quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt?![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef N00dles het volgende:
Ik vind Krul nu al een sukkel. Zet ff die geblesseerde Stekelenburg op doel, dan maken we tenminste een kans
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt?![]()
link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu op een Engelse stream..![]()
Dirik Kout!!![]()
Beter dan die Nederlandse homo...
Waaaar...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Dirik Kout!!![]()
normaal gesproken speelt oranje met van der vaart, sneijder. dus dat is geen probleem. bovendien zeg ik niet van persie eruit moet. op 10 of aan de linkerkant zie ik hem wel graag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Moet die bal nog wel voorin komen, kan niet als je een spits met 0 techniek voorin hebt staan.
Nog niet aan gedacht he?
Word daar het beeld beter van? Het veld iig nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Dirik Kout!!![]()
Die mogen geen nieuwe reeks aanmaken, dus niemand van de users faaltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
Ik ben modje, maar zit op een telefoon. De users die het nieuwe topic aanmaken moeten gewoon niet zo hard falen.
quote:
Kan jij direct reeksen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer wel raken en meteen z'n knie aan baklappen schoppen.
Eens kijken of hij daarna nog eens een schwalbe durft te maken.
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.quote:
Wel. Zodra het topic dicht is verschijnt er een knop dat je een nieuwe in de reeks kunt openen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die mogen geen nieuwe reeks aanmaken, dus niemand van de users faalt![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
van Persie hoort niet in de spits te spelen heb ik gezegd.
Daar denkt North Londen anders over..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
van Persie hoort niet in de spits te spelen heb ik gezegd.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.
Als er geen reeks is kan dat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel. Zodra het topic dicht is verschijnt er een knop dat je een nieuwe in de reeks kunt openen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.
daarom heb ik zo'n hekel aan die gozerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef marcodej het volgende:
Robben protesteert al als hij zijn val nog moet inzetten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
wij vrouwen komen alleen in de keuken om nog wat te drinken te halen
voor ons zelf dan...
Blij dat ie niet meer bij PSV speelt. Hij is wel veel beter geworden ineens. Jammer dat niemand hem bijhieldquote:
quote:
hoordquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef kreekie het volgende:
je kan van marwijk 1000x zeggen hoord niet in de spits maar hij is gewoon koppig
fniequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef kreekie het volgende:
je kan van marwijk 1000x zeggen hoord niet in de spits maar hij is gewoon koppig
Van Marwijkquote:
Fan Narweik weet wie hei in de zpidz moed zedden..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef kreekie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
haha dat geschreeuw tussendoor van die Braziliaan.
quote:
idd, nooit meer selecteren die bankzitterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef Wrijfhout het volgende:
Ibi had hem moeten kappen, 6 panna's geven nog een keer draaien en dan als JayJay Okocha op de achterlijn hem voorbij...
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
Dat publiek klonk echt als een grote blaffende hond bij dat schot.
wanneer je iets zinnigs zegt...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer reageer je eens op mijn quote, nerd.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
wanneer je iets zinnigs zegt...
[FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] graag, en dan mag Youssef? er wel uitquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] graag, en dan mag Youssef? er wel uit, naam van de reeks naar 'Brazilie/Uruguay - Nederland'. Thnx.
Maar 't lukt wel altijd een paar keer per wedstrijd en die verdedigers poepen angst, pure angst.quote:
Dan gaan ze ook betere camera's gebruikenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dit land wordt het WK dus gehouden in 2014 oid?
Het zag er zo stom uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat? Voorkomt dat je zometeen weer 3 topics hebt, ook voor de ongeduldigen zoals jij
Brandende tv speakers in heel Nederland.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef N00dles het volgende:
Stel je voor hoe de vuvu's met dit geluid zouden hebben geklonken
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef F.M.D. het volgende:
als iedereen fit/beschikbaar is, is er geen plek voor kuijt
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef pberends het volgende:
[RTL 4] Dit Was Het Nieuws (DWHN) #31: Jij krijgt een biljart!
DWHN begint zo!
haha just my thoughtsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef BB-King het volgende:
Die Fred... kunnen ze beter Ronaldo in de spits zetten.
briljante wedstrijd dit...quote:
Ja oké, doeiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik ook maar DWHN ga kijken, ik word een beetje nerveus van die beelden. En volgens mij kan ik nog net het laatste stukje straks meekijken.
www.rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik ook maar DWHN ga kijken, ik word een beetje nerveus van die beelden. En volgens mij kan ik nog net het laatste stukje straks meekijken. En zappen tijdens de reclame.
Valt mij ook goed mee, Bert is er echt in geslaagd om er een hecht team van te maken waarin reservespelers ook prima ingepast kunnen worden. Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef speknek het volgende:
Wat een team heeft Nederland toch dat we beter zijn dan dit Brazilie.
Ongetwijfeld vliegt hij er dan aan de andere kant in, dat dan weer wel..
Aflevering 2 werkt gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door die joden van RTL moet je nu betalen om afleveringen terug tre kijekn
En zo'n zelfde omgekochte scheids die er voor fluit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is net alsof ik naar Barcelona kijk, qua schwalbes dan
ja maar 1 nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aflevering 2 werkt gewoon
http://www.rtl.nl/xl/#/u/802f1dd8-8ee2-3b2c-8149-89c20b3efe1d/
Hij rent tegen strootman aan en nam toen een snoekduikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
hahaha wtf, hij mist zn schouderduw gewoon, kan strootman niks aan doen.
Die een beetje breed loopt, net als Webb..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En zo'n zelfde omgekochte scheids die er voor fluit.
Wie niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zou Simon wel droog anaal willen geven
0-0 45stequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef OverRated het volgende:
Hoeveelste minuut is het en wat is de stand?
Geen tv hier
Robben vindt het wel prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Stuurver het volgende:
Robben is echt veel langzamer dan vroeger
Volgens mij doet ie dat bewust.... heeft geen zin in ruzie met Bayern.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Stuurver het volgende:
Robben is echt veel langzamer dan vroeger
Volgens experts hier worden we afgeslacht...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Falco het volgende:
Ik ben niet bepaald onder de indruk van die Brazilianen.
Hoeveel moeite zou het kosten om het te googlenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef OverRated het volgende:
Hoeveelste minuut is het en wat is de stand?
Geen tv hier
wie? wij zijn juist de betere partijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens experts hier worden we afgeslacht...
Kaka wordt misschien rust gegund en Hulk is volgens mij niet eens geselecteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
trouwens waarom speelt kaka ook niet mee?
en hulk?
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
en hulk?
Snap ook niet zo goed dat Hulk geen kans krijgt, maar het is al beter dan dat idiote beleid van Dungaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kaka wordt misschien rust gegund en Hulk is volgens mij niet eens geselecteerd.
Jij kijkt net 10 minuten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf dat stadion zit vol? het klonk alsof er 10 man zaten.
De helft die je opnoemt zijn geblesseerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..
Dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De helft die je opnoemt zijn geblesseerd.
Dat is elke wedstrijd zo..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Masterboy het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk het kapsel van wonderkind Neymar
Waarom zwaaien die meiden niet terugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist gewoon dat het een Axe reclame is
maar dat zakte ook inquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Masterboy het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk het kapsel van wonderkind Neymar
Ronaldinho speelt toch gewoon? En net alsof ze Reis op gaan stellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..
Ik voetbal niet met peren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peer er dan maar een paar in de goal
Hij moest kakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
Als je je ogen dichtknijpt lijkt wel een beetje op Jon Bonjovi..quote:
Jij hebt ze helemaal dichtgeknepenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtknijpt lijkt wel een beetje op Jon Bonjovi..
Tuurlijk we walsen er natuurlijk over heen, of niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat heeft Brazilië toch een zwak elftal
Reken maar dat ze er staan in 2014 in eigen land.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat heeft Brazilië toch een zwak elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |