Ikke niet, die komt nog wel terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Nu vind ik het wel zielig voor Djokovic hoor
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Alsof dat mogelijk is met Nadal in de finale....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet!![]()
Rodger terug naar nr1 hopelijk
Hoi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Paul het volgende:
Hallo ik kijk voor het eerst in m'n leven naar Tennis, hoi!
Noooooquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef Paul het volgende:
Hallo ik kijk voor het eerst in m'n leven naar Tennis, hoi!
Tour Finals vorig jaar was hij ook zo goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Fedje in jaren niet zo goed zien spelen.
Zeker.quote:
Want?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef luckass het volgende:
Wat een ongelofelijke faalhazen in dit topic zeg.
Tot zondag.
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
Die ene he die staat dus eigenlijk nu 2-0 voor he? :-)
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef luckass het volgende:
Wat een ongelofelijke faalhazen in dit topic zeg.
Tot zondag.
Het is niet bijna 2-0 in sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)
Nee, die twee reacties stonden los van elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
En omdat jij weg moet zijn wij faalhaasen...![]()
Nadal stond 5-1 voor in de eerste set tegen Murray, dat werd nog bijna 5-5... het is niet zo simpel als dat jij nu doet voorkomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hij heeft 1-0 gewonnen en nu bijna 2-0 toch? En als hij met 3-0 wint is het klaar he? :-)
Graag!! Ik zie dat soort figuren graag geirriteert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Als Fed de finale haalt, komt Gwen Stefani dan weer ongeïnteresseerd op de tribune zitten spelen met haar zonnebril?
Ik weet het zeker.quote:
Boeit nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Nober het volgende:
Maar wie was dat blondje met rode strikjes in d'r vlechten tijdens Nadal-Murray?
Volgens mij had ze laatst gezegd dat wanneer de finale Fed - Rafa is ze dan niet meer komt, met de reden "omdat Rafa dan toch altijd wint".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Als Fed de finale haalt, komt Gwen Stefani dan weer ongeïnteresseerd op de tribune zitten spelen met haar zonnebril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |