Waarom lukt het mij wel een leuke belgische te vinden, en jou nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer eens te ketsen. Het wordt tijd dat ik ook eens een leuke belgische vind
In mijn W124 ook, ideaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb ook een ketting in mijn 2 liter j20a in de grandvitara
en mijn honda cbr750 hurricane heeft tandwielen
Ik heb wat van jouw exen gezien, dus definieer "leuke".quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij wel een leuke belgische te vinden, en jou niet
Ik ben geboren in de Geertsemastraat, dus dat klinkt wel een soort van bekend jaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, Noorderhavenkade, bij het oude CBR (mocht je dat kennen).
Garage verteld mij trouwens dat dat klaar zou zijn voor 300 euro??quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
Duur grapje een distr.-riem inderdaad.
Ik ga eind Augustus zelf naar België, kijk ik zelf wel even.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet genomen toen ik een aantal maanden geleden in Antwerpen was.
Aha, en nu in 0049 toch ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de Geertsemastraat, dus dat klinkt wel een soort van bekend ja
Het is gewoon zo klote dat het vooral de arbeidskosten zijn, de materiaalkosten zijn niet zo hoog.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Garage verteld mij trouwens dat dat klaar zou zijn voor 300 euro??
Dat lijkt mij het beste.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga eind Augustus zelf naar België, kijk ik zelf wel even.
Nee, Spa Francorchamps. F1quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is gewoon zo klote dat het vooral de arbeidskosten zijn, de materiaalkosten zijn niet zo hoog.
[..]
Dat lijkt mij het beste.
Ga je naar Antwerpen?
In wut?quote:
mja, ik ben nu wel klaar met 'maatje meer'quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wat van jouw exen gezien, dus definieer "leuke".
Ik vind het wel een héle fijne optie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef junkiexp het volgende:
Als ik er nog iemand mee blijk kan maken :
[TK] Knipperlichtmodule MagicTouch MT2000
Ach, we zoeken onze eigen weg wel in belgiequote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik ben nu wel klaar met 'maatje meer'Maar waar ik op val is nog steeds niet ieder zn smaak gelukkig
heksjes
Zeker! Kaarten gewonnen met werk. Samen met vriend van mijn zusje een week weg.quote:
Mag voor voor een mooi bodje weg hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een héle fijne optie.
Dat is nog veel toffer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zeker! Kaarten gewonnen met werk. Samen met vriend van mijn zusje een week weg.
Ik weet niet of ik wel zo handig ben om dat aangesloten te krijgen...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mag voor voor een mooi bodje weg hoor
kan nooit moeilijk zijn, alle bosch coderingen staan neem ik aan op dat kastje en die staan ook op het knipperrelais. Je hoeft dus alleen maar nummertjes met elkaar te verbinden zoals je dat in groep 3 deedquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is nog veel toffer!
[..]
Ik weet niet of ik wel zo handig ben om dat aangesloten te krijgen...
111?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
serieuze interesse in mijn 111door iemand die vloeiend Nederlands spreekt!
Zo heel handig ben ik niet met elektronica.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
kan nooit moeilijk zijn, alle bosch coderingen staan neem ik aan op dat kastje en die staan ook op het knipperrelais. Je hoeft dus alleen maar nummertjes met elkaar te verbinden zoals je dat in groep 3 deed
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?quote:
Zijn auto is overigens net zo zeldzaam maar hij rijd in in auto van russisch pisbakkenstaal, waar de onderdelen van uit Siberië moeten komenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?
nee, mijn 111 is niet echt rijdbaar meerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Reed jij afgelopen door Veenendaal met dat ding?
er zijn in NL minder Lada 111's dan Scania 111'squote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
Zijn auto is overigens net zo zeldzaam maar hij rijd in in auto van russisch pisbakkenstaal, waar de onderdelen van uit Siberië moeten komen
Dan zag ik een andere rijden. Vond het wel gaaf dat zoiets nog op de weg wordt gehouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mijn 111 is niet echt rijdbaar meer
[..]
er zijn in NL minder Lada 111's dan Scania 111's
Ik wil je eventueel wel helpen, al ben ik ook niet de beste maar wel aardig handig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo heel handig ben ik niet met elektronica.
Mocht je hem over een paar weken nog hebben liggen, dan moet je maar even een PM sturen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wil je eventueel wel helpen, al ben ik ook niet de beste maar wel aardig handig.
Er zit een montagehandleiding bij (of die moet ik ff downloaden)
Is goed, er komt geen bloed uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mocht je hem over een paar weken nog hebben liggen, dan moet je maar even een PM sturen.
Nieuwe account aangemaakt ?quote:
Ook nog op vakantie ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even kijken in hoeverre het vakantiegeld opgaat en wat er overblijft voor leuke dingen.
Dit, en trial en error, kost je hooguit een paar zekeringen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach electronica is best simpel als je weet waar je moet zijn en als je weet hoe een multimeter werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |