Ik ook, op een kleine tvquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
laptop op schoot naar tv kijkendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal vanachet je bureau ofzoof hebben de meesten hier een laptop? Ik kijk zelf vanachter een bureau.
Oogjes dicht en hard trekken, dan slaap je vanacht wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kent google niet, waar is ze bekend van?
Bureau met tv kaart in computer, overigens mag Federer ook wel iets meer BP gaan benutten...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Laptop op schoot.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit ook vanvoor een bureau maar ik zie de wedstrijd niet meer sinds ik ben ingelogd, haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.quote:
Ja, ik herinner me 1 uit 17 en 1 uit 19.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft hij tegen Rafa een minder gemiddelde.
Volgens mij stopte Federer de rallyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef theSummoner het volgende:
Laptop in de tuin.
Waarom gaf de scheids net geen let?
En dan riskeer je het punt als je ongelijk hebt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En dan riskeer je het punt als je ongelijk hebt?
En nog 7-6, 5-2 voorstaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat speelt Federer vreselijk laf op die BP's zeg.3 van 22(!) BP's gemaakt.
Omdat Federer erna de bal uitsloeg, dus punt Djoko als de bal in gegeven wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef theSummoner het volgende:
Laptop in de tuin.
Waarom gaf de scheids net geen let?
Ja, onvoorstelbaar. En nu serveren voor de set. Wat mij betreft is het nog geen gelopen race als hij deze game wint en dus een 2-0 voorsprong in sets heeft.quote:
Is dus niet helemaal up to date, lijkt me.quote:7.Federer has won 102 (7 Davis Cup singles, 6 ATP finals and 89 Grand Slam matches) consecutive best of 5 set matches when winning the first two sets, ongoing from 11-20-2005 (lost to David Nalbandian in the final of the Masters Cup 2005) through the 4R at the 2010 French Open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |