haha, ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef BB-King het volgende:
Jammer, dat had een goal moeten zijn.
Al die Brazilianen denken... wtf kunnen zij dat ook?
Dat heb ik ook. Alleen niet uitgezet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef laucas het volgende:
Wat een tering veld, rot geluid en knake beeld of ligt dat aan mij? En dan al die duizenden kindjes die gaan gillen bij het balcontact van NEYMAR. Heb de tv maar uitgedrukt, what a waste.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef laucas het volgende:
Wat een tering veld, rot geluid en knake beeld of ligt dat aan mij? En dan al die duizenden kindjes die gaan gillen bij het balcontact van NEYMAR. Heb de tv maar uitgedrukt, what a waste.
Sukkel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen niet uitgezet.
Waar is die faler met zijn AC Milan UI?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Examen2011 het volgende:
Wel geniale aanval en bedoeld zo gekopt van Van Persie
Huntelaar had op de positie van Afellay zonet gewoonweg gescoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef vaasinbloem het volgende:
Hier nog een voorbeeld van hoe van Persie speelt, neemt zijn makers mee naar middenveld en maakt ruimte van Afellay. Zie Huntelaar dit nooit doen..
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
Ooit wel eens Stuntelaar zo'n hakballetje achterlangs zien geven?
Uhm, daar had dan Huntelaar niet gestaan, falert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Huntelaar had op de positie van Afellay zonet gewoonweg gescoord.
Tegen Andorra en Moldaviequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.
Ik mis iets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is die faler met zijn AC Milan UI?
Moet die bal nog wel voorin komen, kan niet als je een spits met 0 techniek voorin hebt staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. hij is ervoor om de ballen voorin af te ronden. z'n statistieken in oranje zeggen genoeg.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef N00dles het volgende:
Ik vind Krul nu al een sukkel. Zet ff die geblesseerde Stekelenburg op doel, dan maken we tenminste een kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |