Foto stadion Brazilië klopt ook niet, wedstrijd wordt in Goiania gespeeld, dit is het stadion van Minasquote:
Hier speelt Oranje dus ;quote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foto stadion Brazilië klopt ook niet, wedstrijd wordt in Goiania gespeeld, dit is het stadion van Minas
Blame googlequote:Op maandag 23 mei 2011 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foto stadion Brazilië klopt ook niet, wedstrijd wordt in Goiania gespeeld, dit is het stadion van Minas
Maar voor de tegenstander wel?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef Kekster het volgende:
Het zal wel niet zo heel boeiend worden aan het einde van het seizoen (voor NL dan).
Niet zo moeilijk toch,alleen het doel wat kwetsbaarder. ttp://www.youtube.com/watch?v=BTK1aVkyBgs&feature=fvstquote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Tarado het volgende:
Nog een redelijke selectie; van Bommel is eigenlijk de enige belangrijke speler die ontbreekt met v/d Vaart maar die is wat minder belangrijk, keepers lijken me wel een probleem
Selectie Oranje:
Doelmannen: Michel Vorm (FC Utrecht), Tim Krul (Newcastle United) en Jasper Cillessen (NEC).
Verdedigers: John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), Gregory van der Wiel (Ajax), Jeffrey Bruma (Leicester City), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Hoffenheim) en Erik Pieters (PSV).
Middenvelders: Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Nigel de Jong (Manchester City), Dirk Kuyt (Liverpool), Hedwiges Maduro (Valencia), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (FC Utrecht) en Demy de Zeeuw (Ajax).
Aanvallers: Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Robin van Persie (Arsenal) en Arjen Robben (Bayern München).
Kuyt speelt inderdaad altijd bij Bert, voorin zal wel Kuyt, v Persie, Robben zijn, middenveld Sneijder, de Jong met Maduro misschien, maar goed het is vriendschappelijk dus er zal aardig doorgewisseld worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorm
v.d. Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
de Jong - Sneijder
Robben - Afellay - Elia
Huntelaar / van Persie
Zoiets?Ik mis van Bommel
Vooral tegen Robinho
Maargoed Bertje zal wel Kuijt erin gooien...
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat Ruudje niet meegaat, die heeft nog iets recht te zetten in Brazilië.
[ afbeelding ]
Aangezien ze de Copa moeten spelen denk ik van wel. Ik denk dat de meeste spelers van het Nederlands elftal liever op vakantie gaan dan dat ze deze oefenwedstrijden willen spelen.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorm
v.d. Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
de Jong - Maduro van der vaart
Robben - Sneijder - Kuyt
Huntelaar / van Persie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |