quote:
quote:
Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Djoko speelt met teveel respect voor Federer.
Hij wordt het anders toch binnenkort wel denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Zou voor Djoko wel jammer zijn als ie geen nummer 1 wordt. Hij verdient het echter wel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Djoko speelt met teveel respect voor Federer.
Federer ook hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:13 schreef Chriz1k het volgende:
Ben ik de enige die Mirka een schatje vindt?
Idd. Nadal heeft een hoop punten te verdedigen in het 2e deel v/h jaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij wordt het anders toch binnenkort wel denk ik.
ik sowieso niet, dus mis de mixed-finalequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef Szura het volgende:
Beter wint er vandaag iemand want ik ben bang dat ik morgen niet kan kijken.
21:30quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef BobW het volgende:
Tot hoe laat verwachten jullie dat ze door kunnen gaan?
Half 10 ongeveer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef BobW het volgende:
Tot hoe laat verwachten jullie dat ze door kunnen gaan?
Mixed single hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ik sowieso niet, dus mis de mixed-finale
Oh ja, dat nieuwe onderdeel.quote:
Begonnen ze in eerdere jaren vroeger? Oftewel: begonnen ze in vroegere jaren eerder?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef Niox het volgende:
Het zou echt een epische faal van de organisatie zijn als deze wedstrijd vandaag niet kan worden afgemaakt. Met deze twee wedstrijden op het programma pas om 14:00u beginnen (op een baan zonder verlichting), hoe krijgen ze het verzonnen.
Sowieso trouwens, centre court van een GS zonder verlichting..
$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef BobW het volgende:
6.5 uur voor twee partijen is niet altijd genoeg natuurlijk, begin dan om 12 uur
Da's dan een matige keuze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |