quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ja, geen idee. Iemand?quote:
Serieus?quote:
Hij wilde hem deze wissel al denk ik.quote:
Al 1000x is die grap gemaakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:47 schreef Falco het volgende:
Ik zit even te kijken naar die banner bovenaan de OP. Maar in 2010 hebben twee mannen RG gewonnen
Herendubbelquote:Op zondag 5 juni 2011 15:47 schreef Falco het volgende:
Ik zit even te kijken naar die banner bovenaan de OP. Maar in 2010 hebben twee mannen RG gewonnen
Herken het verschil tussen een grap en een constatering eensquote:
Lijkt me niet echt hygienischquote:
Ook deze post is om van op de grond te rollen, maar het is al vaak genoeg gezegd nu.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Herken het verschil tussen een grap en een constatering eens
Deze game laten lopen om vervolgens het zelf eenvoudig af te makenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was helemaal geen talkpoeder, dat was cocaïne wat op z'n voet gedaan werd. Dat wordt via de blaar opgenomen in de bloedbaan, dus ik hoop dat hij straks een plasje moet inleveren.
EPOquote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was helemaal geen talkpoeder, dat was cocaïne wat op z'n voet gedaan werd. Dat wordt via de blaar opgenomen in de bloedbaan, dus ik hoop dat hij straks een plasje moet inleveren.
Een slechte grap opvolgen met een nog slechtere grap. Hoe diep kan je zakkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Herken het verschil tussen een grap en een constatering eens
Als hij die grap opvolgt met een nog slechtere grap zit hij denk ik een beetje op mijn niveau.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een slechte grap opvolgen met een nog slechtere grap. Hoe diep kan je zakken
Niet gaan overdrijven nu..quote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij die grap opvolgt met een nog slechtere grap zit hij denk ik een beetje op mijn niveau.
Beetje laat maar:quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oké.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was net al bij de blessurebehandeling.
Cool punt ook.quote:
Hij sloopt hemquote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sloeg Federer niet 1x die andere kant in..
Het is altijd makkelijker achteraf.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sloeg Federer niet 1x die andere kant in..
Verkerk, ook in dit topic is zijn naam genoemdquote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Georges het volgende:
Mocht Federer winnen, kan hij dan stijgen naar plaats 2 op de ranking? Hij staat 3 nu toch dacht ik?
Nee, de gat is daarvoor veel te grootquote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Georges het volgende:
Mocht Federer winnen, kan hij dan stijgen naar plaats 2 op de ranking? Hij staat 3 nu toch dacht ik?
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Georges het volgende:
Ja. Kusje.quote:
Dit is de vrouwenfinale, herenfinale is morgenquote:
Op middle sunday spelen ze nooit, dit is de herhaling van vorig jaar.quote:
Daar ben ik ook bang voor ja...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij deze game niet pakt zal hij deze set ook niet pakken denk ik.. Weer geen 1e service.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
30-30. Erg belangrijk punt dit. Wat TheGeneral zegt, als hij deze game niet wint, zie ik Fed de set niet winnen en als hij de set niet wint, zie ik hem de partij niet winnen.
Vind ik niet. Ik vond het een prima keuze.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
Oh. Mijn. God.
Theo Bakker heeft wel gelijk met zijn opmerking over die frivole bal op SP.
quote:
Dat wordt veel kreunen vanavond voor Nadal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik vind het een bal die je slaat als je niet meer tegen de spanning kan. Waarom niet gewoon aanvallend gespeeld. Daar had hij al de hele set succes mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vond het een prima keuze.
Ja, duh.quote:
quote:
Omdat dit iets was wat totaal niet verwacht was. En hij kon omdat Nadal ver achter de baseline stond. Als hij net een cm naar links was, had hij de set.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het een bal die je slaat als je niet meer tegen de spanning kan. Waarom niet gewoon aanvallend gespeeld. Daar had hij al de hele set succes mee.
Mijn analyses zijn niet goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat dit iets was wat totaal niet verwacht was. En hij kon omdat Nadal ver achter de baseline stond. Als hij net een cm naar links was, had hij de set.
quote:
Leuk die scores, maar het is vrij essentieel om het in de juiste volgorde te zetten.quote:
Nee, maar zoals jij het opschrijft, is het wel logisch. En ik dacht aanvankelijk dat hij in was.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor jouw post valt ook iets te zeggen. Alleen vond ik het geen vreemde bal.
quote:Bjorn Fratangelo heeft de juniorentitel op Roland Garros gewonnen. Hij is de eerste Amerikaan sinds John McEnroe in 1977 die op Roland Garros de beste jeugdspeler is.
© AFP
Fratangelo won vanmiddag in Parijs van de Oostenrijker Dominic Thiem: 3-6, 6-3, 8-6. De Amerikaan was ongeplaatst op Roland Garros, Thiem stond 14de op de plaatsingslijst.
Waarom posten mensen überhaupt score, iedereen zit toch te kijken?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk die scores, maar het is vrij essentieel om het in de juiste volgorde te zetten.
Dit. Dat zou heel zonde zijn zegquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
E 0-15. Federer is het momentum nu wel helemaal kwijt. Als Federer deze set verliest, vraag ik me af of hij dat te boven komt.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
E 0-15. Federer is het momentum nu wel helemaal kwijt. Als Federer deze set verliest, vraag ik me af of hij dat te boven komt.
Inb4; komt door de time-out.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Colplay het volgende:
Wedstrijd is in tien minuten of zo volledig omgedraaid. Nadal is uit het niets ineens de betere.
Huilie huiliequote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net 100 euro ingezet op Nadal met odds van 1.98. Wist niet dat geld verdienen zo makkelijk kon zijn.
Ja, bizar. Het is gekanteld toen Fed dat SP niet benutte.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Colplay het volgende:
Wedstrijd is in tien minuten of zo volledig omgedraaid. Nadal is uit het niets ineens de betere.
Smerig van Nadal, voor Jan Jeweetwel om een fysio vragenquote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
De ommekeer kwam nadat Nadal om de fysio vroeg
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Smerig van Nadal, voor Jan Jeweetwel om een fysio vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |