Wat een kul man. Rafa had dat vorig jaar zo'n 2 maanden eerder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Szura het volgende:
Djokovic is met deze prestatie trouwens zeker van de Tour Finals of niet?
Fed is tot nu toe de snelste op 7 juni.
Ze zijn voor Franse spelers, daarna voor Franstaligen, en die ''Ouí'' van Djokovic kan niet op tegen het Frans-Zwitsers van Federer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Hoor ik het publiek nou hard "YEAY" roepen nadat Djoko die bal uitslaat?
Ik ook, op een kleine tvquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
laptop op schoot naar tv kijkendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
Oogjes dicht en hard trekken, dan slaap je vanacht wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kent google niet, waar is ze bekend van?
Bureau met tv kaart in computer, overigens mag Federer ook wel iets meer BP gaan benutten...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Laptop op schoot.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit ook vanvoor een bureau maar ik zie de wedstrijd niet meer sinds ik ben ingelogd, haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.quote:
Ja, ik herinner me 1 uit 17 en 1 uit 19.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |