Als hij dichtgaat om die FB link kan je 'n deel 2 wel vergeten denk ik..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Bioflap het volgende:
Wie maakt straks deel 2 aan als deze is dicht gezet?
Ik denk dat die meid in dit topic al wel al heeft gereageerd....dat vermoed ik zo..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik vind het wel lullig voor haar met naam en toenaam besproken op fok.
Heeft iemand facebook? kunnen we haar de link van dit topic sturen
Ik schrik van stuuvers reacties eerlijk gezegd. als de dame in kwestie hier achter komt dan verlies ik ws mn baan /care maar dan heb ik haar denk ik ook gekwetst.quote:
Laat dat een les voor hem zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef bokkepoot het volgende:
Je bent dommer omdat je zoveel details heb opgenoemt incluis foto plaatsen
Natuurlijk wel! Dat vinden vrouwen toch juist leuk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik denk het wel....ze word wel belachelijk gemaakt enzo.
En straks vind iemand haar hyves en staat ze in bikini op fok en lopen mensen haar uit te schelden...
Niet erg charmant denk je, TS ?
Dat is wel een beetje chanant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Dat vinden vrouwen toch juist leuk?
Er anno 2011 achter komen dat het niet zo handig is om van alles op internet te delen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik schrik van stuuvers reacties eerlijk gezegd. als de dame in kwestie hier achter komt dan verlies ik ws mn baan /care maar dan heb ik haar denk ik ook gekwetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |