"Allez meneer Conia, wij komen eens goed uw pijp doorsmeren he?"quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Staat er hier ineens een kerel voor de deur om mijn CV ketel te reinigen. Dat heeft de huisbaas geregeld en mij niet laten weten
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Allez meneer Conia, wij komen eens goed uw pijp doorsmeren he?"
Neenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef Dangel het volgende:
Paal, rijd jij komende maandag ook weer de elfstedentocht?
handige sjaakquote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neente laat met inschrijven... zouden met 2-3 mx5jes, maar toen zat ie al vol...
nicequote:
klussen... ik stel ze nu ook uitquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weer thuis, maandag is gelukkig voorbij.
Hier nog even wat werken en dan chillen.
Ben bezig met klussen maar heb eigenlijk helemaal geen zin
quote:
Ik mis iets te klussen hier; heb ook (bijna) geen gereedschap hier; al mijn speeltjes liggen in Nwkquote:
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.quote:
Jammer, die is net niet waterwegenbelastingvrijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.
Ik moest zo nodig weer een speedboot uit 88 kopen, en daar moet natuurlijk ook flink aan gesleuteld worden![]()
2 jaar geleden een nieuwbouw hok gekocht en de laatste loodjes zitten er nu aan te komenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar aan klussen, afgelopen jaar bijna niks gedaan.
Ik moest zo nodig weer een speedboot uit 88 kopen, en daar moet natuurlijk ook flink aan gesleuteld worden![]()
je mag langskomenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mis iets te klussen hier; heb ook (bijna) geen gereedschap hier; al mijn speeltjes liggen in Nwk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag langskomenKom effe hier in de buurt wonen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
We kochten vorige week voor 200¤ zooi voor de badkamer en de plee enzo, Makita boormachientje erbij gekocht (mijn klopshitboor was pas overleden) en binnen een half uur ofzo hing alles waar het moestquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Goddelijker het volgende:
Hier liggen 3 plankjes al een paar maanden te wachten om opgehangen te worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |