Als mijn vriend haar leuk vind, dan lijk ik misschien ook wel op een alienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
Plaats dan gewoon een leuk plaatjequote:
Ik had een black outquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef Laureline het volgende:
Hè, ik had gerekend op iets met aliens en mooie vrouwen!
Miss omdat je dan meer denkt in termen van: zou ik ermee naar bed gaan of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
Ik kan overigens maar heel weinig (bekende) mannen opnoemen die ik echt aantrekkelijk vind.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat je dan meer denkt in termen van: zou ik ermee naar bed gaan of niet?
Dan is mijn lijstje ook superkort hoor.
Jaa!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef Amsel het volgende:
Oh weet je wie ik ook mooi vind? Catherine Zeta-Jones!
Eens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
oh, als we voor 40+ en lekker gaan dan zeg ik Salma Hayek *plaatje zoeken gaat*
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Mooi Ben ik niet de enige die er zo over denktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Voor mij geldt dat ik naar vrouwen ook op een andere manier kijk dan naar mannen. Bij vrouwen kan ik het uiterlijk los beoordelen van de rest, bij een man gaat het me meer om het totaalplaatje en vind ik iemand karakter (en of ie een beetje helder uit z'n ogen kijkt!) ook heel bepalend voor z'n aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Ja, daaruit zouden de aliëns kunnen afleiden dat wij toch de superieure soort zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Zon deed het ook prima, al had ik even wat bekijks haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Laureline het volgende:
En voor die melkflessen: gewoon wat zelfbruinend spul erop smeren, na 3 dagen kan je je rustig buiten vertonen
wie de neuk zijn dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Jaaaa! Allebeiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Je hoeft ze ook niet te kennen om te kijken of ze lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wie de neuk zijn dat?
ah, in de quote zie ik de namen staan. De dame zegt me nog steeds niets
Ja, die is echt twee personen zo'n beetje. Net als Christian Balequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jaaaa! Allebei
Ik vind Edward Norton in sommige rollen echt superlekkerMaar in andere rollen vind ik het dan weer zo'n papzak
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...quote:
ik vind het een goede dealquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Hee, eerlijk delen, hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Ja, Heath Ledger was dus één van mij 'als ik die tegenkom mag ik er mee van bilquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jij hebt al een vent zeg![]()
Niet dat ik me nou verveel
Eén keer reageren een tijd terug en de hele reeks komt in m'n AT terecht...quote:
Ja, ik moet eerst weer verversen voor ik ze ziequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef Amsel het volgende:
Komen DM's bij jullie ook met zo veel vertraging binnen telkens?
Oooooh ik heb allemaal lekkere dingen in de koelkast maar m'n buik zit vol
Ooooh dat is ook lekker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zo'n ranzig chocolade toetje van 17 cent op. Damn you, vriendje
Guilty pleasurequote:
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Oh ik weet ook nog een man voor wie ik smelt!
Jake Gyllenhaal. Daar krijg ik echt enorm weke knieën van
1.83 m, volgens googlequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannen.
Donnie Darko! Maar nu best goed toch. Zn zusje is ook leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat een kleine kabouter. Ik val niet op kleine mannen.
Valt me nog mee, ik dacht dat hij echt een ukkie wasquote:
Ja, vooral met kort haar! En dat is ook maar bij weinig vrouwen, dat ze met kort haar mooier zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Amsel het volgende:
Weet je wie ook mooi is? Halle Berry. Die vind ik niet aantrekkelijk, niet mijn type zeg maar, maar wel mooi!
Nouja, dat vind ik gewoon de omschrijving. Ik moet me wel een beetje kunnen inbeelden of ik het er op kanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je? Die 1918 minuten, het moet maar kunnen?
Mijn vriend is 1.89, maar ik ben maar 1.63quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik dacht dat hij echt een ukkie was. Maar 5 a 10 cm langer is inderdaad beter hoewel mijn eigen vriendje nu maar 1.80m is ongeveer, dus als hij héél leuk is wil ik het nog wel accepteren
.
Ja bij hem is het een beetje die stoute blik, jaaahaaa het ligt er dik boven op, maar ik val er toch voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik gewoon de omschrijving. Ik moet me wel een beetje kunnen inbeelden of ik het er op kan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.89, maar ik ben maar 1.63
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef conleche het volgende:
Ja bij hem is het een beetje die stoute blik
[..]
Jaaahaaa het ligt er dik boven op, maar ik val er toch voor.
Geen enkel probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
Geeft het praktische problemen of valt het wel mee?
Ja!! Ook fijn!!!! Hmmmmm, ook al niet echt donker.......quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GA![]()
Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Amsel het volgende:
Mijn laatste, uh, soort van verovering is 1m94. Prima lengte
Nee, die vind ook niet leuk. Terwijl de mijne toch ook een beetje rossig is. Maar niet met van die onzichtbare wenkbrauwen en zulksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Ook fijn!!!! Hmmmmm, ook al niet echt donker.......
Terwijl die rooie, die McArmy, daar snap ik dan weer niks van. Sorry muis!
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Net als met McSteamy van GA![]()
Eens! En fijn mooi. Niet op de "ik pik jouw vent in" Angelina Jolie mooi (kon even geen beter voorbeeld bedenken).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:38 schreef Amsel het volgende:
Oh weet je wie ik ook mooi vind? Catherine Zeta-Jones!
De filmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
En in de categorie 40+ vind ik Virginia Madsen ook erg mooi, maar daar kan ik geen mooie niet-op-een-poedel-lijkende plaatjes van vinden. Maar in Sideways, wow. Sws die film
.
Ben fan van z'n acteertalent, maar niet van z'n fysiek. Ondanks de mussels had 'ie nog steeds smallere schouders dan ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:54 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](alleen jammer van dat hakenkruis
)
Ja die vind ik ook zeer onsympathiek. Arme Jennifer!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Amsel het volgende:
Ja ik vind Angelina Jolie een ordinaire uitstraling hebben, en dan kan je nog zo mooi zijn, dan mot ik je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |