www.rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik ook maar DWHN ga kijken, ik word een beetje nerveus van die beelden. En volgens mij kan ik nog net het laatste stukje straks meekijken. En zappen tijdens de reclame.
Valt mij ook goed mee, Bert is er echt in geslaagd om er een hecht team van te maken waarin reservespelers ook prima ingepast kunnen worden. Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef speknek het volgende:
Wat een team heeft Nederland toch dat we beter zijn dan dit Brazilie.
Ongetwijfeld vliegt hij er dan aan de andere kant in, dat dan weer wel..
Aflevering 2 werkt gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door die joden van RTL moet je nu betalen om afleveringen terug tre kijekn
En zo'n zelfde omgekochte scheids die er voor fluit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is net alsof ik naar Barcelona kijk, qua schwalbes dan
ja maar 1 nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aflevering 2 werkt gewoon
http://www.rtl.nl/xl/#/u/802f1dd8-8ee2-3b2c-8149-89c20b3efe1d/
Hij rent tegen strootman aan en nam toen een snoekduikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
hahaha wtf, hij mist zn schouderduw gewoon, kan strootman niks aan doen.
Die een beetje breed loopt, net als Webb..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En zo'n zelfde omgekochte scheids die er voor fluit.
Wie niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zou Simon wel droog anaal willen geven
0-0 45stequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef OverRated het volgende:
Hoeveelste minuut is het en wat is de stand?
Geen tv hier
Robben vindt het wel prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Stuurver het volgende:
Robben is echt veel langzamer dan vroeger
Volgens mij doet ie dat bewust.... heeft geen zin in ruzie met Bayern.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Stuurver het volgende:
Robben is echt veel langzamer dan vroeger
Volgens experts hier worden we afgeslacht...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Falco het volgende:
Ik ben niet bepaald onder de indruk van die Brazilianen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |