quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nee, voor foto's van zijn kont moet je wel even naar facebook. Even in de map "privé" kijken.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Trouwens, ik moest net aan schoenen denken. Met van die wikkeltouwtjes om mooie benen.
Waar heb ik dat ook alweer gezien?

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vik, is dat serieus van die EO-jongerendag?
 .
.

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
 Oh ja! Hoe kon ik dat vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja! Hoe kon ik dat vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lopen veel jonge meisjes rond.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vik, is dat serieus van die EO-jongerendag?

Natuurlijk is het niet serieusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? Wat heb ik gemist?
 .
.

Dat Viking niet veel heeft met de EO. Of met meisjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? Wat heb ik gemist?

Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwenquote:
 .
.

Carnaval is ideaal voor 'blonderen'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat ik mijn haar ooit moedwillig zou millimeteren. Of blonderen, for that matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

sexe, brrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwen.
 .
. .
 .

*zich aangesproken en ouwe vrijster voeltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die mogen tot ze getrouwd zijn geen onkuise dingen doen. En al helemaal niet met iemand van dezelfde sexe. Begrijp je ook meteen waarom ze allemaal zo jong trouwen.
 *
 *

Vaker die kinky schoenen aantrekken!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
*zich aangesproken en ouwe vrijster voelt*

Gisteren zelfs mijn zusje en haar vriend, die zeiden dat wij maar eerst moesten. Van je familie moet je het hebben.
 Gisteren zelfs mijn zusje en haar vriend, die zeiden dat wij maar eerst moesten. Van je familie moet je het hebben.  

.
.

Of 'ik ben al klaar...'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Lijkt mij idd wel even leuk om wat dingen uit te proberen voor je trouwt. Straks trouw je iemand met een kleintje. "Nou, kom dan?", "Ik ben al begonnen hoor!", "Oh".

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |