quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Rituals het volgende:
Qua vrouwen val ik op 'klassieke schoonheden'. BIjv. Kate Beckinsale.
Ik vind haar ook heel mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou geen idee hebben Iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga mezelf maar met niemand vergelijken, daar word ik vast niet gelukkig van![]()
Ik vind vaak wel hetzelfde type vrouw mooi! Types als Katequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef conleche het volgende:
Nee het was niet zo dat je dat bewust doet! Dat je je ging vergelijken. Maar vaak als je denkt: oh die ziet er goed uit, dat het dan iemand is van hetzelfde type.
Dat is dan waarschijnlijk niet toepasbaar op de allermooiste vrouwen ter wereld, omdat iedereen die wel mooi vindt.
Ja, maar da's niet petite, da's een tige d'haricot!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo van de petite dames. Als ik daarop ga liggen breken ze
.
Zo'n Keira Knightley bijvoorbeeld.
Ja, ik kijk dan ook niet of ik er op kan liggen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo van de petite dames. Als ik daarop ga liggen breken ze
.
Zo'n Keira Knightley bijvoorbeeld.
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet petite, da's een tige d'haricot!!
Wie dahaaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dan ook niet of ik er op kan liggen!
Ik bedoel trouwens niet types als Keira Knightley..
Nou, bijvoorbeeld een Kate Beckinsale! Ik zal even kijken of ik nog meer kan bedenken, maar dat gaat lastig op commandoquote:
Deze?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef Laureline het volgende:
De mooiste vrouw ter wereld vind ik Aishwarya Rai (ik schrijf het vast verkeerd). Toen ik die in een film zag was ik echt stomverbaasd: dat zoiets bestaat!
Oh ja, had ik kunnen wetenquote:
Dat! Ik vind haar ook engquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind haar eng. De ruimte tussen haar mond en neus is te klein of zo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind haar op een alien lijken, sorry Lau.
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.quote:
Mijn man vond haar:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.
jij bent prachtig en elegantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Ik vind haar op bewegend beeld ook echt prachtig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Nou, meer op z'n Friesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat dan, een blinder? En spreek je dan dan hollands uit of engels?
Die zag ik net nog in L&Oquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Oh, echt? Daar vind ik nu weer niks aan ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik dan weer zo-zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik echt lelijk. En ze is misvormd qua figuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
.
Ik had d'r ook in SHO gezien en toen vond ik d'r meteen minder leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
Mijn vriend vind deze helemaal het einde.
[ afbeelding ]
Oh, ja! Die is ook echt heel erg sexyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Aliens kunnen ook best mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |