Ik hoop er altijd nog eentje te vinden die voor m'n personality valtquote:

Nou ik ken er nog best watquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Chicolate het volgende:
Voor veel christelijke jongeren is het meer een kwestie van niet willen dan van niet mogen. Maar tegenwoordig gaan veel gewoon samenwonen voor het trouwen en je hebt daar ook gewoon tienermoeders/vaders. Tenminste, zo zit het bij de mensen die ik ken.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop er altijd nog eentje te vinden die voor m'n personality valt
Verras ik 'em daarna wel met m'n kinky schoenen.
 Ik zat je maar een beetje te plagen.
 Ik zat je maar een beetje te plagen.

En ik vraag me af of sommigen dan niet om de verkeerde reden gaan trouwen.
 En ik vraag me af of sommigen dan niet om de verkeerde reden gaan trouwen. 

Ik deed meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Ik zat je maar een beetje te plagen.

Tja ik zou ook niet willen als ik geloofde dat het hellevuur voor me in het verschiet lag als ik het wel zou doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Chicolate het volgende:
Voor veel christelijke jongeren is het meer een kwestie van niet willen dan van niet mogen. Maar tegenwoordig gaan veel gewoon samenwonen voor het trouwen en je hebt daar ook gewoon tienermoeders/vaders. Tenminste, zo zit het bij de mensen die ik ken.
 .
.

Nou? De trein naar Staphorst?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is geel en het gaat terug in de tijd...

.
.

Angst is allang niet meer de overheersende motivatie. Als jij iemand aanbidt, wil je graag leven volgens de regels van diegene omdat je gelooft dat dit de juiste manier is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja ik zou ook niet willen als ik geloofde dat het hellevuur voor me in het verschiet lag als ik het wel zou doen.

Ah auto-refresh deed het niet bij mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar die hellevuurpost van mij was wel weer erg ongenuanceerd. Er zullen best mensen (ook niet-christenen) zijn die hier bewust voor kiezen zonder angst voor eoa.
 .
.

Stopt ie daar wel op zondag?quote:

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een God daar anders over denkt als het echt om liefde gaat. Maar goed, ik ben dan ook niet gelovig opgevoed dus ik benader het waarschijnlijk verkeerd.
 Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een God daar anders over denkt als het echt om liefde gaat. Maar goed, ik ben dan ook niet gelovig opgevoed dus ik benader het waarschijnlijk verkeerd.

.
.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat God homoseksuelen verwerpt die een keurig leven leiden, maar volgens de Bijbel doet hij dat wel, dus wat ik me wel of niet kan voorstellen doet er niet zoveel toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die uit de Bijbel is toch niet de enige god die zou kunnen bestaan. Het kan ook zijn dat er wel degelijk een God is, maar dat de Bijbel alsnog niet klopt (of niet letterlijk). Die is toch door mensen geschreven...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat God homoseksuelen verwerpt die een keurig leven leiden, maar volgens de Bijbel doet hij dat wel, dus wat ik me wel of niet kan voorstellen doet er niet zoveel toe.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Oeh! Op de brandstapel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dat soort gevallen ken ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan er niet zoveel mee
.
@mini: dat was ook een tijdje mijn gedachte nadat ik tot de conclusie kwam dat de Bijbel van alle kanten rammelt: als de Bijbel niet klopt, dan kan God toch wel bestaan? Maar de Bijbel is het enige 'bewijsstuk' voor het bestaan van God, zonder Bijbel blijft er niets van God over. Niet van de God uit de Bijbel iig en ik heb geen idee hoe ik me een andere God moet voorstellen. Er is geen reden om aan te nemen dat er een God is, dus leef ik ook vanuit de veronderstelling dat die er niet is.
Niet meer actief op Fok!

We gingen wel pas om half 2 naar huis dus ik was vanochtend (met behulp van een irritante bromvlieg die rond mn hoofd zoemde de halve nacht
 We gingen wel pas om half 2 naar huis dus ik was vanochtend (met behulp van een irritante bromvlieg die rond mn hoofd zoemde de halve nacht   ) niet op tijd voor Zumba
 ) niet op tijd voor Zumba   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |