Oke! Gewone kan ik inmiddels wel (beslag 20 min laten rusten was daar de truc) maar pannenkoeken met iets erinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef MarMar het volgende:
klinkt als pan niet heet genoeg voordat je er vet in gedaan hebt Syrena, probeer maar eens of dat helpt een volgende keer.
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfectquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
De kunst voor het pannenkoeken bakken mij is de pan goed heet laten worden, om de pannenkoek een beetje olie oid er in doen en een pan met een goede anti-aanbaklaagMaar ik ken ook weer iemand die juist z'n meest gare pan pakt om pannenkoeken te gaan bakken.
Oh, mijn eerste pannenkoek mislukt eigenlijk ook altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
idem dito hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
Dat is de truc ja, de eerste is voor de prullenbak / biobak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor aagjes is PM uitgevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW... ik ken je kloon maar wist echt niet dat jij dat was!! Wat leuk.
Hoop dat je leven weer wat op rit is (wel aagje nu)
Ik heb pmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor aagjes is PM uitgevonden.![]()
Waarom ken jij mijn kloon?![]()
Verdacht...
Foto 2 is wel mooi maar 1quote:
Zo heequote:
Niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan het er niet op doen dus jij mag hem hebben Coco
Te mooi, kan ik inkomen. Maar die ogenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Mini. het volgende:
Mijn type is het ook niet, veel te mooi...
Hoewel ik hem dan wel weer leuk vind:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan het er niet op doen dus jij mag hem hebben Coco
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was ik altijd wel van onder de indruk (7th heaven )
http://images.buddytv.com/articles/samantha-who/barry.jpg
Hij lijkt dus nu op Gijs Staverman
Maar dat vind ik ook geen lelijke man
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.
Stoer? Die mooiboy van jou is toch niet stoer? Het is net een meissie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.
Ja, datte..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Stoer? Die mooiboy van jou is toch niet stoer? Het is net een meissie.
Die is idd mooi jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben echt jarenlang verliefd geweest op [ afbeelding ]
Van de Flying Doctors.
En nu nog vind ik dat de meest knappe vrouw die ik ooit heb gezien
Whehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
In die clip welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zij ademt echt sex uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel, dan zou ik haar doen. Zo sexy <3
als jij lesbo's met zweepjes associeert heb je er toch niet helemaal een kloppend beeld van hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoor
Is dat die tegenspeelster van Natalie Portman in Black Swan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij lesbo's met zweepjes associeert heb je er toch niet helemaal een kloppend beeld van hoor.
Aye. Beter bekend uit That 70's show. Én ook bekend als de stem van Meg uit Family Guy.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat die tegenspeelster van Natalie Portman in Black Swan?
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik gelooquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoor
Hihi, Co, heb je weer eens halverwege afgebroken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik geloo
[..]Nee, ja, dan zit je goed!
![]()
Ik heb ooit eens gelezen dat je neiging hebt om mensen mooi te vinden die een beetje op je zelf lijken. En bij jou klopt dat wel: jij vindt mensen mooi met donker haar en lichte ogen!!
Bij mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik geloo
![]()
Ik heb ooit eens gelezen dat je neiging hebt om mensen mooi te vinden die een beetje op je zelf lijken. En bij jou klopt dat wel: jij vindt mensen mooi met donker haar en lichte ogen!!
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, Co, heb je weer eens halverwege afgebroken?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm, ja, inderdaad. Ik vind die combinatie wel vaak erg nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |