Nee die kende ik niet, tot ik dat dus zagquote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kent de legendarische Martin Verkerk reeks niet? Heiden.
Er is er nu ook eentje voor Co Stompé.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kent de legendarische Martin Verkerk reeks niet? Heiden.
Right, 9-16 idd, maar na vandaag 10-16 natuurlijk. Nadal ligt dus voor op schema. En dus ligt het voor de hand dat de Spanjaard de 'beste tennisser ooit' ruim gaat inhalen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
11-16? 9-16 bedoel je.
[..]
Dat heeft Federer volgens mij toch ook vrij vaak gedaan. Of denk je dat mensen hem de beste vinden omdat hij een mooie techniek heeft?
Abe van den Ban was nog mooierquote:
Je beantwoord het zelf al. Op dit moment heeft Federer de meest belangrijke toernooien gewonnen en getoond meer een allrounder te zijn. Hij heeft superlang op #1 gestaan, dat moet Nadal nog maar even proberen te evenaren (net zoals zijn aantal Grand Slams). Nadal is op Roland Garros ongenaakbaar, terwijl Federer naast Wimbledon ook op de Australian Open en US Open heerste. Nadal heeft natuurlijk de potentie en de leeftijd om op papier (qua resultaten) de beste tennisser ooit te worden, maar op dit moment is dat Roger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |