quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ik zag 't topic maar niet, dus ik dacht ik maak 'm even snel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
TT blijft hetzelfde?
Schitterend tennis dit van Fed.
Meld je ziek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef bynnad het volgende:
Moet zelf tennissen, maar ik heb totaal geen zin op dit moment
Geen probleem, ook het op een na laatste deel heette al zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zag 't topic maar niet, dus ik dacht ik maak 'm even snel.
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een spannend gevecht is het tot nu toe zeg.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Toch raar, hij slaat wereldballen en daarna ballen waar een amateur zich nog voor zou schamen.
Jij hebt Veronica opstaan?quote:
Ook niet bij het voetbal?quote:
Jij?quote:
quote:
quote:
Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Djoko speelt met teveel respect voor Federer.
Hij wordt het anders toch binnenkort wel denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Zou voor Djoko wel jammer zijn als ie geen nummer 1 wordt. Hij verdient het echter wel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Djoko speelt met teveel respect voor Federer.
Federer ook hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:13 schreef Chriz1k het volgende:
Ben ik de enige die Mirka een schatje vindt?
Idd. Nadal heeft een hoop punten te verdedigen in het 2e deel v/h jaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij wordt het anders toch binnenkort wel denk ik.
ik sowieso niet, dus mis de mixed-finalequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef Szura het volgende:
Beter wint er vandaag iemand want ik ben bang dat ik morgen niet kan kijken.
21:30quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef BobW het volgende:
Tot hoe laat verwachten jullie dat ze door kunnen gaan?
Half 10 ongeveer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef BobW het volgende:
Tot hoe laat verwachten jullie dat ze door kunnen gaan?
Mixed single hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ik sowieso niet, dus mis de mixed-finale
Oh ja, dat nieuwe onderdeel.quote:
Begonnen ze in eerdere jaren vroeger? Oftewel: begonnen ze in vroegere jaren eerder?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef Niox het volgende:
Het zou echt een epische faal van de organisatie zijn als deze wedstrijd vandaag niet kan worden afgemaakt. Met deze twee wedstrijden op het programma pas om 14:00u beginnen (op een baan zonder verlichting), hoe krijgen ze het verzonnen.
Sowieso trouwens, centre court van een GS zonder verlichting..
$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef BobW het volgende:
6.5 uur voor twee partijen is niet altijd genoeg natuurlijk, begin dan om 12 uur
Da's dan een matige keuze.quote:
Dat is Azarenka?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef luckass het volgende:
nu.nl
http://www.nusport.nl/ten(...)titel-in-parijs.html
Dat is toch gewoon Vika op de foto?
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef luckass het volgende:
nu.nl
http://www.nusport.nl/ten(...)titel-in-parijs.html
Dat is toch gewoon Vika op de foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Federer zie ik niet winnen van Djokovic maar het is veel spannender dan ik verwacht had, kom maar met die vijfsetter!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef Nober het volgende:
[...]
Federer zie ik niet winnen van Djokovic [...]
Dat is ook zo, maar het is natuurlijk maar 1 break.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef BobW het volgende:
Als Federer deze game pakt wordt het een lastig verhaal voor Novak.
Nee. Iets van 177-0 is hij geloof ik bij een 2-0 voorsprong in sets..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef Szura het volgende:
Heeft Federer ooit verloren na een 2-0 voorsprong in sets?
Deze Federer zou Nadal moeten aankunnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Des te makkelijker het voor Rafa wordt zondag!
Ik dacht voor de wedstrijd dat Federer het niet zo lang zou volhouden, maar voorlopig doet 'ie het prima.quote:
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht voor de wedstrijd dat Federer het niet zo lang zou volhouden, maar voorlopig doet 'ie het prima.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Iets van 177-0 is hij geloof ik bij een 2-0 voorsprong in sets..
pppft sukkeltjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:24 schreef luckass het volgende:
Pfff wat sta je te doen Djoko.
Als Fed wint wordt de finale weer een eitje voor Rafa.
Ben niet zeker van het aantal maar het is zeker meer dan 167.quote:
Vlug! Maak een foto, is het een man, een vrouw, als het een man is heeft hij dan toch een baard??quote:
Wat las je dan?quote:
Ikke niet, die komt nog wel terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Nu vind ik het wel zielig voor Djokovic hoor
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Alsof dat mogelijk is met Nadal in de finale....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet!![]()
Rodger terug naar nr1 hopelijk
Hoi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Paul het volgende:
Hallo ik kijk voor het eerst in m'n leven naar Tennis, hoi!
Noooooquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Paul het volgende:
Hallo ik kijk voor het eerst in m'n leven naar Tennis, hoi!
Tour Finals vorig jaar was hij ook zo goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Fedje in jaren niet zo goed zien spelen.
Zeker.quote:
Want?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef luckass het volgende:
Wat een ongelofelijke faalhazen in dit topic zeg.
Tot zondag.
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
Die ene he die staat dus eigenlijk nu 2-0 voor he? :-)
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef luckass het volgende:
Wat een ongelofelijke faalhazen in dit topic zeg.
Tot zondag.
Het is niet bijna 2-0 in sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)
Nee, die twee reacties stonden los van elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat jij weg moet zijn wij faalhaasen...![]()
Nadal stond 5-1 voor in de eerste set tegen Murray, dat werd nog bijna 5-5... het is niet zo simpel als dat jij nu doet voorkomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)
Graag!! Ik zie dat soort figuren graag geirriteert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Als Fed de finale haalt, komt Gwen Stefani dan weer ongeïnteresseerd op de tribune zitten spelen met haar zonnebril?
Ik weet het zeker.quote:
Boeit nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Nober het volgende:
Maar wie was dat blondje met rode strikjes in d'r vlechten tijdens Nadal-Murray?
Volgens mij had ze laatst gezegd dat wanneer de finale Fed - Rafa is ze dan niet meer komt, met de reden "omdat Rafa dan toch altijd wint".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Als Fed de finale haalt, komt Gwen Stefani dan weer ongeïnteresseerd op de tribune zitten spelen met haar zonnebril?
Heidiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Nober het volgende:
Maar wie was dat blondje met rode strikjes in d'r vlechten tijdens Nadal-Murray?
quote:
Dat was Sophie Marino.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Nober het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zag het er ongeveer uitDit is trouwens Nikki Cox, ooit erg mooi en nu verneukt door botox
Het Jenna Jameson effect, weer een bewijs trouwens dat plastische chirurgie je niet mooier maakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo zag het er ongeveer uitDit is trouwens Nikki Cox, ooit erg mooi en nu verneukt door botox
Wat een kul man. Rafa had dat vorig jaar zo'n 2 maanden eerder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Szura het volgende:
Djokovic is met deze prestatie trouwens zeker van de Tour Finals of niet?
Fed is tot nu toe de snelste op 7 juni.
Ze zijn voor Franse spelers, daarna voor Franstaligen, en die ''Ouí'' van Djokovic kan niet op tegen het Frans-Zwitsers van Federer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Hoor ik het publiek nou hard "YEAY" roepen nadat Djoko die bal uitslaat?
Ik ook, op een kleine tvquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
laptop op schoot naar tv kijkendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
Oogjes dicht en hard trekken, dan slaap je vanacht wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kent google niet, waar is ze bekend van?
Bureau met tv kaart in computer, overigens mag Federer ook wel iets meer BP gaan benutten...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Laptop op schoot.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit ook vanvoor een bureau maar ik zie de wedstrijd niet meer sinds ik ben ingelogd, haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.quote:
Ja, ik herinner me 1 uit 17 en 1 uit 19.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.
Volgens mij stopte Federer de rallyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef theSummoner het volgende:
Laptop in de tuin.
Waarom gaf de scheids net geen let?
En dan riskeer je het punt als je ongelijk hebt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En dan riskeer je het punt als je ongelijk hebt?
En nog 7-6, 5-2 voorstaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat speelt Federer vreselijk laf op die BP's zeg.3 van 22(!) BP's gemaakt.
Omdat Federer erna de bal uitsloeg, dus punt Djoko als de bal in gegeven wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef theSummoner het volgende:
Laptop in de tuin.
Waarom gaf de scheids net geen let?
Ja, onvoorstelbaar. En nu serveren voor de set. Wat mij betreft is het nog geen gelopen race als hij deze game wint en dus een 2-0 voorsprong in sets heeft.quote:
Is dus niet helemaal up to date, lijkt me.quote:7.Federer has won 102 (7 Davis Cup singles, 6 ATP finals and 89 Grand Slam matches) consecutive best of 5 set matches when winning the first two sets, ongoing from 11-20-2005 (lost to David Nalbandian in the final of the Masters Cup 2005) through the 4R at the 2010 French Open.
Doe eens wat minder pessimistisch, Federer-FANquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar. En nu serveren voor de set. Wat mij betreft is het nog geen gelopen race als hij deze game wint en dus een 2-0 voorsprong in sets heeft.
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zeg het alvast, Federer gaat deze set nog verliezen.
Als Federer deze game wint, is het een gelopen koers voor hem en wint hij in straight sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Doe eens wat minder pessimistisch, Federer-FAN
Zo is dat maar netquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Federer deze game wint, is het een gelopen koers voor hem en wint hij in straight sets.
Dat zeiden Jan Siemerink en Albert Mantingh gister op Sport1.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Szura het volgende:
Fed-fan hoe kwam jij aan die 177 wedstrijden op rij?
dat zou dus aangeven dat hij daarvoor wel al eens een 2-0 voorsprong uit handen had gegeven?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Szura het volgende:
Even opgezocht over die 2-0 in sets van Fed:
[..]
Is dus niet helemaal up to date, lijkt me.
Prutsersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zeiden Jan Siemerink en Albert Mantingh gister op Sport1.
Jou schuld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een raspessimist qua Federer
Ja in ieder geval die pot tegen Nalbandianquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou dus aangeven dat hij daarvoor wel al eens een 2-0 voorsprong uit handen had gegeven?
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
wat tof van Djoko, wordt OUT geroepen en hij overruled zelf
deed ie volgens mij wel hoor, althans hij gaf wel zelf aan dat ie in wasquote:
Ik dacht dat hij aan de umpire vroeg 'Is het deze' en de afdruk na de bevestiging door de umpire wegveegde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
deed ie volgens mij wel hoor, althans hij gaf wel zelf aan dat ie in was
als nole hem wint dan gaan we iig door tot morgenquote:
Mijn commentatoren zeggen ook 'He has never been beaten' maar wat boeit het ook domme statistieken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja in ieder geval die pot tegen Nalbandian
6-7 6-7 6-2 6-1 7-6 was dat.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef DeMessias het volgende:
En nu de derde set in een half uurtje pakken, dan mis ik niets (van de match België - Turkije)
Ja dat is een beetje een dilemma.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
als nole hem wint dan gaan we iig door tot morgen
Misschien gebeurt he twel nooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat soort statistieken altijd een beetje eng.
Hoe langer het niet is gebeurd hoe dichterbij de keer dat het wel gaat gebeuren.
Nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef Niox het volgende:
Federer heeft 174 keer gewonnen na 2-0 voorsprong en nog nooit verloren volgens Eurosport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |