Jeu..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat nieuws gezien over Hoensbroek?
http://nos.nl/video/24573(...)weld-hoensbroek.htmlquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh nee fuck, ik zag een voorstukje tijdens een reclame van xfactor en toen dacht ik: even kijken, maar heb de tv uitgegooid. Wat was er nu precies? Een man met een zwaard en een bijl?
Jahaa, ik moest het journaal toch afkijken!quote:
Mijn ex had perfecte billenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef conleche het volgende:
Hahaha. Ik vind billen belangrijk. Een man zonder billen.
2 bilspleten misschien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Zo te horen ben ik met de perfecte man getrouwd, bolle billen en brede schouders
Ik snap Billy, d'r 2 lijnen opmerking niet
@Rituals: Veel plezier! Mooie dag om te verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Ik had ook al gegoogeld op "billen" en dit als enige voorbeeld van meerdere plooitjes gevonden (deze en nog een paar andere foto's van de zeeroeiers). Voor de rest zijn het pagina's lang strakke vrouwenbillen en 1 paar nette herenbil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Die lijntjes zijn daar het grootste probleem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
gelukkig had ik mijn ontbijt al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |