Dat ik dit zeker wet, is niet omdat ik het allemal zo goed kan voorspellen. Ik zit er bijna altijd naast. Maar bij Nadal-Federer op RG is het wel heel erg voorspelbaar. Over een paar minuten is het 2-0 in sets voor Nadal.quote:
Als ie een andere dokter had ook ...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Nadal rechtshandig was geweest, had hij nooit zoveel gewonnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik dit zeker wet, is niet omdat ik het allemal zo goed kan voorspellen. Ik zit er bijna altijd naast. Maar bij Nadal-Federer op RG is het wel heel erg voorspelbaar. Over een paar minuten is het 2-0 in sets voor Nadal en over een uurtje staat er een droge 3-0 op het scorebord.
Dan moet je er wel in geloven.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
FedererPak dan een keer je kansen jongen!
Ja, 30-30 nu. Hopelijk een break. Maar wat maakt het uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Het is gewoon als altijd. Alles op de backhand en de fout komt wel.
match-up. Tegen Djokovic speelt het zoveel anders als tegen Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:
Zo geweldig ik 'm tegen Djoko vond zo schlemiel vind ik 'm nu tegen Rafa.
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Het is gewoon als altijd. Alles op de backhand en de fout komt wel.
Toch heb ik lang niet het idee dat Nadal zo bang is voor Djokovic als Federer voor Nadal is.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
match-up. Tegen Djokovic speelt het zoveel anders als tegen Nadal.
Geluk bij een ongeluk?quote:
Hoezo niet sportief, moet ie dan nog even de game maar weggeven?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Morthill het volgende:
slim van Fed, direct weg en even bezinnen, maar niet sportief
Als ze op de baan staan wellicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |