Man verliest liefdesleven door forumberichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Stuurver het volgende:
Binnenkort in de krant
"Man verliest baan door forumbericht"
quote:
Of hij komt er niet eens inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
Dat was best wel erg inderdaad, TS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er anno 2011 achter komen dat het niet zo handig is om van alles op internet te delen...
Sorry, kan weinig medelijden met je hebben, want je had wel een hoop praatjes en je bent er zelf in meegegaan, nota bene door zelfs een foto van haar te plaatsen nadat je er al achter kwam dat iemand haar herkende.
Zo'n schok door zijn hele lichaam: "Kut! Ze weet het!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
De eerste vijf komen in elk geval overeen, moet ik echt verder zoeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vrienden komen niet echt overeen met het facebook account volgens mij
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb haar een facebook bericht gestuurd naar dit topic
Echte mannen? Zo nerd die z'n lol haalt uit iemand er bij lappen? Nou props hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Goedzo! Heel mannelijk van je! Er zijn nog wel echte heren in Nederland.
En een 9/10 op de schaal van draak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
Maar zoals TS haar beschreef dacht ik dat ze er zo uit zou zien:
[ afbeelding ]
Maar ze is een 3/10 op de schaal van Stuurver
Misa Campo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
Maar zoals TS haar beschreef dacht ik dat ze er zo uit zou zien:
[ afbeelding ]
Maar ze is een 3/10 op de schaal van Stuurver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |