quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind haar op een alien lijken, sorry Lau.
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.quote:
Mijn man vond haar:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.
jij bent prachtig en elegantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Ik vind haar op bewegend beeld ook echt prachtig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Nou, meer op z'n Friesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat dan, een blinder? En spreek je dan dan hollands uit of engels?
Die zag ik net nog in L&Oquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Oh, echt? Daar vind ik nu weer niks aan ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik dan weer zo-zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik echt lelijk. En ze is misvormd qua figuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
.
Ik had d'r ook in SHO gezien en toen vond ik d'r meteen minder leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
Mijn vriend vind deze helemaal het einde.
[ afbeelding ]
Oh, ja! Die is ook echt heel erg sexyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Aliens kunnen ook best mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |