quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Streampje voor mensen in het buitenland?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=119098&part=sportsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Supersoep het volgende:
Ze spelen ook met een beachvolleybal als je m zo ziet stuiteren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf alsof Bieber op het veld staat en het publiek vol breezers is...
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf alsof Bieber op het veld staat en het publiek vol breezers is...
Zie amper wie aan de bal is bij NL...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Het beeld is een beetje veraf, zoals ze in Spanje ook altijd doen.
Hee jij ook hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Jammer... WK 98 speelde Nederland ook gewoon in oranje tegen het geel van Brazilië.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet oranje? Lijkt te veel op geel?
Kan je die even sturen? Chinees kan ik toevallig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenWeer eens wat anders en zo te zien hoef ik het NL commentaar niet te missen.
13th stream bij sopcast is gewoon nederlands.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ik vind alleen een Chinees, maar het is te doenWeer eens wat anders en zo te zien hoef ik het NL commentaar niet te missen.
Dat en bij mij komt het over alsof het overbelicht is. Waarschijn is daar midden op de middag en daarom dat het zo fel is, maar fijn om naar te kijken is het niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |