Schouders zijn belangrijk!quote:
Oh ja, dan kan je zo precies tegen z'n schouder aanliggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
Dit schelen vriendje en ik qua lengte, ik vind het een fijne verhouding![]()
[ afbeelding ]
Paint skillz, I failed
Maar dat vind ik bij iedereen erg, man/vrouw, jong/oud.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Goodbye het volgende:
En die zo lang zijn dat ze met hun schouders voor over lopen, lekkere onzekere uitstraling..
Truequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar dat vind ik bij iedereen erg, man/vrouw, jong/oud.
Oh nee fuck, ik zag een voorstukje tijdens een reclame van xfactor en toen dacht ik: even kijken, maar heb de tv uitgegooid. Wat was er nu precies? Een man met een zwaard en een bijl?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat nieuws gezien over Hoensbroek?
Jeu..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Amsel het volgende:
Hebben jullie dat nieuws gezien over Hoensbroek?
http://nos.nl/video/24573(...)weld-hoensbroek.htmlquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh nee fuck, ik zag een voorstukje tijdens een reclame van xfactor en toen dacht ik: even kijken, maar heb de tv uitgegooid. Wat was er nu precies? Een man met een zwaard en een bijl?
Jahaa, ik moest het journaal toch afkijken!quote:
Mijn ex had perfecte billenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef conleche het volgende:
Hahaha. Ik vind billen belangrijk. Een man zonder billen.
2 bilspleten misschien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Zo te horen ben ik met de perfecte man getrouwd, bolle billen en brede schouders
Ik snap Billy, d'r 2 lijnen opmerking niet
@Rituals: Veel plezier! Mooie dag om te verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Ik had ook al gegoogeld op "billen" en dit als enige voorbeeld van meerdere plooitjes gevonden (deze en nog een paar andere foto's van de zeeroeiers). Voor de rest zijn het pagina's lang strakke vrouwenbillen en 1 paar nette herenbil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:35 schreef conleche het volgende:
Die lijntjes zijn daar het grootste probleem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Pief dit bedoelt. Die plooitjes aan de onderkant. Vind ik ook niet zo mooi nee. Deze billen zijn sws vrij weerzinwekkend.
Hmmmm, misschien is een spoiler wel beter. Bijlezen tijdens ontbijt wordt anders minder aangenaam. *spoiler zet*
gelukkig had ik mijn ontbijt al op
Over billen gesprokenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:48 schreef Goodbye het volgende:
Zooooo, even gauw boodschappen gedaan voor morgen, want dan komen m´n ouders en zus eten. En dan straks richting de sauna met Greys, doen we onszelf cadeau van ons vakantiegeld
Ik vind m´n eigen billen wel primaquote:
Nee, nog nooit geweest. Laatst langsgereden, maar het lijkt me allemaal heel massaal. Misschien dat dat minder is op maandag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:55 schreef loveli het volgende:
Ben je weleens in Elysium geweest en hoe is het daar? Wil er nog een keer naartoe. Op een maandag.
neem je zonnebrand mee? Dat zijn wij donderdag vergeten, was een pijnlijke lesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind m´n eigen billen wel primaMaar ik sta er soms versteld van wat ik daar voorbij zie komen, ja
Elysium is mooi, maar groot en dat moet je maar net liggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:55 schreef loveli het volgende:
Ben je weleens in Elysium geweest en hoe is het daar? Wil er nog een keer naartoe. Op een maandag.
je kan normaal ook gewoon ongegeneerd kijken hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
En ik als vrouw kan ongegeneerd kijken in de sauna, want de vrouwen zijn toch niet suspicious. Woei, ik ga ook eens op maandag!.
Cadeaubonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Elysium is mooi, maar groot en dat moet je maar net liggen.
Ik vind de behandelingen ook duur
Denk dat het wel minder druk is dan anders op vrouwendag.
aah, dat maakt het draaglijkerquote:
Jij dweept met je man, draagt hakjes en ik las pas dat je ook een rok hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes...
Soms denk ik wel eens wat de onderwerpen zijn die me in dit topic houden
Doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!![]()
@ Mo: om een topic uit jouw straatje aan te snijden: Martijn en ik hadden het er laatst over om misschien motor rijlessen te nemen.
wat leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!![]()
@ Mo: om een topic uit jouw straatje aan te snijden: Martijn en ik hadden het er laatst over om misschien motor rijlessen te nemen.
ik heb al eeuwen een rok, dezelfdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij dweept met je man, draagt hakjes en ik las pas dat je ook een rok hebt.
En je rijdt met dit weer motor, dus gratis sauna bij elk stoplicht.
Iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes, Engelandpraat...
minder flitspalenquote:
Aan die alienfiguren klopt ook van alles niet hoor: rare ogen, hoog voorhoofdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik. Maar ik heb nog geen echt knappe vent gezien
. Ik houd niet zo van dat fotomodel-/hollywood-knap geloof ik. Dat perfecte spreekt me niet zo aan. Ik vind een man (of vrouw) veel aantrekkelijker en 'karaktervoller' als er ook iets niet helemaal klopt. Een scheve tand, of een net iets te grote neus, etc.
Volgens mij had ik in het vorige topic een enorm ontopic post aan jou gericht.. maar geen reactie op gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sauna's, gedweep op mannen, schoenen, jurkjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Oeh! Daar krijg je de mannen nerds wild mee!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
of je neemt een Quorra motorpak
[ afbeelding ]
Je bent kwetsbaarder, maar je bent ook wendbaarder. Je kan sneller ingrijpen. Dus goed vooruitkijken, nadenken en dan loopt het allemaal wel los.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, alleen vinden we motorrijden een beetje gevaarlijk. Je bent zoveel kwetsbaarder dan in een auto. Dus we twijfelen nog een beetje. Plus, geen garage ofzo waar we de motors eventueel neer kunnen zetten (en buiten worden ze hier gegarandeerd gepikt, hehe).
Maar goed. Het lijkt ons wel ontzettend tof!
Ik denk dat ik in een leren pak volkomen vormeloos ga zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:57 schreef loveli het volgende:
Coco, motorrijden is het beste excuus om een tof leren pak te kopen. En bij jullie zijn de prijzen van garages *iets* lager dan in de randstad.
True.. Ja, het lijkt me echt vet gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:08 schreef _aurum_ het volgende:
Je bent kwetsbaarder, maar je bent ook wendbaarder. Je kan sneller ingrijpen. Dus goed vooruitkijken, nadenken en dan loopt het allemaal wel los.
vroeger toen ik jong wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Laat je ook niet gek maken. Je komt altijd eencelligen tegen die zeggen jah, ik ga maar niet motorrijden want ik zou mezelf doodrijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een leren pak volkomen vormeloos ga zijn![]()
Qua prijzen zal het inderdaad wel best schelen ja
[..]
True.. Ja, het lijkt me echt vet gaaf
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
ik heb hem dan ook niet gelezen denk ik?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij had ik in het vorige topic een enorm ontopic post aan jou gericht.. maar geen reactie op gehad.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik. Maar ik heb nog geen echt knappe vent gezien
. Ik houd niet zo van dat fotomodel-/hollywood-knap geloof ik. Dat perfecte spreekt me niet zo aan. Ik vind een man (of vrouw) veel aantrekkelijker en 'karaktervoller' als er ook iets niet helemaal klopt. Een scheve tand, of een net iets te grote neus, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |