quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Wie zijn dat op die foto? Sharapova en Krajicek?quote:
Federer kan nog winnen, maar ik verwacht dat Nadal het wordt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Eenskijken het volgende:
Poll: Kan federer nog winnen?
• Ja, federer kan nog winnen
• Nee, nadal gaat winnen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Andrea Hlavackova. Winnares damesdubbel op RGquote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie zijn dat op die foto? Sharapova en Krajicek?
Wat + een = wanne.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef theSummoner het volgende:
Is wanne Fries ofzo? Of gewoon een typo?
Bedankt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Andrea Hlavackova. Winnares damesdubbel op RG.
Ow Vlaams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Brabant waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef DeMessias het volgende:
"Wanne" zeggen we hier als "wa ne" -> wat eenVlaams dialect?
geeen Fries, soberzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef theSummoner het volgende:
Is wanne Fries ofzo? Of gewoon een typo?
Als hij fit blijft. En hij staat op 10 na vandaag hequote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef FlorisRijkaard het volgende:
11-16 staat hij nog achter in Grand Slams, maar gezien het leeftijdsverschil gaat Nadal Federer ruim inhalen binnen 2/3 jaar.
11-16? 9-16 bedoel je.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Heerlijk dit, vooral voor al die Federer-geilerts.
[...]
11-16 staat hij nog achter in Grand Slams, maar gezien het leeftijdsverschil gaat Nadal Federer ruim inhalen binnen 2/3 jaar.
Dat heeft Federer volgens mij toch ook vrij vaak gedaan. Of denk je dat mensen hem de beste vinden omdat hij een mooie techniek heeft?quote:Hoezo beste tennisser ooit? Dat Federers spel er soms mooier uit ziet, maakt hem nog niet de beste. Winnen, daar gaat het om.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef alors het volgende:
Whehe ik scrollde even door de google zoekresultaten van Verkerk en wat kwam ik daar tegen?
[ afbeelding ]!!
Echt????? Ga je me zo ook nog uitleggen dat de score niet 1 2 3 4 is maar 15/30/40?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die doet er dan ook niet toe voor Nadal.
Winnen is toch ook wat Federer doet en gedaan heeft? Dat in combinatie met zijn vloeiende en stijlvolle spel maakt hem voor mij een betere speler dan Nadal ooit zal worden. Als ik een tenniswedstrijd kijk, dan wil ik vooral genieten van het spel en bij Nadal kan ik dat totaal niet. Al die lelijke boogballen, ik kan het niet aanzien. Uiteraard is het ook een kwaliteit, maar niet een die ik kan waarderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Heerlijk dit, vooral voor al die Federer-geilerts.
Nadal op weg naar 17-8 in onderlinge confrontaties!
Hoezo beste tennisser ooit? Dat Federers spel er soms mooier uit ziet, maakt hem nog niet de beste. Winnen, daar gaat het om. Wat Nadal doet, is ook gewoon tennis: nooit verslagen, uit een geslagen positie nog een bal terugslaan en daardoor de fout bij de tegenstander forceren, waanzinnig knap. Sampras was ook altijd de beste, terwijl hij vooral service-volley speelde!
Lekker op Sport1 aan het kijken ook, wordt helemaal scheel van die Federer-geilheid op NOS en Eurosport.
Vooral Marcela Mesker, wat laat die vrouw zich kennen zeg. De Evert ter Napel van het tennis. Je moet het verschil eens horen in reacties na een punt van Federer en na een van Nadal... Zielig.
Je kent de legendarische Martin Verkerk reeks niet? Heidenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef alors het volgende:
Whehe ik scrollde even door de google zoekresultaten van Verkerk en wat kwam ik daar tegen?
[ afbeelding ]!!
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]!!
Mooi dat in elk topic gerefereerd wordt naar deze baas.quote:
Nee die kende ik niet, tot ik dat dus zagquote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kent de legendarische Martin Verkerk reeks niet? Heiden.
Er is er nu ook eentje voor Co Stompé.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kent de legendarische Martin Verkerk reeks niet? Heiden.
Right, 9-16 idd, maar na vandaag 10-16 natuurlijk. Nadal ligt dus voor op schema. En dus ligt het voor de hand dat de Spanjaard de 'beste tennisser ooit' ruim gaat inhalen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11-16? 9-16 bedoel je.
[..]
Dat heeft Federer volgens mij toch ook vrij vaak gedaan. Of denk je dat mensen hem de beste vinden omdat hij een mooie techniek heeft?
Abe van den Ban was nog mooierquote:
Je beantwoord het zelf al. Op dit moment heeft Federer de meest belangrijke toernooien gewonnen en getoond meer een allrounder te zijn. Hij heeft superlang op #1 gestaan, dat moet Nadal nog maar even proberen te evenaren (net zoals zijn aantal Grand Slams). Nadal is op Roland Garros ongenaakbaar, terwijl Federer naast Wimbledon ook op de Australian Open en US Open heerste. Nadal heeft natuurlijk de potentie en de leeftijd om op papier (qua resultaten) de beste tennisser ooit te worden, maar op dit moment is dat Roger.quote:
Dat ligt niet zo heel erg voor de hand als Djokovic de vorm die hij heeft vast houdt. Daarnaast zie ik Murray Nadal in slams ook wel stoppen. Maar natuurlijk zal Nadal nog meerdere Grand Slams kunnen winnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Right, 9-16 idd, maar na vandaag 10-16 natuurlijk. Nadal ligt dus voor op schema. En dus ligt het voor de hand dat de Spanjaard de 'beste tennisser ooit' ruim gaat inhalen.
Weet je waar ik het ook heerlijk voor vind? Voor dat irritante, vervelend partijdige Franse publiek. Geef mij maar Wimbledon!
Ik denk dat het meer het topniveau is van beide spelersquote:
Even een telefoontje. Sorry jongens, en meisjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:58 schreef DeMessias het volgende:
Federer-Fan is zo stil? Evenveel zenuwen als King Roger zelf?
True, maar toch zou Fed wel een wat hogere BP-conversie kunnen gebruiken...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het topniveau is van beide spelers
Open een poll.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef TheGeneral het volgende:
Wie verwacht nu direct weer de rebreak van Nadal.
Het staat eigenlijk al op de trofee, die is voor simpele heren. Daarom heeft Nadal al 5x gewonnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef eentwee het volgende:
Voorspelbare wedstrijd. Je denkt dat het nog spannend kan worden maar over een uurtje kijken we gewoon weer hier naar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
100% zeker.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Een punt voor Federer. Ik moet de New York Times bellen.
Niet dan?quote:
Dat eerste niet, dat laatste wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:03 schreef Eenskijken het volgende:
ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat federer gewoon de betere tennisser is, qua techniek en spel. alleen heeft ie in z'n hoofd dat ie niet van nadal kan winnen
deels dan aan Fed, op 15-30 zo'n misserquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef Niox het volgende:
Het zou wel des Nadals zijn om direct terug te breken.
Dat ik dit zeker wet, is niet omdat ik het allemal zo goed kan voorspellen. Ik zit er bijna altijd naast. Maar bij Nadal-Federer op RG is het wel heel erg voorspelbaar. Over een paar minuten is het 2-0 in sets voor Nadal.quote:
Als ie een andere dokter had ook ...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Nadal rechtshandig was geweest, had hij nooit zoveel gewonnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik dit zeker wet, is niet omdat ik het allemal zo goed kan voorspellen. Ik zit er bijna altijd naast. Maar bij Nadal-Federer op RG is het wel heel erg voorspelbaar. Over een paar minuten is het 2-0 in sets voor Nadal en over een uurtje staat er een droge 3-0 op het scorebord.
Dan moet je er wel in geloven.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
FedererPak dan een keer je kansen jongen!
Ja, 30-30 nu. Hopelijk een break. Maar wat maakt het uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Het is gewoon als altijd. Alles op de backhand en de fout komt wel.
match-up. Tegen Djokovic speelt het zoveel anders als tegen Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:
Zo geweldig ik 'm tegen Djoko vond zo schlemiel vind ik 'm nu tegen Rafa.
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Het is gewoon als altijd. Alles op de backhand en de fout komt wel.
Toch heb ik lang niet het idee dat Nadal zo bang is voor Djokovic als Federer voor Nadal is.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
match-up. Tegen Djokovic speelt het zoveel anders als tegen Nadal.
Geluk bij een ongeluk?quote:
Hoezo niet sportief, moet ie dan nog even de game maar weggeven?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Morthill het volgende:
slim van Fed, direct weg en even bezinnen, maar niet sportief
Als ze op de baan staan wellicht.quote:
Waarom niet sportief? Had moeten wachten op Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Morthill het volgende:
homoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:12 schreef Nielsch het volgende:
Het lacoste logo op de borst van de umpire is wel erg groot, shirt lijkt op die manier als een goedkope fake.... (al snap ik dat het logo waarschijnlijk expres wat groter is gemaakt door lacoste zelf).
Als er nog gespeeld kan worden, is het natuurlijk wel sneaky om te denken, mooi nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo niet sportief, moet ie dan nog even de game maar weggeven?
Onzin. Ze gingen gewoon allebei naar binnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Morthill het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zou toch verschrikkelijk zijn als de tennisjeugd nu allemaal zo gaat tennissen als Nadal, omdat hij daar zoveel succes mee heeft? Dan hangen ze over tien jaar een volleybalnet tussen de helften om het nog spannend te maken...
Regen
Diep trieste vent met een ego met de grootte waar je U tegen zegt, afschieten die ventquote:
Ik heb een foto van hem/haarquote:Op zondag 5 juni 2011 17:14 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore kijkt even naar het icoontje naast de naam van `alors`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expeditie Robinson gekeken ?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Diep trieste vent met een ego met de grootte waar je U tegen zegt, afschieten die vent
Derksen, de kenner die Preud'homme een mislukte trainer vind ...quote:
"Sukkel! Zo die eerste set weggeven!"quote:Op zondag 5 juni 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zou Annacone nu tegen Federer zeggen?
Nee dat heeft hij nooit gezegd.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Derksen, de kenner die Preud'homme een mislukte trainer vind ...
Verrassend weinig fouten inquote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef Szura het volgende:
Even een vraagje.
Hoe was de vrouwenfinale eigenlijk?
Mannelijk...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef Szura het volgende:
Even een vraagje.
Die is in 2010 en 2011 niet gespeeld.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef Szura het volgende:
Even een vraagje.
Dat heeft die helemaal niet gezegd.Alleen dat hij zich als een dorpsidioot gedraagt langs de zijlijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Derksen, de kenner die Preud'homme een mislukte trainer vind ...
Dit dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heeft die helemaal niet gezegd.Alleen dat hij zich als een dorpsidioot gedraagt langs de zijlijn.
Al gepostquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me lachen als Federer opeens achter Nadal gaat staan en hem in een houdgreep neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |