wie? wij zijn juist de betere partijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens experts hier worden we afgeslacht...
Kaka wordt misschien rust gegund en Hulk is volgens mij niet eens geselecteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
trouwens waarom speelt kaka ook niet mee?
en hulk?
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
en hulk?
Snap ook niet zo goed dat Hulk geen kans krijgt, maar het is al beter dan dat idiote beleid van Dungaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kaka wordt misschien rust gegund en Hulk is volgens mij niet eens geselecteerd.
Jij kijkt net 10 minuten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf dat stadion zit vol? het klonk alsof er 10 man zaten.
De helft die je opnoemt zijn geblesseerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..
Dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De helft die je opnoemt zijn geblesseerd.
Dat is elke wedstrijd zo..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Masterboy het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk het kapsel van wonderkind Neymar
Waarom zwaaien die meiden niet terugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist gewoon dat het een Axe reclame is
maar dat zakte ook inquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:01 schreef Masterboy het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk het kapsel van wonderkind Neymar
Ronaldinho speelt toch gewoon? En net alsof ze Reis op gaan stellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Pato, Michel Bastos, Maicon, Ronaldinho, Reis, Marcelo etc.. Veel spelen niet mee..
Ik voetbal niet met peren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peer er dan maar een paar in de goal
Hij moest kakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef snellehenk het volgende:
Als je je ogen dichtknijpt lijkt wel een beetje op Jon Bonjovi..quote:
Jij hebt ze helemaal dichtgeknepenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtknijpt lijkt wel een beetje op Jon Bonjovi..
Tuurlijk we walsen er natuurlijk over heen, of niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat heeft Brazilië toch een zwak elftal
Reken maar dat ze er staan in 2014 in eigen land.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat heeft Brazilië toch een zwak elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |