Ooh boyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey TS werk jij bij lefier en heet jij pieter ?:P
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
De telefoon staat voor niets. NOG sneller dan een topic op fokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dude... wtf![]()
![]()
![]()
Jeff, zonder shit, heb jij hier iets mee te maken? Want hoe kan dat uitzendbureau dit nou zo snel weten?![]()
Overigens...van die toffe attitude van TS is niks meer over.
Dit is voor nu het topic van 2011 voor mij
Kan een leuke topicwending worden. Helaas is het topic bijna vol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Balen...jeetje...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat het hier voornamelijk pudding tarzans zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Post een foto van jezelf dan sukkel. beetje blijven bashen, nee jij bent stoer.
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
TS maakt z'n eigen identiteit bekend(er) door te zeggen dat ie er werkt als uitzendkrachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Herushingu het volgende:
Ik werk via uitzendbureau bij die corporatie. Bitches, als jullie niet zo hadden aangevallen nee ok het is mijn eigen schuld
Je collega ownedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Ik hoop op een combinatie van alle driequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nee en nee. en ik denk dat de dame op de hoogte is inmiddels en gebeld heeft. of mijn werkgever leest mee. of mijn collega backstabbed me
Die collega die jij het er liefste uit zou werken toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Niet stiekem hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal stiekem je collega's.
Haha, surprise! De dame in kwestie zat hier stiekem ook al de hele tijd.
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar je hebt niks anders gedaan dan zeggen dat ze een droomvrouw is ?
Ben jij zijn collega dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Linken naar FB, foto plaatsen, beloven stiekem een foto te maken terwijl je voor je werk met officiele papieren voor de deur staat... Ik kan me wel indenken waarom ze in het vervolg gewoon een andere student inhuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |