quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt?![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef N00dles het volgende:
Ik vind Krul nu al een sukkel. Zet ff die geblesseerde Stekelenburg op doel, dan maken we tenminste een kans
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt?![]()
link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu op een Engelse stream..![]()
Dirik Kout!!![]()
Beter dan die Nederlandse homo...
Waaaar...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Dirik Kout!!![]()
normaal gesproken speelt oranje met van der vaart, sneijder. dus dat is geen probleem. bovendien zeg ik niet van persie eruit moet. op 10 of aan de linkerkant zie ik hem wel graag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Moet die bal nog wel voorin komen, kan niet als je een spits met 0 techniek voorin hebt staan.
Nog niet aan gedacht he?
Word daar het beeld beter van? Het veld iig nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Dirik Kout!!![]()
Die mogen geen nieuwe reeks aanmaken, dus niemand van de users faaltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
Ik ben modje, maar zit op een telefoon. De users die het nieuwe topic aanmaken moeten gewoon niet zo hard falen.
quote:
Kan jij direct reeksen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer wel raken en meteen z'n knie aan baklappen schoppen.
Eens kijken of hij daarna nog eens een schwalbe durft te maken.
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.quote:
Wel. Zodra het topic dicht is verschijnt er een knop dat je een nieuwe in de reeks kunt openen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die mogen geen nieuwe reeks aanmaken, dus niemand van de users faalt![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
van Persie hoort niet in de spits te spelen heb ik gezegd.
Daar denkt North Londen anders over..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
van Persie hoort niet in de spits te spelen heb ik gezegd.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.
Als er geen reeks is kan dat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel. Zodra het topic dicht is verschijnt er een knop dat je een nieuwe in de reeks kunt openen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen niet eens zulke slechte scheidsrechters. Ga terug naar de keuken.
daarom heb ik zo'n hekel aan die gozerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef marcodej het volgende:
Robben protesteert al als hij zijn val nog moet inzetten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
wij vrouwen komen alleen in de keuken om nog wat te drinken te halen
voor ons zelf dan...
Blij dat ie niet meer bij PSV speelt. Hij is wel veel beter geworden ineens. Jammer dat niemand hem bijhieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |