodawa het volgende:
Of hossel alsnog die chick zelf en ga dan voor zijn ogen met haar zoenen.
Dan ben ik mijn baan kwijt, da's geen optie dus. Beter werk ik hem eruit... Echt een kutstreek. Straks zit ie daar met haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:47 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een gore tyfuspaap die college van je. Ik zou hem toch even goed erop tikken!
De Weijert ofzo heet hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waar was dat? dan ga ik wel ff langs en vertel ik haar dat jij haar leuk vind
Haha was wel mijn bedoeling jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Herushingu het volgende:
[..]
De Weijert ofzo heet hetEn ga jij me ook cockblocken zeker!
Goed nieuws overigens, werd net gebeld door werk dat er een paar mensen waren die er niet waren 's morgens, of verzochten 's middags terug te komen. Zij zat ook in die groep!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Klopt, lijer die ie is
[..]
Ze komt hier vandaan, dat heb ik namelijk gevraagd.
Die collega kom ik straks tegen op het werk: hij werkt 's morgens en ik 's middags en dan moeten we elkaar 'debriefen'_____
FOK!ers vertel mij wat ik tegen hem zal zeggen om het cockblocken af te leren...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.
Gewoon langsgaan en verbaasd zijn als ze zegt dat je collega al langs is geweestquote:Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier![]()
Samenvatting: TS durft niet terug naar chick om te hosselen nadat collega hem gecockblocked heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet straks weer bij d'r langs, dan zien we wel. Ik ga het in ieder geval proberen, da's al meer dan veel mensen zouden doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niks want je weet zelf ook dat als het er op aan was gekomen je haar toch niet zou hebben geregeld en dat dit vooral een handig excuus is om jezelf voor te houden dat het niet aan jou ligt.
Dat kan niet. We hebben papieren die bij die gesprekken horen, die heeft die collega dus nu. Maar die worden straks ingeleverd op kantoor waarna ik het overneemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en verbaasd zijn als ze zegt dat je collega al langs is geweest
Dat wel ja, maar alleen als je ook echt wat probeert. Succes in ieder geval en laat even weten hoe het ging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik moet straks weer bij d'r langs, dan zien we wel. Ik ga het in ieder geval proberen, da's al meer dan veel mensen zouden doen
Ik kan wel sneaky pic maken met m'n telefoon, no problemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Als je echt wat gaat proberen, kan je dan niet ff met je telefoon filmen? Ik wil je namelijk wel hard op je bek zien gaan
Haaa.quote:
Vooral omdat Emma het niet zo tof vind dat TS dit topic geopend heeft, en er ook van op de hoogte is..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef chibibo het volgende:
TS is straks zijn Melkertbaan kwijt vanwege ongewenste seksuele toespelingen.
Iets zegt me dat dit de spreekwoordelijke druppel is..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik kan wel sneaky pic maken met m'n telefoon, no problemHeb ik ook wat om aan mijn muur te hangen
![]()
Damn right HAAA ja.. Sleutelstad woon je toch?quote:Haaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |