Als mijn vriend haar leuk vind, dan lijk ik misschien ook wel op een alienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
Plaats dan gewoon een leuk plaatjequote:
Ik had een black outquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef Laureline het volgende:
Hè, ik had gerekend op iets met aliens en mooie vrouwen!
Miss omdat je dan meer denkt in termen van: zou ik ermee naar bed gaan of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
Ik kan overigens maar heel weinig (bekende) mannen opnoemen die ik echt aantrekkelijk vind.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat je dan meer denkt in termen van: zou ik ermee naar bed gaan of niet?
Dan is mijn lijstje ook superkort hoor.
Jaa!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef Amsel het volgende:
Oh weet je wie ik ook mooi vind? Catherine Zeta-Jones!
Eens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
oh, als we voor 40+ en lekker gaan dan zeg ik Salma Hayek *plaatje zoeken gaat*
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Mooi Ben ik niet de enige die er zo over denktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Voor mij geldt dat ik naar vrouwen ook op een andere manier kijk dan naar mannen. Bij vrouwen kan ik het uiterlijk los beoordelen van de rest, bij een man gaat het me meer om het totaalplaatje en vind ik iemand karakter (en of ie een beetje helder uit z'n ogen kijkt!) ook heel bepalend voor z'n aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Ja, daaruit zouden de aliëns kunnen afleiden dat wij toch de superieure soort zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Zon deed het ook prima, al had ik even wat bekijks haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Laureline het volgende:
En voor die melkflessen: gewoon wat zelfbruinend spul erop smeren, na 3 dagen kan je je rustig buiten vertonen
wie de neuk zijn dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Jaaaa! Allebeiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Je hoeft ze ook niet te kennen om te kijken of ze lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wie de neuk zijn dat?
ah, in de quote zie ik de namen staan. De dame zegt me nog steeds niets
Ja, die is echt twee personen zo'n beetje. Net als Christian Balequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jaaaa! Allebei
Ik vind Edward Norton in sommige rollen echt superlekkerMaar in andere rollen vind ik het dan weer zo'n papzak
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...quote:
ik vind het een goede dealquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Hee, eerlijk delen, hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Ja, Heath Ledger was dus één van mij 'als ik die tegenkom mag ik er mee van bilquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jij hebt al een vent zeg![]()
Niet dat ik me nou verveel
Eén keer reageren een tijd terug en de hele reeks komt in m'n AT terecht...quote:
Ja, ik moet eerst weer verversen voor ik ze ziequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef Amsel het volgende:
Komen DM's bij jullie ook met zo veel vertraging binnen telkens?
Oooooh ik heb allemaal lekkere dingen in de koelkast maar m'n buik zit vol
Ooooh dat is ook lekker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zo'n ranzig chocolade toetje van 17 cent op. Damn you, vriendje
Guilty pleasurequote:
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Oh ik weet ook nog een man voor wie ik smelt!
Jake Gyllenhaal. Daar krijg ik echt enorm weke knieën van
1.83 m, volgens googlequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannen.
Donnie Darko! Maar nu best goed toch. Zn zusje is ook leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannen.
Valt me nog mee, ik dacht dat hij echt een ukkie wasquote:
Ja, vooral met kort haar! En dat is ook maar bij weinig vrouwen, dat ze met kort haar mooier zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Amsel het volgende:
Weet je wie ook mooi is? Halle Berry. Die vind ik niet aantrekkelijk, niet mijn type zeg maar, maar wel mooi!
Nouja, dat vind ik gewoon de omschrijving. Ik moet me wel een beetje kunnen inbeelden of ik het er op kanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je? Die 1918 minuten, het moet maar kunnen?
Mijn vriend is 1.89, maar ik ben maar 1.63quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik dacht dat hij echt een ukkie was. Maar 5 a 10 cm langer is inderdaad beter hoewel mijn eigen vriendje nu maar 1.80m is ongeveer, dus als hij héél leuk is wil ik het nog wel accepteren
.
Ja bij hem is het een beetje die stoute blik, jaaahaaa het ligt er dik boven op, maar ik val er toch voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik gewoon de omschrijving. Ik moet me wel een beetje kunnen inbeelden of ik het er op kan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.89, maar ik ben maar 1.63
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef conleche het volgende:
Ja bij hem is het een beetje die stoute blik
[..]
Jaaahaaa het ligt er dik boven op, maar ik val er toch voor.
Geen enkel probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
Geeft het praktische problemen of valt het wel mee?
Ja!! Ook fijn!!!! Hmmmmm, ook al niet echt donker.......quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GA![]()
Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Amsel het volgende:
Mijn laatste, uh, soort van verovering is 1m94. Prima lengte
Nee, die vind ook niet leuk. Terwijl de mijne toch ook een beetje rossig is. Maar niet met van die onzichtbare wenkbrauwen en zulksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Ook fijn!!!! Hmmmmm, ook al niet echt donker.......
Terwijl die rooie, die McArmy, daar snap ik dan weer niks van. Sorry muis!
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GA![]()
Eens! En fijn mooi. Niet op de "ik pik jouw vent in" Angelina Jolie mooi (kon even geen beter voorbeeld bedenken).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef Amsel het volgende:
Oh weet je wie ik ook mooi vind? Catherine Zeta-Jones!
De filmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
En in de categorie 40+ vind ik Virginia Madsen ook erg mooi, maar daar kan ik geen mooie niet-op-een-poedel-lijkende plaatjes van vinden. Maar in Sideways, wow. Sws die film
.
Ben fan van z'n acteertalent, maar niet van z'n fysiek. Ondanks de mussels had 'ie nog steeds smallere schouders dan ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:54 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](alleen jammer van dat hakenkruis
)
Ja die vind ik ook zeer onsympathiek. Arme Jennifer!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Amsel het volgende:
Ja ik vind Angelina Jolie een ordinaire uitstraling hebben, en dan kan je nog zo mooi zijn, dan mot ik je niet
Schouders zijn belangrijk!quote:
Oh ja, dan kan je zo precies tegen z'n schouder aanliggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
Dit schelen vriendje en ik qua lengte, ik vind het een fijne verhouding![]()
[ afbeelding ]
Paint skillz, I failed
Maar dat vind ik bij iedereen erg, man/vrouw, jong/oud.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Goodbye het volgende:
En die zo lang zijn dat ze met hun schouders voor over lopen, lekkere onzekere uitstraling..
Truequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar dat vind ik bij iedereen erg, man/vrouw, jong/oud.
Oh nee fuck, ik zag een voorstukje tijdens een reclame van xfactor en toen dacht ik: even kijken, maar heb de tv uitgegooid. Wat was er nu precies? Een man met een zwaard en een bijl?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat nieuws gezien over Hoensbroek?
Jeu..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat nieuws gezien over Hoensbroek?
http://nos.nl/video/24573(...)weld-hoensbroek.htmlquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh nee fuck, ik zag een voorstukje tijdens een reclame van xfactor en toen dacht ik: even kijken, maar heb de tv uitgegooid. Wat was er nu precies? Een man met een zwaard en een bijl?
Jahaa, ik moest het journaal toch afkijken!quote:
Mijn ex had perfecte billenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef conleche het volgende:
Hahaha. Ik vind billen belangrijk. Een man zonder billen.
2 bilspleten misschien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Zo te horen ben ik met de perfecte man getrouwd, bolle billen en brede schouders
Ik snap Billy, d'r 2 lijnen opmerking niet
@Rituals: Veel plezier! Mooie dag om te verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Ik had ook al gegoogeld op "billen" en dit als enige voorbeeld van meerdere plooitjes gevonden (deze en nog een paar andere foto's van de zeeroeiers). Voor de rest zijn het pagina's lang strakke vrouwenbillen en 1 paar nette herenbil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Die lijntjes zijn daar het grootste probleem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
gelukkig had ik mijn ontbijt al op
Over billen gesprokenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:48 schreef Goodbye het volgende:
Zooooo, even gauw boodschappen gedaan voor morgen, want dan komen m´n ouders en zus eten. En dan straks richting de sauna met Greys, doen we onszelf cadeau van ons vakantiegeld
Ik vind m´n eigen billen wel primaquote:
Nee, nog nooit geweest. Laatst langsgereden, maar het lijkt me allemaal heel massaal. Misschien dat dat minder is op maandag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:55 schreef loveli het volgende:
Ben je weleens in Elysium geweest en hoe is het daar? Wil er nog een keer naartoe. Op een maandag.
neem je zonnebrand mee? Dat zijn wij donderdag vergeten, was een pijnlijke lesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind m´n eigen billen wel primaMaar ik sta er soms versteld van wat ik daar voorbij zie komen, ja
Elysium is mooi, maar groot en dat moet je maar net liggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:55 schreef loveli het volgende:
Ben je weleens in Elysium geweest en hoe is het daar? Wil er nog een keer naartoe. Op een maandag.
je kan normaal ook gewoon ongegeneerd kijken hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
En ik als vrouw kan ongegeneerd kijken in de sauna, want de vrouwen zijn toch niet suspicious. Woei, ik ga ook eens op maandag!.
Cadeaubonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Elysium is mooi, maar groot en dat moet je maar net liggen.
Ik vind de behandelingen ook duur
Denk dat het wel minder druk is dan anders op vrouwendag.
aah, dat maakt het draaglijkerquote:
Jij dweept met je man, draagt hakjes en ik las pas dat je ook een rok hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes...
Soms denk ik wel eens wat de onderwerpen zijn die me in dit topic houden
Doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!![]()
@ Mo: om een topic uit jouw straatje aan te snijden: Martijn en ik hadden het er laatst over om misschien motor rijlessen te nemen.
wat leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!![]()
@ Mo: om een topic uit jouw straatje aan te snijden: Martijn en ik hadden het er laatst over om misschien motor rijlessen te nemen.
ik heb al eeuwen een rok, dezelfdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij dweept met je man, draagt hakjes en ik las pas dat je ook een rok hebt.
En je rijdt met dit weer motor, dus gratis sauna bij elk stoplicht.
Iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes, Engelandpraat...
minder flitspalenquote:
Aan die alienfiguren klopt ook van alles niet hoor: rare ogen, hoog voorhoofdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik. Maar ik heb nog geen echt knappe vent gezien
. Ik houd niet zo van dat fotomodel-/hollywood-knap geloof ik. Dat perfecte spreekt me niet zo aan. Ik vind een man (of vrouw) veel aantrekkelijker en 'karaktervoller' als er ook iets niet helemaal klopt. Een scheve tand, of een net iets te grote neus, etc.
Volgens mij had ik in het vorige topic een enorm ontopic post aan jou gericht.. maar geen reactie op gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Oeh! Daar krijg je de mannen nerds wild mee!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
of je neemt een Quorra motorpak
[ afbeelding ]
Je bent kwetsbaarder, maar je bent ook wendbaarder. Je kan sneller ingrijpen. Dus goed vooruitkijken, nadenken en dan loopt het allemaal wel los.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, alleen vinden we motorrijden een beetje gevaarlijk. Je bent zoveel kwetsbaarder dan in een auto. Dus we twijfelen nog een beetje. Plus, geen garage ofzo waar we de motors eventueel neer kunnen zetten (en buiten worden ze hier gegarandeerd gepikt, hehe).
Maar goed. Het lijkt ons wel ontzettend tof!
Ik denk dat ik in een leren pak volkomen vormeloos ga zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:57 schreef loveli het volgende:
Coco, motorrijden is het beste excuus om een tof leren pak te kopen. En bij jullie zijn de prijzen van garages *iets* lager dan in de randstad.
True.. Ja, het lijkt me echt vet gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:08 schreef _aurum_ het volgende:
Je bent kwetsbaarder, maar je bent ook wendbaarder. Je kan sneller ingrijpen. Dus goed vooruitkijken, nadenken en dan loopt het allemaal wel los.
vroeger toen ik jong wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Laat je ook niet gek maken. Je komt altijd eencelligen tegen die zeggen jah, ik ga maar niet motorrijden want ik zou mezelf doodrijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een leren pak volkomen vormeloos ga zijn![]()
Qua prijzen zal het inderdaad wel best schelen ja
[..]
True.. Ja, het lijkt me echt vet gaaf
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
ik heb hem dan ook niet gelezen denk ik?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in het vorige topic een enorm ontopic post aan jou gericht.. maar geen reactie op gehad.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik. Maar ik heb nog geen echt knappe vent gezien
. Ik houd niet zo van dat fotomodel-/hollywood-knap geloof ik. Dat perfecte spreekt me niet zo aan. Ik vind een man (of vrouw) veel aantrekkelijker en 'karaktervoller' als er ook iets niet helemaal klopt. Een scheve tand, of een net iets te grote neus, etc.
Lucky you!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft alles![]()
kont, schouders, rug, volle mond, gespierde benen, mooie handen, donker (gemillimeterd) haar, blauwe ogen, kaaklijn![]()
Wat lief.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft alles![]()
kont, schouders, rug, volle mond, gespierde benen, mooie handen, donker (gemillimeterd) haar, blauwe ogen, kaaklijn![]()
The perfect excuse om deze weer eens te spammen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind gemillimeterd haar meestal wel stom trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
The perfect excuse om deze weer eens te spammen...Ik vind jouw krulletjes toch mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan, ik denk dat ik er ook echt een potje nasty uit zou zien met gemillimeterd haarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind jouw krulletjes toch mooier!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
The perfect excuse om deze weer eens te spammen...Nog maar een keer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Know that while you sleep
Everything has changed
Hihi, okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ik moest net aan schoenen denken. Met van die wikkeltouwtjes om mooie benen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Trouwens, ik moest net aan schoenen denken. Met van die wikkeltouwtjes om mooie benen.
Waar heb ik dat ook alweer gezien?
* Viking84 gaat naar Facebookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft alles![]()
Oh, nee, voor foto's van zijn kont moet je wel even naar facebook. Even in de map "privé" kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 gaat naar Facebook.
Edit: oh niet meer nodig, zie ik.
ik zie geen map privé?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nee, voor foto's van zijn kont moet je wel even naar facebook. Even in de map "privé" kijken.
[..]
Hihi, ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wauw! wat zien jij er mooi uit! en gemillimeterd haar
![]()
Mijn mannetje heeft ook bijna alles haha.
~ Bonito La Risa ~
[..]
Trouwens, ik moest net aan schoenen denken. Met van die wikkeltouwtjes om mooie benen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nee, voor foto's van zijn kont moet je wel even naar facebook. Even in de map "privé" kijken.
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vik, is dat serieus van die EO-jongerendag?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja! Hoe kon ik dat vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lopen veel jonge meisjes rond.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vik, is dat serieus van die EO-jongerendag?
Natuurlijk is het niet serieusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? Wat heb ik gemist?
Dat Viking niet veel heeft met de EO. Of met meisjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? Wat heb ik gemist?
Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwenquote:
Carnaval is ideaal voor 'blonderen'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat ik mijn haar ooit moedwillig zou millimeteren. Of blonderen, for that matter.
sexe, brrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwen.
*zich aangesproken en ouwe vrijster voeltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwen.
Vaker die kinky schoenen aantrekken!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
*zich aangesproken en ouwe vrijster voelt*
Of 'ik ben al klaar...'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt mij idd wel even leuk om wat dingen uit te proberen voor je trouwt. Straks trouw je iemand met een kleintje. "Nou, kom dan?", "Ik ben al begonnen hoor!", "Oh".
Ik hoop er altijd nog eentje te vinden die voor m'n personality valtquote:
Nou ik ken er nog best watquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Chicolate het volgende:
Voor veel christelijke jongeren is het meer een kwestie van niet willen dan van niet mogen. Maar tegenwoordig gaan veel gewoon samenwonen voor het trouwen en je hebt daar ook gewoon tienermoeders/vaders. Tenminste, zo zit het bij de mensen die ik ken.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop er altijd nog eentje te vinden die voor m'n personality valt
Verras ik 'em daarna wel met m'n kinky schoenen.
Ik deed meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik zat je maar een beetje te plagen.
Tja ik zou ook niet willen als ik geloofde dat het hellevuur voor me in het verschiet lag als ik het wel zou doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Chicolate het volgende:
Voor veel christelijke jongeren is het meer een kwestie van niet willen dan van niet mogen. Maar tegenwoordig gaan veel gewoon samenwonen voor het trouwen en je hebt daar ook gewoon tienermoeders/vaders. Tenminste, zo zit het bij de mensen die ik ken.
Nou? De trein naar Staphorst?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is geel en het gaat terug in de tijd...![]()
Angst is allang niet meer de overheersende motivatie. Als jij iemand aanbidt, wil je graag leven volgens de regels van diegene omdat je gelooft dat dit de juiste manier is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja ik zou ook niet willen als ik geloofde dat het hellevuur voor me in het verschiet lag als ik het wel zou doen.
Ah auto-refresh deed het niet bij mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar die hellevuurpost van mij was wel weer erg ongenuanceerd. Er zullen best mensen (ook niet-christenen) zijn die hier bewust voor kiezen zonder angst voor eoa.
Stopt ie daar wel op zondag?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat God homoseksuelen verwerpt die een keurig leven leiden, maar volgens de Bijbel doet hij dat wel, dus wat ik me wel of niet kan voorstellen doet er niet zoveel toe.
Die uit de Bijbel is toch niet de enige god die zou kunnen bestaan. Het kan ook zijn dat er wel degelijk een God is, maar dat de Bijbel alsnog niet klopt (of niet letterlijk). Die is toch door mensen geschreven...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat God homoseksuelen verwerpt die een keurig leven leiden, maar volgens de Bijbel doet hij dat wel, dus wat ik me wel of niet kan voorstellen doet er niet zoveel toe.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Oeh! Op de brandstapel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dat soort gevallen ken ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan er niet zoveel mee
.
@mini: dat was ook een tijdje mijn gedachte nadat ik tot de conclusie kwam dat de Bijbel van alle kanten rammelt: als de Bijbel niet klopt, dan kan God toch wel bestaan? Maar de Bijbel is het enige 'bewijsstuk' voor het bestaan van God, zonder Bijbel blijft er niets van God over. Niet van de God uit de Bijbel iig en ik heb geen idee hoe ik me een andere God moet voorstellen. Er is geen reden om aan te nemen dat er een God is, dus leef ik ook vanuit de veronderstelling dat die er niet is.
Niet meer actief op Fok!
Ik ben wel gelovig opgevoed, maar ik ben er met de loop der jaren ook zo over gaan denken. Ik geloof (quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nah, voor mij zijn er toch belangrijkere dingen in het leven dan of je eerst seks hebt en dan trouwt of andersom. Of je aardig bent voor andere mensen, bijvoorbeeld.Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een God daar anders over denkt als het echt om liefde gaat. Maar goed, ik ben dan ook niet gelovig opgevoed dus ik benader het waarschijnlijk verkeerd.
Maar je hebt de Bijbel toch ook niet nodig om een goed leven te kunnen leiden? En je leidt toch niet meteen een onfatsoenlijk leven als je niet monogaam bent, maar hier wel eerlijk over bent tegen je partner?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig opgevoed, maar ik ben er met de loop der jaren ook zo over gaan denken. Ik geloof () niet meer zo in opgelegde regeltjes. Maar dat wil niet zeggen dat ik er losbandig op los leef. Ik hoef niet getrouwd te zijn om trouw te zijn, zeg maar
.
De Bijbel misschien niet, maar ik kan me best voorstellen dat geloof op zich wel helpt. Al is het maar als inspiratiebron, of het idee dat je toch niet helemáál alleen voor jezelf leeft. Anders moet je echt een goed mens willen zijn "just for the sake of it".quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je hebt de Bijbel toch ook niet nodig om een goed leven te kunnen leiden? En je leidt toch niet meteen een onfatsoenlijk leven als je niet monogaam bent, maar hier wel eerlijk over bent tegen je partner?.
Ik redeneer eigenlijk liever andersom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
De Bijbel misschien niet, maar ik kan me best voorstellen dat geloof op zich wel helpt. Al is het maar als inspiratiebron, of het idee dat je toch niet helemáál alleen voor jezelf leeft. Anders moet je echt een goed mens willen zijn "just for the sake of it".
Oh ik ook niet hoor, maar da's omdat ik een trouwe hond ben en dat heeft niets met een god ja of nee te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig opgevoed, maar ik ben er met de loop der jaren ook zo over gaan denken. Ik geloof () niet meer zo in opgelegde regeltjes. Maar dat wil niet zeggen dat ik er losbandig op los leef. Ik hoef niet getrouwd te zijn om trouw te zijn, zeg maar
.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik redeneer eigenlijk liever andersom.
Waarom zou je onaardig willen zijn?
Kort door de bocht: als je gelooft in een almachtig God, dan hoef je niet alles te kunenn begrijpen, dat niveau haal je als mens niet. En, weer kort door de bocht, als er een almachtig God is, dan is deze ook in staat de aarde in een week te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
@Li: ik moet zeggen dat het me wel echt verbaast dat jij zo gelovig bent, omdat ik je verder zo verstandig en reëel vind.![]()
Geloof je echt letterlijk in een god zoals die in de bijbel staat? En hoe doe je dat dan met de evolutieleer?
Soooo not true! De hele natuur is het mooiste bewijsstuk van het bestaan van God.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar de Bijbel is het enige 'bewijsstuk' voor het bestaan van God, zonder Bijbel blijft er niets van God over.
Kun je ook op andere manieren verklarenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Soooo not true! De hele natuur is het mooiste bewijsstuk van het bestaan van God.
Wij leven nu inderdaad ook precies hetzelfde als wanneer we zeg 8 jaar geleden getrouwd zouden zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
.
Dat is ook zo, voor mij is een geloof ook niet nodig maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen zo'n externe motivatie wel fijn vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik redeneer eigenlijk liever andersom.
Waarom zou je onaardig willen zijn?
Verkoop van aflaten is toch al een tijdje afgeschaft?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb de Bijbel echt niet nodig om een een goed mens te kunnen zijn.
Misschien dat christenen door de christenplicht wel meer geld geven aan goede doelen en meer met andere mensen begaan zijn (ik theoretiseer maar wat hoor! Heb hier geen bewijs voor), maar die motivatie vertrouw ik dan niet. Dan denk ik dat ze dat alleen maar doen om hun plekje in de hemel veilig te stellen. Mijn belangstelling voor andere mensen mag dan misschien schaars zijn; áls ik belangstelling toon, is die wel oprecht
.
Ingeschapen godskennis enzo, jeweetzquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je ook op andere manieren verklaren. Ik geloof pas in God als hij duidelijk van zich laat horen en dat hij dat in vroeger tijden wel deed, maar nu ineens niet meer wil er bij mij niet in.
Ja sorry, maar dat is geen enkel bewijs. De natuur is prachtig, maar het DNA van god is nergens ingebakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Soooo not true! De hele natuur is het mooiste bewijsstuk van het bestaan van God.
Het wordt wel heel normaal geacht om een bepaald percentage van je inkomen aan de kerk af te staan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Verkoop van aflaten is toch al een tijdje afgeschaft?
Sowieso is er geen reden om aan te nemen dat de natuur door de God van de Bijbel is gemaakt en niet door een andere God. Waarom zou het Spaghettimonster het universum niet gecreëerd hebben?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat is geen enkel bewijs. De natuur is prachtig, maar het DNA van god is nergens ingebakken.
Dat kan en hoeft inderdaad ook niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Geloven is juist iets dat niet volledig te rationaliseren is, het komt van binnenuit, ik kan het niet wetenschapelijk onderbouwen.
Dankbaarheid voor wat je gekregen hebt (ja gekregen, dus niet uitgaande dat je zélf al je geld verdient hebt door je harde werk en zelf kinderen gemaakt hebt etc) en dat willen delen met anderen die minder hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb de Bijbel echt niet nodig om een een goed mens te kunnen zijn.
Misschien dat christenen door de christenplicht wel meer geld geven aan goede doelen en meer met andere mensen begaan zijn (ik theoretiseer maar wat hoor! Heb hier geen bewijs voor), maar die motivatie vertrouw ik dan niet. Dan denk ik dat ze dat alleen maar doen om hun plekje in de hemel veilig te stellen. Mijn belangstelling voor andere mensen mag dan misschien schaars zijn; áls ik belangstelling toon, is die wel oprecht
.
Even mijn naam weghalen aubquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
@ Vik: wie zegt dat god vroeger op een andere manier van zich liet horen dan nu? dat is volledig een kwestie van geschiedsschrijving en de cultuurhistorische functies die de bijbel gehad heeft. ik geloof dus ook niet in de bijbel...
sorry! zit nog met facebook in mn hoofdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even mijn naam weghalen aub.
En dat is idd één van de redenen dat ik de Bijbel lulkoek vind.
Er is een overstroming. Mensen worden geevacueerd. Komt een rubberbootje langs een huis, de man zegt: nee, God komt me redden. Het water stijgt. Komt er een motorboot langs. De man zegt: God komt me redden. Water stijgt, de man zit op z'n dak. Komt er een helikopter. De man: God komt me redden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je ook op andere manieren verklaren. Ik geloof pas in God als hij duidelijk van zich laat horen en dat hij dat in vroeger tijden wel deed, maar nu ineens niet meer wil er bij mij niet in.
Dat doen de niet-gelovige biologen / geologen / natuurkundigen ook, op hun manier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem gelovige geologen / natuurkundigen / biologen etc absoluut niet serieus. Die kijken imho niet naar de feiten maar naar wat in hun gelovige straatje past. Dat is geen wetenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |