Man verliest liefdesleven door forumberichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Stuurver het volgende:
Binnenkort in de krant
"Man verliest baan door forumbericht"
quote:
Of hij komt er niet eens inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
Dat was best wel erg inderdaad, TS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er anno 2011 achter komen dat het niet zo handig is om van alles op internet te delen...
Sorry, kan weinig medelijden met je hebben, want je had wel een hoop praatjes en je bent er zelf in meegegaan, nota bene door zelfs een foto van haar te plaatsen nadat je er al achter kwam dat iemand haar herkende.
Zo'n schok door zijn hele lichaam: "Kut! Ze weet het!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zitten ze straks in doodse stilte aan een bakje koffie.. vraagt zij subtiel: "dusss.. nog op fok! gezeten toevallig?"
De eerste vijf komen in elk geval overeen, moet ik echt verder zoeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vrienden komen niet echt overeen met het facebook account volgens mij
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb haar een facebook bericht gestuurd naar dit topic
Echte mannen? Zo nerd die z'n lol haalt uit iemand er bij lappen? Nou props hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Goedzo! Heel mannelijk van je! Er zijn nog wel echte heren in Nederland.
En een 9/10 op de schaal van draak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
Maar zoals TS haar beschreef dacht ik dat ze er zo uit zou zien:
[ afbeelding ]
Maar ze is een 3/10 op de schaal van Stuurver
Misa Campo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Campo is ook niet te evenaren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Herushingu het volgende:
TS komt uit de randstad en zit voor zijn studie in Groningen. Groningse dames zijn best leuk, maar ik heb altijd gedacht dat ik een chick uit de randstad moet, want ik blijf toch niet in dit geïsoleerde uit de hand gelopen dorp_! Alhoewel het hier wel gezellig is
![]()
Tot TS voor zijn werk voor een plaatselijke woningcorporatie controles moet uitvoeren. Ik sta voor de deur van een portiekwoning in en sociale huur volkswijk. Na bij 1 lelijk lesbostel, 1 autist en 5 allochtonen te hebben aangebeld verwachtte ik nu ook een buitenlandse dame of heer met een angstige blik, gezien ik inschrijvingen controleer![]()
Ik hoor pianospel dat meteen afbreekt als ik aanbel (pianomuziek) En er doet me toch een intens lekker wijf de deur open. Niet met angst maar verbazing in het gezicht, met daarna een mooie glimlach
Nog fijner, het mooie mens spreekt niet met een walgelijk Gronings accent, zette lekkere koffie, beseft zelf volgens mij niet dat ze fucking lekker is (nog beter) en heeft een kont innerlijk waar menig FOK!er U tegen zegt
![]()
Na veel vragen gesteld te hebben over mogelijke vriendjes medebewoners komen hier de klachten.
Klacht 1: de dame komt dus WEL uit Groningen ondanks gebrek aan accent (een man kan hopen toch). Maar daar valt nog mee te werken![]()
Klacht 2: ze heeft een vriendje, maar die woont er niet terwijl er ruimte zat is, dus die werk ik er wel uit jeweet![]()
Klacht 3: ik zou vandaag terugkomen, had ik snel geregeld zodat ik extra zou kunnen hosselen en haar nummer te vragen... Is een kutcollega al langsgegaan aan wie ik verteld had dat daar een lekker wijf woont. Matennaaier![]()
Samenvatting: TS durft niet terug naar chick om te hosselen nadat collega hem gecockblocked heeft
rrrrightquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Ik ben gebeld door mijn uitzendbureau. het bedrijf moet me niet meer.
Misschien kan je glazenwasser worden....?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
*excuses, ik had mijn info onjuist*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je dit enkel trolt, anders mag je jezelf weleens goed gaan schamen nerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb haar een facebook bericht gestuurd naar dit topic
Muahahahahahahah xDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Huh die foto stond niet op zn FoBoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
10/10 op de schaal van Stuurver yo..
[ afbeelding ]
Gelul, zo snel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Huh die foto stond niet op zn FoBo
Jij hebt mij gewoon keihard voorgelogenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
10/10 op de schaal van Stuurver yo..
[ afbeelding ]
Had je me maar geloofd hae jongen? I tried to go easy on you.. Maar jij moest zonodig links gaan dumpenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Gelukkig heb je nog die chick...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
Ja hoor, nu al? Hoe komen ze er zo snel achter en waarom zouden ze je zo snel laten gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Herushingu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Episch backfire topic dit![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
+1
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ohja ze had ruimte toch, in haar huis?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja ze had ruimte toch, in haar huis?
Straks komt hij achter je aan.. xD![]()
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Stuurver het volgende:
Moeten deze laatste pagina's koesteren want een deel 2 gaat geheid op slot
Ik hou van jullie!![]()
![]()
!
We are Anonymous. We are Legion. We do not Forgive. We do not Forget. Expect us.
- I do what I want because I can -![]()
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
waarom gaat dit op slot nou dan?
door al die fotos?"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Bioflap het volgende:
[..]
En ze had toch ook nog een vriend die jij er wel ff uit werkte?
Straks komt hij achter je aan.. xD![]()
Hyves & Facebook plaatsen mag niet meer...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom gaat dit op slot nou dan?
door al die fotos?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die vriend zal wel niet al te veel voorstellen gezien het uiterlijk van de dame in kwestieIt is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
oooh zo ja ik ben nog nieuw hier een beetje
Ik denk dat TS ook een beetje mee probeert te trollenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze binnen 4 uurtjes iemand ontslaan omdat hij op internet heeft gezegd dat hij een klant als droomvrouw zietAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Dude... wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld![]()
![]()
![]()
Jeff, zonder shit, heb jij hier iets mee te maken? Want hoe kan dat uitzendbureau dit nou zo snel weten?![]()
Overigens...van die toffe attitude van TS is niks meer over.
Dit is voor nu het topic van 2011 voor mij
Breitling - Instruments for Professionals![]()
De helft van jullie? Wie is de helft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P
Ik heb helemaal geen FoBo![]()
![]()
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom heeft de helft van jullie geen foto op je fobo ?:PAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Daarom plaats ik geen persoonlijke verhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Om dit soort situaties te vermijden als je een persoonlijk verhaal plaatst?![]()
![]()
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
Ooh boyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P![]()
![]()
![]()
De telefoon staat voor niets. NOG sneller dan een topic op fokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude... wtf![]()
![]()
![]()
Jeff, zonder shit, heb jij hier iets mee te maken? Want hoe kan dat uitzendbureau dit nou zo snel weten?![]()
Overigens...van die toffe attitude van TS is niks meer over.
Dit is voor nu het topic van 2011 voor mij![]()
![]()
Kan een leuke topicwending worden. Helaas is het topic bijna vol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P
∞![]()
Balen...jeetje...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijn"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.![]()
![]()
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:PIt is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.![]()
TS maakt z'n eigen identiteit bekend(er) door te zeggen dat ie er werkt als uitzendkrachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld![]()
![]()
Je collega ownedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me![]()
![]()
Ik hoop op een combinatie van alle driequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Die collega die jij het er liefste uit zou werken toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed mewordt je gewoon 2x genaaid, maar geen van die keren is met dat meiske
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Haha, surprise! De dame in kwestie zat hier stiekem ook al de hele tijd.
∞![]()
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed meEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Niet stiekem hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.
Haha, surprise! De dame in kwestie zat hier stiekem ook al de hele tijd.![]()
TS wil je echt een chick die Glee kijkt?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nee als je pieter was wilde je ik je nog even bedanken dat je me door had verbonden met je collega maar helaas niks positiefs voor jou vandaag
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?![]()
Ben jij zijn collega dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |