Doe eens wat minder pessimistisch, Federer-FANquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar. En nu serveren voor de set. Wat mij betreft is het nog geen gelopen race als hij deze game wint en dus een 2-0 voorsprong in sets heeft.
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zeg het alvast, Federer gaat deze set nog verliezen.
Als Federer deze game wint, is het een gelopen koers voor hem en wint hij in straight sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Doe eens wat minder pessimistisch, Federer-FAN
Zo is dat maar netquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Federer deze game wint, is het een gelopen koers voor hem en wint hij in straight sets.
Dat zeiden Jan Siemerink en Albert Mantingh gister op Sport1.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Szura het volgende:
Fed-fan hoe kwam jij aan die 177 wedstrijden op rij?
dat zou dus aangeven dat hij daarvoor wel al eens een 2-0 voorsprong uit handen had gegeven?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Szura het volgende:
Even opgezocht over die 2-0 in sets van Fed:
[..]
Is dus niet helemaal up to date, lijkt me.
Prutsersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zeiden Jan Siemerink en Albert Mantingh gister op Sport1.
Jou schuld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een raspessimist qua Federer
Ja in ieder geval die pot tegen Nalbandianquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zou dus aangeven dat hij daarvoor wel al eens een 2-0 voorsprong uit handen had gegeven?
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
wat tof van Djoko, wordt OUT geroepen en hij overruled zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |