quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Tuurlijk, why not ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Junkie, kun je met zo'n W124 een beetje fatsoenlijk 150/160km/u rijden?
Qua rijden gaat het prima, goede wegliggen en super vering, alleen het is een 4bak automaat en maakt icm de 2.3 4 cilinder nogal wat toeren, dus het is nogal wat herriequote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Junkie, kun je met zo'n W124 een beetje fatsoenlijk 150/160km/u rijden?
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.quote:
Hmm da's dan weer balen. Ik weet nog niet wat ik precies wil maar een belastingvrije Benz lijkt mij echt geweldig, voor doordeweeks dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Qua rijden gaat het prima, goede wegliggen en super vering, alleen het is een 4bak automaat en maakt icm de 2.3 4 cilinder nogal wat toeren, dus het is nogal wat herrie
Het is je geradenquote:
Zó oud is zo'n ding nou ook weer niet toch ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.
Is ook wel leuk, maar ze maken wel veel toeren.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.
[..]
Hmm da's dan weer balen. Ik weet nog niet wat ik precies wil maar een belastingvrije Benz lijkt mij echt geweldig, voor doordeweeks dan.
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legtquote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is ook wel leuk, maar ze maken wel veel toeren.
Met een diesel wel iets minder, maar die oude diesels zijn wel herrie bakken.
Plus ze zijn een stuk duurder, zeker icm automaat.
Nee, ik heb een benzine, maar een diesel zal wel iets rustiger zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legt
Ohzo. Tja ik heb het niet zo op diesel, plus dat LPG de voorkeur geniet t.o.v. diesel. Maargoed het is nog allemaal toekomstmuziek, ik kan me er echter al lang op verheugenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, ik heb een benzine, maar een diesel zal wel iets rustiger zijn
Waar rijd je nu in ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohzo. Tja ik heb het niet zo op diesel, plus dat LPG de voorkeur geniet t.o.v. diesel. Maargoed het is nog allemaal toekomstmuziek, ik kan me er echter al lang op verheugen
Ben momenteel nog student maar in de toekomst wil ik echt zo'n grote comfortabele Duitser voor het woon/werkverkeer. Rijd momenteel een RWD coupe oldtimer en die wil ik echt niet gebruiken voor dat soort dingen (plus dat die de helft van het jaar stil staat).quote:
Dan zoek je een mooie W126 280/380/500/600quote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legt
Oke dan, W124 is echt wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben momenteel nog student maar in de toekomst wil ik echt zo'n grote comfortabele Duitser voor het woon/werkverkeer. Rijd momenteel een RWD coupe oldtimer en die wil ik echt niet gebruiken voor dat soort dingen (plus dat die de helft van het jaar stil staat).
Ja zo'n W126 280 staat momenteel bovenaan het lijstje. Echt prachtige auto's, volgens mij zijn dat echt rijdende kastelen. Rijd af en toe in een E320 CDI Avantgarde en dat is echt geweldig rijden. Daarmee kun je gewoon 220km/u rijden met hetzelfde comfort als 130km/u.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zoek je een mooie W126 280/380/500/600
Jeh, dikke bakken, ik zou de Lincoln er zo voor ruilenquote:
Hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, dikke bakken, ik zou de Lincoln er zo voor ruilen
De W210 vind ik ook wel een bazenbak hoor. Wellicht voor sommigen teveel 'taxi', maar imho wel echt een Mercedes.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
W210 van na de facelift, met de knippers in de spiegels![]()
![]()
![]()
ooit komt ie, een zilveren station
Zit nogal een prijsverschil in..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:49 schreef junkiexp het volgende:
Als ik mocht kiezen ging ik voor een W140 :
[ afbeelding ]
Zo'n E-klasse is ook mooi, mits origineel uiteraard (en een dikke uitvoering). Nadeel is echter wel het imago, er rijden best veel allochtonen en paupers in. Maargoed zo'n E320 CDI automaat gaat wel als de brandweerquote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De W210 vind ik ook wel een bazenbak hoor. Wellicht voor sommigen teveel 'taxi', maar imho wel echt een Mercedes.
[ afbeelding ]
ik heb een audi 80 gehad in dezelfde periode... en daarna een Alfa 156quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Heb je dat trouwens opgezocht, of ken je me![]()
Wel ziek als je dat nog weet hoor.
Die Audi is al een jaar of 3-4 wijlen.
Wat ben je dan voor idioot, dikke fail zegquote:Op zondag 5 juni 2011 10:10 schreef Paladijn het volgende:
only in Japan:
Envriendin zit ook te kijken naar een W126 als eerste auto, ik klaag niet
Imago moet je lak aan hebben, mijn W124 is ook een verschrikkelijke turkenbak maar dat is maar jammer danquote:Op zondag 5 juni 2011 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zo'n E-klasse is ook mooi, mits origineel uiteraard (en een dikke uitvoering). Nadeel is echter wel het imago, er rijden best veel allochtonen en paupers in. Maargoed zo'n E320 CDI automaat gaat wel als de brandweer
Ja dat is zeker waar. Ik rijd wat dat betreft ook wel een auto met een 'slecht' imago maargoed een auto rijdt je voor jezelf uiteraard. En je hebt helemaal gelijk, een Mercedes van twintig jaar oud is qua voorzieningen nog goed te vergelijken met een middenklasser van ongeveer zeven jaar oud.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Imago moet je lak aan hebben, mijn W124 is ook een verschrikkelijke turkenbak maar dat is maar jammer dan
Ik snapte na aanschaf ook waarom ze er allemaal in rijden, voor een paar duizend euro rijd je in een luxe auto die beter rijdt dan de gemiddelde nieuwe auto.
Het blijft wel een Mercedes natuurlijk
Betrouwbaar zijn ze wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Ik rijd wat dat betreft ook wel een auto met een 'slecht' imago maargoed een auto rijdt je voor jezelf uiteraard. En je hebt helemaal gelijk, een Mercedes van twintig jaar oud is qua voorzieningen nog goed te vergelijken met een middenklasser van ongeveer zeven jaar oud.
En gezien de betrouwbaarheid van de gemiddelde Mercedes Benz en vooral de uitrusting kan ik niet wachten op een vaste baan, hahalekker blazen met de Benz.
Hoiquote:
That's what SHE said.quote:
quote:
Dit vind ik een beetje een racistische opmerking.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een racistische opmerking.
quote:
Lucht in de brandstofleiding misschien?.. poosje laten lopen zou verbetering kunnen geven, stukkie rijden is beter, maar dat zal nog even niet kunnen denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Dingest het volgende:
Er was opeens een hoosbui ontstaan, net toen ik buiten was natuurlijk![]()
De 96 start te pas en onpas; ik denk alleen niet dat het aan de accu ligt. De startmotor heeft toch 10-15 seconde nodig om brandstof in het lege filter en naar de carburateur te pompen en daarna startte hij wel en ging na een paar seconden ook het laadlampje van de accu uit. Als de accu brak is kan die toch nooit zo lang een zware stroomverbruiker als de startmotor volop draaiende houden?
quote:
Laadlampje ging al uitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef 2cv het volgende:
Geef direct nadat de motor loopt eens een dotje gas. Dan gaat het laadlampje waarschijnlijk wel uit.
Ik vol me wat brak, maar zoals jij het beschrijft is de accu wel OK volgens mij.
Zojuist het contactslot van Alex' ZX niet vervangen en zometeen ga ik niet verder met de Saab.
Rijden gaat lastig worden zolang ik geen manier heb om de veren er weer terug onder te krijgenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lucht in de brandstofleiding misschien?.. poosje laten lopen zou verbetering kunnen geven, stukkie rijden is beter, maar dat zal nog even niet kunnen denk ik![]()
Accu is idd niks mis mee, en de dynamo doet het ook blijkbaar. Loopt hij wel gewoon mooi en goed als hij het doet?
Net MutZquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Anne het volgende:
En weer schoon, dankzij SD-tje, mijn vader en ikzelf.
[ afbeelding ]
voor een op 18 dagen na 11 jaar oude auto ziet hij er netjes uit hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Anne het volgende:
En weer schoon, dankzij SD-tje, mijn vader en ikzelf.
[ afbeelding ]
Het zegt in ieder geval meer dan als hij het helemaal niet doetquote:
quote:
Op de foto wel jaquote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef densmee het volgende:
[..]
voor een op 18 dagen na 11 jaar oude auto ziet hij er netjes uit hoor
Meet eens op de aansturingsdraden van het startrelais of er spanning op komt als je de sleutel doordraait naar de startpositie, en zoja, ga dan verder naar het relais zelf, en zo verder naar de startmotor; dan moet je het euvel vanzelf tegen komen lijkt mequote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laadlampje ging al uitEn dotten gas heb ik al genoeg gegeven
Het is gewoon het ene moment het compleet falen van het elektrisch systeem en het andere moment doet alles het prima. Ik heb het advies gekregen eerst de zekeringenbak eens schoon te weken in schoonmaakazijn en alle contactpunten te reinigen en met vaseline in te smeren.
[..]
Rijden gaat lastig worden zolang ik geen manier heb om de veren er weer terug onder te krijgenDat er eerst weer benzine in het filter en de carburateur gepompt moet worden voordat-ie het doet wist ik wel, nu zit er even de slang+filter uit de 95 in en die lekken niet. Als de startmotor reageert volgt de motor ook gewoon. Maar zoals ik hierboven omschreef is het niet dat de motor niet aanslaat; soms doet helemaal niets het, soms wel alles op contact maar niets op de startstand en soms doet alles het helemaal.
Voor de rest; oordeel zelf
Nou, post ff een foto. Dan hebben we dat ook gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
in mijn hoofd is alleen plek voor mooie meisjes
Lekker laten zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:11 schreef Dingest het volgende:
Ik heb wel net geleerd dat mijn tweetraps Solex carb stiekem helemaal niet op de auto hoortIs vanaf bouwjaar '77, en de mijne is uit '76. Ze schijnen het verbruik te verbeteren dus dat kan de keuze verklaren.
Alsof ik al die moeite zou gaan doen voor een andere carburateur en inlaatspruitstuk nadat ik de pakking net vervangen heb en de boel blauw heb geverfdquote:
Zat idd ook al even te denken om mijn auto helemaal aan te sluiten op de accu in de auto van mn ouders. Ga wel zorgen dat hij morgen bij een garage komt te staan, al zal ik hem dan wel moeten slepen. Zou alleen wel graag een beetje indicatie krijgen van wat er aan de hand zou kunnen zijn, en wat dat gaat kosten. Zit nu ook nog te denken om eerst iemand van de ANWB te laten komen, maar omdat ik geen lid ben gaat dat me ook klauwen geld kosten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Probeer eens een andere accu en controleer ook zeker massapunten en kabels/aansluitingen bij de accu.
Accuklemmen er af halen (klem op de minpool eerst), vervolgens de accupolen zelf schoonmaken en de binnenkant van de klemme met en schuurpapiertje ofzo . Vervolgens terugmonteren (pluspool eerst) en nog eens proberen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zat idd ook al even te denken om mijn auto helemaal aan te sluiten op de accu in de auto van mn ouders. Ga wel zorgen dat hij morgen bij een garage komt te staan, al zal ik hem dan wel moeten slepen. Zou alleen wel graag een beetje indicatie krijgen van wat er aan de hand zou kunnen zijn, en wat dat gaat kosten. Zit nu ook nog te denken om eerst iemand van de ANWB te laten komen, maar omdat ik geen lid ben gaat dat me ook klauwen geld kosten.
probeer eerst eens een fietspad dan, voor je bergen gaat beklimmenquote:
Bij mijn weten zit er geen hoofdzekering tussen de accu en de startmotor.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
En effe meten of er inderdaad wel daadwerkelijk stroom in die accu zit natuurlijk
Kan heel veel zijn, misschien ergens een sluiting die er een hoofdzekering uit heeft gegooid.. beginnen bij het begin: stroom in de accu en zorgen dat je dat in het systeem krijgt, dus idd die polen los, schoonmaken en weer aansluiten en meten..
Ik ken het elektrisch schema van een 98'er Swift niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit er geen hoofdzekering tussen de accu en de startmotor.
amateur.. en dat is dan PTA modquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken het elektrisch schema van een 98'er Swift niet uit mijn hoofd
Goed idee inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
probeer eerst eens een fietspad dan, voor je bergen gaat beklimmen
Zit bij geen enkele auto afaik.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken het elektrisch schema van een 98'er Swift niet uit mijn hoofd
Dat jaquote:
In een Astra zitten een paar dikke zekeringen onder de kap, en die kunnen er toch écht voor zorgen dat er helemaal niks meer werktquote:
Beter zo dan dat je morgen op school komt en er dan achter kwam dat hij vandaag was.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kutzooi, ben ik blij dat ik zonder vertragingen ben aangekomen op school, heb ik me een dag vergist.... Tentamen is morgen..
heb je ook aan de kipfiletjes van je buurvrouw geroken?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef 2cv het volgende:
M'n buurvrouw heeft vanavond m'n leven gered. Zij rook dat m'n kip niet goed meer was, ik niet.
Ik heb ook echt 0,0 zin om te werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:07 schreef Sounddragon het volgende:
Het is vaginaal weer, en zin hadden we toch al niet echt..extra koffietime dus..
werk je ook buiten dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook echt 0,0 zin om te werken.
Da's ook zeker waar, ben wel droog heen en weer gekomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je morgen op school komt en er dan achter kwam dat hij vandaag was.
Dat scheelt een heleboel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's ook zeker waar, ben wel droog heen en weer gekomen.
deskjockeyquote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, ik zit op kantoor.
Af en toe helljockey.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
deskjockey![]()
Helaas hebben we maar een klein buitje hier, dus zometeen kunnen we weer aan de slag
Ik vanaf volgend jaar hopelijk ook weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik zometeen weer extra studeren, joepie![]()
Eerst koffie
Volgend jaar als in september?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vanaf volgend jaar hopelijk ook weer.
Hmm zoiets is altijd balen (lijkt mij echt killing om op zoiets te moeten wachten).quote:
Neem net mijn eerste slokquote:
Ik heb gelukkig werk, dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm zoiets is altijd balen (lijkt mij echt killing om op zoiets te moeten wachten).
[..]
Neem net mijn eerste slok
Haha dat laatste scheelt sowieso al een hoop!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig werk, dus dat is het probleem niet.
Alleen ik wil hier eigenlijk weg, dus het zou lekker zijn om ingeloot te worden.
Tijdens de uitslag ben ik alleen op vakantie, dus dan zit ik er gelukkig niet de hele tijd aan te denken.
Ja, inderdaad. Dus ik neem maar een grote fles champagne mee, voor als er wat te vieren valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha dat laatste scheelt sowieso al een hoop!
Ooh je krijgt het bericht wel op locatie? Hendig sjiek, da's helemaal ontspannenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dus ik neem maar een grote fles champagne mee, voor als er wat te vieren valt.
M'n ouders zijn thuis, dus die kunnen het doorgeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ooh je krijgt het bericht wel op locatie? Hendig sjiek, da's helemaal ontspannen
meer hebben we niet hierquote:
Kan 'm wel uitprinten maar da's niet lekker.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand een koffiebroodje?
[ afbeelding ]
Dat wordt dan aan je scherm likken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan 'm wel uitprinten maar da's niet lekker.
Met wat?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat wordt dan aan je scherm likken.
Damn, m'n auto zit vol met beading van de regen
Dan is het zeker netjes. Mijne staat er ook zo bij, waxlaag is twee maanden oud volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jazeker. Goede waxlaag erop zitten, terwijl hij er al een week of 4 a 6 op zit.
Ook netjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan is het zeker netjes. Mijne staat er ook zo bij, waxlaag is twee maanden oud volgens mij.
Turtle werkt best goed maar die witte zooi die er van af komt is echt waardeloos. Ik kreeg vorig jaar een flesje me wax van de Aldi (:')) maar die werkte wel aardig, totdat 'ie leegliep in mijn kofferbak. Volgende keer Mequiars proberen denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook netjes.
Ik weet nog wel dat ik in het begin altijd helemaal weg was van Turtle, terwijl ik nu wel beter weet.
Ik heb een probeerflesje Poorboys EX-P staan, die houdt het (met een goede voorbereiding) +- 5-6 maanden.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Turtle werkt best goed maar die witte zooi die er van af komt is echt waardeloos. Ik kreeg vorig jaar een flesje me wax van de Aldi (:')) maar die werkte wel aardig, totdat 'ie leegliep in mijn kofferbak. Volgende keer Mequiars proberen denk ik.
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een probeerflesje Poorboys EX-P staan, die houdt het (met een goede voorbereiding) +- 5-6 maanden.
Ik weet niet waar je ergens woont, anders kun je wel een beetje proberen van mij.
Ik vind de achterkant wat Audi-achtig...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tesla Model S Alpha, vind hem wel wat hebben, tho hij lijkt wel op de nieuwe Quattroporte's
(zal wel leuk prijskaartje aanhangen als hij daadwerkelijk komt)
Heeft wel wat..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tesla Model S Alpha, vind hem wel wat hebben, tho hij lijkt wel op de nieuwe Quattroporte's
(zal wel leuk prijskaartje aanhangen als hij daadwerkelijk komt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
auto's posten terwijl Anne over haar poes vertelt
Haal anders effe je hand uit je broekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Komen deze zeker ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
stikstikstikbenauwd hier. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de volgende thunderstorm.
que?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haal anders effe je hand uit je broekDan stond er wel, nu voel ik echt me kut. Kutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Allez meneer Conia, wij komen eens goed uw pijp doorsmeren he?"quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Staat er hier ineens een kerel voor de deur om mijn CV ketel te reinigen. Dat heeft de huisbaas geregeld en mij niet laten weten
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Allez meneer Conia, wij komen eens goed uw pijp doorsmeren he?"
Neenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef Dangel het volgende:
Paal, rijd jij komende maandag ook weer de elfstedentocht?
handige sjaakquote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neente laat met inschrijven... zouden met 2-3 mx5jes, maar toen zat ie al vol...
nicequote:
klussen... ik stel ze nu ook uitquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weer thuis, maandag is gelukkig voorbij.
Hier nog even wat werken en dan chillen.
Ben bezig met klussen maar heb eigenlijk helemaal geen zin
quote:
Ik mis iets te klussen hier; heb ook (bijna) geen gereedschap hier; al mijn speeltjes liggen in Nwkquote:
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.quote:
Jammer, die is net niet waterwegenbelastingvrijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.
Ik moest zo nodig weer een speedboot uit 88 kopen, en daar moet natuurlijk ook flink aan gesleuteld worden![]()
2 jaar geleden een nieuwbouw hok gekocht en de laatste loodjes zitten er nu aan te komenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.
Ik moest zo nodig weer een speedboot uit 88 kopen, en daar moet natuurlijk ook flink aan gesleuteld worden![]()
je mag langskomenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mis iets te klussen hier; heb ook (bijna) geen gereedschap hier; al mijn speeltjes liggen in Nwk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag langskomenKom effe hier in de buurt wonen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
We kochten vorige week voor 200¤ zooi voor de badkamer en de plee enzo, Makita boormachientje erbij gekocht (mijn klopshitboor was pas overleden) en binnen een half uur ofzo hing alles waar het moestquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Hier liggen 3 plankjes al een paar maanden te wachten om opgehangen te worden...
Het is de moeite ook niet, maar het er aan beginnen haat ik altijd. En achteraf opruimen..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We kochten vorige week voor 200¤ zooi voor de badkamer en de plee enzo, Makita boormachientje erbij gekocht (mijn klopshitboor was pas overleden) en binnen en half uur ofzo hing alles waar het moest
Wtf moet je allemaal opruimen danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is de moeite ook niet, maar het er aan beginnen haat ik altijd. En achteraf opruimen..
pff, ding pakken, koffer open, stekker ergens in de muur stampen, boortje erin, gaatjes uitmeten, boren (stofzuiger erbij/onder houden), pluggie erin, schroeven en klaar.. tis allemaal watquote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is de moeite ook niet, maar het er aan beginnen haat ik altijd. En achteraf opruimen..
Er aan beginnen is het moeilijkst...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
pff, ding pakken, koffer open, stekker ergens in de muur stampen, boortje erin, gaatjes uitmeten, boren (stofzuiger erbij/onder houden), pluggie erin, schroeven en klaar.. tis allemaal wat
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er aan beginnen is het moeilijkst...
ik kon me al niet voorstellen dat dit voor mij bedoeld was maar nu begrijp ik het, die berlingo is vorige week voor het eerst gestofzuigd in zijn leven bij ons bedrijf, nu meer als een jaar in bezitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
Maar wel een halve dag aan je auto frunniken met een baal poetsdoeken![]()
HDR of niet? Is best mooi maar wel surrealistisch.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er aan beginnen is het moeilijkst...
Zo is het duidelijker dan denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
Maar wel een halve dag aan je auto frunniken met een baal poetsdoeken![]()
Je kan hem met die Vulva toch ff oppakken aan het sleepoog met de achterdeur open? beetje schudden en je kunt weer een jaar vooruitquote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kon me al niet voorstellen dat dit voor mij bedoeld was maar nu begrijp ik het, die berlingo is vorige week voor het eerst gestofzuigd in zijn leven bij ons bedrijf, nu meer als een jaar in bezit
3 stofzuigers bij de benzinepomp ramvol en dat voor ¤1,5
nee dat was alleen nog maar van voorin, zand gaat best goed met die stofzuigers alleen zitten ze dan snel vol.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kan hem met die Vulva toch ff oppakken aan het sleepoog met de achterdeur open? beetje schudden en je kunt weer een jaar vooruit
Klein beetje overdone misschien, maar bij deze foto past dat welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HDR of niet? Is best mooi maar wel surrealistisch.
Ohja het is zeker mooi gedaan maar ik merk dat HDR al snel overdone is inderdaad. Laatst nog gekeken hoe dat zit maar het is nog best lastig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Klein beetje overdone misschien, maar bij deze foto past dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kom je eigenlijk vandaan, Goddelijker?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Anne het volgende:
heb je nu een poetsslet nodig voor de kanarie ofzo? een keer de auto moeten wassen en heel erg tegen gevallen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kom je eigenlijk vandaan, Goddelijker?Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Het is best veel werk voor een foto ja. En ik vind het om eerlijk te zijn dan zonde als de HDR niet zo duidelijk te zien is. Ik hou wel van dat overdone-gebeuren dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohja het is zeker mooi gedaan maar ik merk dat HDR al snel overdone is inderdaad. Laatst nog gekeken hoe dat zit maar het is nog best lastig.
Godver. Die Brabanders worden steeds slimmer.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je nu een poetsslet nodig voor de kanarie ofzo? een keer de auto moeten wassen en heel erg tegen gevallen zeker
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Anne het volgende:
Midden-NL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kom je eigenlijk vandaan, Goddelijker?
Dat gebeurd ook in een opwelling.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Zo is het duidelijker dan denk ik
Nee, wel 1500 euro havengeld per jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jammer, die is net niet waterwegenbelastingvrij
Wat deed je met die Berlingo in het zand, sterallures ?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef densmee het volgende:
Zo de frikandel had verloren van het zand
[ afbeelding ]
gang is alles, maar hier kwam hij toch echt niet meer verder
toen kwam de loonwerker met de loader Volvo L90F
[ afbeelding ]
en heeft mij 1 kilometer door die stobber gesleept
en nog een fototje van afgelopen vrijdag, de vrije klasse bij trekkertrek hoogeloon
[ afbeelding ]
de sleepwagen kreeg de komatsu stil, maar toen kwam hij 1 meter van de grond met de rupsen aan de voorkant
Ze heeft alleen de binnenkant gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je nu een poetsslet nodig voor de kanarie ofzo? een keer de auto moeten wassen en heel erg tegen gevallen zeker
Ligt 'ie in Monaco ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, wel 1500 euro havengeld per jaar
Nee, Rotterdam Centrum, dicht bij mijn huis en dicht bij de Maas, dat kost dik geld blijkbaarquote:
Coolhaven of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam Centrum, dicht bij mijn huis en dicht bij de Maas, dat kost dik geld blijkbaar
ik bonk overal door met dat ding, waar mensen met hun rav'jes vitara's en weet ik wat omdraaien klap ik doorheen. ik heb altijd een staaldraadtakel bij dus meestal kan ik mij wel redden, maar om nu nog een kilometer lang mezelf vooruit te lieren zag ik niet zo zitten. als je maar blijft rijden is er niks aan de hand. hier geldt zeker Gang is alles, remmen is angstquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat deed je met die Berlingo in het zand, sterallures ?
Nope, Noorderhavenkade, bij het oude CBR (mocht je dat kennen).quote:
Ja en de meeste troep was van jouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze heeft alleen de binnenkant gedaan
al die peuke die niet meer in de aslaai pastenquote:
Ok, ik zou er nog niet met een vitara ingaan, veels te los zand johquote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
ik bonk overal door met dat ding, waar mensen met hun rav'jes vitara's en weet ik wat omdraaien klap ik doorheen. ik heb altijd een staaldraadtakel bij dus meestal kan ik mij wel redden, maar om nu nog een kilometer lang mezelf vooruit te lieren zag ik niet zo zitten. als je maar blijft rijden is er niks aan de hand. hier geldt zeker Gang is alles, remmen is angst
met mijn grand vitara draai ik mijn hand daar nog lang niet voor om.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok, ik zou er nog niet met een vitara ingaan, veels te los zand joh
Jup, is HDRquote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HDR of niet? Is best mooi maar wel surrealistisch.
Nou als niemand het vraagt:quote:
Lekker snuggerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
met mijn grand vitara draai ik mijn hand daar nog lang niet voor om.
die ploegt daar met zijn brede sloffen makkelijk door.
Mijn collega heeft een forester waarmee hij de tankbaan in oirschot afreed, mocht hij op de spuitplaats voor de tanks zijn auto ook laten wassen.
Is een soort wasserette maar dan voor tanks, dus hij dat ding op de betonnen brug geparkeerd.
Begon dat ding te sproeien tegen de onderkant, kwam de auto helemaal uit zijn vering, tectyl vloog alle kanten op en nadien brande alle lampjes op het dashboard en heeft de abs nooit meer gewerkt
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou als niemand het vraagt:
vertel, waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
ja die militairen vonden het wel grappig, heel die auto verhoeren in een paar minuten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker snugger
Flink wat bar zeker zo'n HD-Spuit ?
ze klinken wel geil die belzequote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer eens te ketsen. Het wordt tijd dat ik ook eens een leuke belgische vind
Amai poepeke, kunnen gij uwe friet niet in mijn poepert steken?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer eens te ketsen. Het wordt tijd dat ik ook eens een leuke belgische vind
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.. En ik dacht dat die vervangen moest worden. De riem dan.
Hmm dat scheelt een hele hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Duidelijk een wannabee dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Amai poepeke, kunnen gij uwe friet niet in mijn poepert steken?
Terug schreeuwen:Dquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.. En ik dacht dat die vervangen moest worden. De riem dan.
ik heb ook een ketting in mijn 2 liter j20a in de grandvitaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn honda cbr750 hurricane heeft tandwielenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Waarom lukt het mij wel een leuke belgische te vinden, en jou nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
In mijn W124 ook, ideaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb ook een ketting in mijn 2 liter j20a in de grandvitara
en mijn honda cbr750 hurricane heeft tandwielen
Ik heb wat van jouw exen gezien, dus definieer "leuke".quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij wel een leuke belgische te vinden, en jou niet
Ik ben geboren in de Geertsemastraat, dus dat klinkt wel een soort van bekend jaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, Noorderhavenkade, bij het oude CBR (mocht je dat kennen).
Garage verteld mij trouwens dat dat klaar zou zijn voor 300 euro??quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
Duur grapje een distr.-riem inderdaad.
Ik ga eind Augustus zelf naar België, kijk ik zelf wel even.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet genomen toen ik een aantal maanden geleden in Antwerpen was.
Aha, en nu in 0049 toch ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de Geertsemastraat, dus dat klinkt wel een soort van bekend ja
Het is gewoon zo klote dat het vooral de arbeidskosten zijn, de materiaalkosten zijn niet zo hoog.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Garage verteld mij trouwens dat dat klaar zou zijn voor 300 euro??
Dat lijkt mij het beste.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga eind Augustus zelf naar België, kijk ik zelf wel even.
Nee, Spa Francorchamps. F1quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is gewoon zo klote dat het vooral de arbeidskosten zijn, de materiaalkosten zijn niet zo hoog.
[..]
Dat lijkt mij het beste.
Ga je naar Antwerpen?
In wut?quote:
mja, ik ben nu wel klaar met 'maatje meer'quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wat van jouw exen gezien, dus definieer "leuke".
Ik vind het wel een héle fijne optie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef junkiexp het volgende:
Als ik er nog iemand mee blijk kan maken :
[TK] Knipperlichtmodule MagicTouch MT2000
Ach, we zoeken onze eigen weg wel in belgiequote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik ben nu wel klaar met 'maatje meer'Maar waar ik op val is nog steeds niet ieder zn smaak gelukkig
heksjes
Zeker! Kaarten gewonnen met werk. Samen met vriend van mijn zusje een week weg.quote:
Mag voor voor een mooi bodje weg hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een héle fijne optie.
Dat is nog veel toffer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zeker! Kaarten gewonnen met werk. Samen met vriend van mijn zusje een week weg.
Ik weet niet of ik wel zo handig ben om dat aangesloten te krijgen...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mag voor voor een mooi bodje weg hoor
kan nooit moeilijk zijn, alle bosch coderingen staan neem ik aan op dat kastje en die staan ook op het knipperrelais. Je hoeft dus alleen maar nummertjes met elkaar te verbinden zoals je dat in groep 3 deedquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is nog veel toffer!
[..]
Ik weet niet of ik wel zo handig ben om dat aangesloten te krijgen...
111?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
serieuze interesse in mijn 111door iemand die vloeiend Nederlands spreekt!
Zo heel handig ben ik niet met elektronica.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
kan nooit moeilijk zijn, alle bosch coderingen staan neem ik aan op dat kastje en die staan ook op het knipperrelais. Je hoeft dus alleen maar nummertjes met elkaar te verbinden zoals je dat in groep 3 deed
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?quote:
Zijn auto is overigens net zo zeldzaam maar hij rijd in in auto van russisch pisbakkenstaal, waar de onderdelen van uit Siberië moeten komenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?
nee, mijn 111 is niet echt rijdbaar meerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?
er zijn in NL minder Lada 111's dan Scania 111'squote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
Zijn auto is overigens net zo zeldzaam maar hij rijd in in auto van russisch pisbakkenstaal, waar de onderdelen van uit Siberië moeten komen
Dan zag ik een andere rijden. Vond het wel gaaf dat zoiets nog op de weg wordt gehouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mijn 111 is niet echt rijdbaar meer
[..]
er zijn in NL minder Lada 111's dan Scania 111's
Ik wil je eventueel wel helpen, al ben ik ook niet de beste maar wel aardig handig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo heel handig ben ik niet met elektronica.
Mocht je hem over een paar weken nog hebben liggen, dan moet je maar even een PM sturen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wil je eventueel wel helpen, al ben ik ook niet de beste maar wel aardig handig.
Er zit een montagehandleiding bij (of die moet ik ff downloaden)
Is goed, er komt geen bloed uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mocht je hem over een paar weken nog hebben liggen, dan moet je maar even een PM sturen.
Nieuwe account aangemaakt ?quote:
Ook nog op vakantie ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even kijken in hoeverre het vakantiegeld opgaat en wat er overblijft voor leuke dingen.
Dit, en trial en error, kost je hooguit een paar zekeringen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach electronica is best simpel als je weet waar je moet zijn en als je weet hoe een multimeter werkt
Dit moet Anne wel zijn, SD ken geen duits denkquote:
Ich glaube das du mich mit jemand anderes verwirrt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nieuwe account aangemaakt ?
Maar ik heb wel eens wat anders gelezen in K&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |