Dit gaat zo'n verrassing worden, alleen zal TS dat niet grappig vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Herushingu het volgende:
Welke van die miljoen links moet ik hebben om het hierheen te linken via imageshack.us?
Waar kan ik aanbellen?quote:
Hahahaa nouja ik zal maar een punaise op mn bel plakken tegen de stalkersquote:Waar kan ik aanbellen?
Door reacties als dit haal ik 't weg. wat een kutreactie zeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dat je droomvrouw? Jezus man, daar zou ik m'n schoenen nog niet mee afvegen.
Jij kan misschien niet linken en copy'en, maar de rest van fok wel hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:12 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Door reacties als dit haal ik 't weg. wat een kutreactie zeg.
Nou, dat bedoel ik! Ik wil gewoon met je *censuur* en dan wil ik een *censuur* in je *censuur* stoppen en daarna heel hard *censuur*! Ik hou van *censuur*!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dan is iedereen volgens mij veel gelukkiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik heb koffie graag zwart jij dan?quote:Ik hou van koffie!
Volgens mij begin je nattigheid te voelen is 't niet...?quote:
ik denk dat hij aardig baalt dat hij nu op Fok zitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij begin je nattigheid te voelen is 't niet...?
Je praat over gevoel:P wat knap voor een manquote:
Doe eens niet zo lullig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je praat over gevoel:P wat knap voor een man
Koffie heb ik. Humor is discutabel, maar er lacht altijd wel iemand om mijn grappen.quote:
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor je? Misschien ligt het aan het soort mannen waar jij mee omgaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nah! ik geef een compliment!quote:
Ja, TS gaat nu of niet meer reageren, of zijn gezicht proberen te reddenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Bioflap het volgende:
[..]
ik denk dat hij aardig baalt dat hij nu op Fok zit
Dat is heel knapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, ik praat heel vaak over mijn gevoel. En ik ben altijd eerlijk. Das niet knap?
En als een echte baas deel je dat met onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef samuraipizzacats het volgende:
Facebook gevonden. Tot nu toe klopt alles van Jeffs kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |