quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Mooi Ben ik niet de enige die er zo over denktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Voor mij geldt dat ik naar vrouwen ook op een andere manier kijk dan naar mannen. Bij vrouwen kan ik het uiterlijk los beoordelen van de rest, bij een man gaat het me meer om het totaalplaatje en vind ik iemand karakter (en of ie een beetje helder uit z'n ogen kijkt!) ook heel bepalend voor z'n aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Laureline het volgende:
Vrouwen zijn toch gewoon mooier dan mannen? Als ik op een terras zit kijk ik ook vooral naar de vrouwen hoor, terwijl ik er niet op val. Maar het is zoiets als: kijk je liever naar een schilderij van Klimt of naar een foto van een stuk kaas?
Ja, daaruit zouden de aliëns kunnen afleiden dat wij toch de superieure soort zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind dat vrouwen meestal ook mooier dan mannen. Als ik op een terrasje zit kan ik zo een paar mooie vrouwen aanwijzen, maar mooie mannenDie zijn schaars
Zon deed het ook prima, al had ik even wat bekijks haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Laureline het volgende:
En voor die melkflessen: gewoon wat zelfbruinend spul erop smeren, na 3 dagen kan je je rustig buiten vertonen
wie de neuk zijn dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Jaaaa! Allebeiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Mi-auw![]()
Maar dus dood![]()
Zijn ex vind ik trouwens ook mooi
[ afbeelding ]
Je hoeft ze ook niet te kennen om te kijken of ze lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wie de neuk zijn dat?
ah, in de quote zie ik de namen staan. De dame zegt me nog steeds niets
Ja, die is echt twee personen zo'n beetje. Net als Christian Balequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jaaaa! Allebei
Ik vind Edward Norton in sommige rollen echt superlekkerMaar in andere rollen vind ik het dan weer zo'n papzak
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...quote:
ik vind het een goede dealquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Hee, eerlijk delen, hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ah da's mooi, dan neem ik al die beroemdheden wel voor m'n rekening oké? It's a dirty job, maarja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |