Ik hoop het zó!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hij Roffeld wel op vanavondAdlicious en Rochelle door.
Ja want vorig week waren ze best goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:31 schreef Lutte het volgende:
Typisch dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat Sim'ram eruit ligt.Dat kan nog eens tegen gaan vallen.
Ow, okay.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft hij van Remlof gekregen na een nacht van gebagger
En de kutrelnicht is mijn koosnaampje voor hem
Als iemand het al toevallig weet denk ik niet dat het even in een paar regeltjes samen te vatten valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
Weet iemand voor hoelang de winnaar(s) een contract krijgen( of profijt vd shows) nadat ze gewonnen hebben en welke restricties zijn opgenomen voor hun na aflloop van hun deelname aan het programma?
Ik heb het live meegekregen en Rolf weet van een swingend nummer nog een begrafenis muziekje te fabriceren, gave op zich maar gatverquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop op finale Rolf-Adlicious![]()
Maar ik weet dat ik een zeldzaamheid ben dat ik Roggel niet zie zitten (behalve C_A dan)
Lieke wordt de nieuwe Wendyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Lieke net bij AT5: "Wij Amsterdammers"ga weg, ik wil niet net als jij zijn.
quote:
Het zal wel totaal niet kloppen, maar volgens mij vinden mensen het sowieso veel leuker om op 1 persoon te stemmen dan op een groep. Een groep is altijd een groep, het is wat meer stijf want je moet veel rekening houden met elkaar, meer gedoe en regeltjes. Altijd rekeningen houden met...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Gia het volgende:
Ik vind Adlicious wel goed, maar ik mis daar heel veel gevoel. Ze zingen de nootjes uitstekend, super zuiver en heel professioneel. Maar allemaal té netjes.
Dat is zo, swingen doen ie nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het live meegekregen en Rolf weet van een swingend nummer nog een begrafenis muziekje te fabriceren, gave op zich maar gatver
Ik snap best dat mensen van Rolf houden, maar 'een dijk van een stem'? Say what?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat de finale gaat tussen Rochelle en Rolf. En dat zou ook wel terecht zijn, je kunt vinden wat je wilt van Rolf, maar hij heeft wel een dijk van een stem.
Ik wil niet je hart breken, maar die komt nietquote:
Ik zei maar niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen van Rolf houden, maar 'een dijk van een stem'? Say what?
Rolf gaat eruit, dan is het wel goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet je hart breken, maar die komt niet
quote:
Ik maak tijd want hier is het zoquote:
Dat vond ik week 1 al.quote:
C_A is een volwassen vrouw, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan breekt míjn hart.En dat van c_a'tje ook.
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Feestquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tjsah, werk he... Moest een feestje (!) organiseren
Een dijk van een stem manquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?
Whehehehequote:
Ik zou willen vragen: Kan die zingen? Maar ik wil het jullie niet te makkelijk maken zodat jullie kunnen reageren met: Maar dat kan Rolf ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?
Jordy is een grotere baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou willen vragen: Kan die zingen? Maar ik wil het jullie niet te makkelijk maken zodat jullie kunnen reageren met: Maar dat kan Rolf ook niet.
Ik wil ook wel zulke witte tanden, maar niet die hoeveelheid, veel te veel mond volquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
Vorige week stonden aan het begin alle deelnemers op het podium en echt serieus waar, op zoveel meter afstand verblindden de tanden van Rofl me nog, die zijn echt niet natuurlijk wit
quote:
Dat wit is het ook echt nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zulke witte tanden, maar niet die hoeveelheid, veel te veel mond vol
Glow in the dark, handig tijdens het stappen als je hem kwijt bentquote:
Dat woord zocht ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glow in the dark, handig tijdens het stappen als je hem kwijt bent
Maar de grote vraag is; heb je Lieke nog gespot?quote:
Ze stond vlak voor onsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is; heb je Lieke nog gespot?Of zit die de hele avond backstage in de tutskrien-hoe-koel-is-dat-roem?
Amper 5 meter afstand... Toen was ze Stacey aan het interviewen en later ook nog Swayquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is; heb je Lieke nog gespot?Of zit die de hele avond backstage in de tutskrien-hoe-koel-is-dat-roem?
Stem niet op Rochelle in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf
NO WAYquote:
Liekediaansquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zoek ik op google op de gebruikelijke 'horse teeth' voor het Rofl momentje, is de 2e search een paard met een link richting Yolanthe's topic op Fok
Ik wilde bijna Lieke posten, maar ik hou me in. De OP is erg genoegquote:
Kabouter en Gold digger?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Speaking of wich, het schijnt niet zo goed te gaan tussen kabouter en gold digger, ben benieuwd hoveel ze eruit weet te slepen mocht de bom barsten
Ze zien elkaar nooit, dus die houden het nog lang uit als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Speaking of wich, het schijnt niet zo goed te gaan tussen kabouter en gold digger, ben benieuwd hoveel ze eruit weet te slepen mocht de bom barsten
Wesley en Yolanthequote:
Dat redden ze nooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zien elkaar nooit, dus die houden het nog lang uit als je het mij vraagt.
Maar 5 jaar zou ik knap vinden
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?quote:
Ook zo'n liefdevol stel, allebei zo lekker stramquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alles is beter dan Wendy...
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Cee 3 minuten voor tijd aan komt rennenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Is mijn groentenboer al in tha house?
Ik bedoel Cee
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook zo'n liefdevol stel, allebei zo lekker stram
Als ik ze vrijdag zo zag geef ik ze eh..... is het niet ondertussen alweer uit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?
Echt he, het spatte ervan afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik ze vrijdag zo zag geef ik ze eh..... is het niet ondertussen alweer uit?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pyke deed zijn best een verliefd hoofd te trekken.. Helaas faalde hij.
misschien is ie dan toch homo ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pyke deed zijn best een verliefd hoofd te trekken.. Helaas faalde hij.
Het zou me niet verbazenquote:
Knijpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen
Hij had beter met die boerin kunnen gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hij lijkt soms net uit de klei getrokken.
Welke is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had beter met die boerin kunnen gaan![]()
Oh die ken ik niet, toen keek ik nog niet, maar volgens mij heb ik haar wel bij Carlo en Irene zien zitten.quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die Roggel vanavond niet dat nieuwe nummer van Beyonce doen?
Who run the world? Girls
Het dansen is echt tof, met de hele groepquote:
Mijn groentenboerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Ben ik op tijd of heb ik het wekelijkse Geforceerde Homo-gedeelte van GTST gemist?
Weet trouwens niet of ik deze hele avond X-Factor volhoud, ben een beetje klaar met die mensen. Al 5 weken, maar ach, ik ben zwak.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Cee 3 minuten voor tijd aan komt rennen
Oh nom nom nomquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
Thee *check*
nep Bugles (de echte waren uitverkocht) *check*
pindarotsjes *check*
laat het maar beginnen
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf
Nah, die clip heeft dat Afrikaanse sfeertje met vage kerels erin, dit is gewoon een podium. Clip is echt tofquote:
Die clipquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het dansen is echt tof, met de hele groep
Ja he?quote:
Ik kan d'r ook afmaken, dan is ze er.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
dit is wel weer tenenkrommend. "Ik kom een beetje in de sfeer van de geestenwereld"
quote:
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, die clip heeft dat Afrikaanse sfeertje met vage kerels erin, dit is gewoon een podium. Clip is echt tof
Net gekliktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!
Ja hou je hem achter voor me?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!
Oh ik lees nu pas dat Kal d'r aubergine is goedgekeurd. Morgen een kropsla?
quote:
Met die aubergine was dat nog makkelijk, maar sla...quote:
Helleuquote:
Banden waren ook vreselijk, ik hoop ook dat het leuk wordt!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik hoop echt dat er deze week wat beter wordt gezongen. Vorige week was echt slecht.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die aubergine was dat nog makkelijk, maar sla...
Oh oh! OMG je bedoelde achter als in achter.
Ik denk een gestoffeerde vuilniszak. Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef MissJ het volgende:
het spannendste vind ik toch wel altijd wat Stees aan heeft
Ik niet: het ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef MissJ het volgende:
Jij bent goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk een gestoffeerde vuilniszak. Niks nieuws onder de zon dus.
Vorige weekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef MissJ het volgende:
dat was met echt stip op 1 het bizarstequote:
quote:
Dattesquote:
Bij die negerin ookquote:
hij wil graag dat iedereen zijn latinoworst goed kan zien zittenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij wil graag dat iedereen zijn latinoworst goed kan zien zitten
Bij vrouwen is het ook geen gezichtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen kan het best, maar bij jochies, dan zie je unox en hema en van alles
Shit, niet gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen kan het best, maar bij jochies, dan zie je unox en hema en van alles
Dat komt door Jordyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze kijkt echt of ze 24/7 onder invloed van verdovende middel is.
Mwah heeft ze niet recent haar vader verloren? Kan me wel voorstellen dat het een achtbaan is deze periode.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze kijkt echt of ze 24/7 onder invloed van verdovende middel is.
Ik vind linnen witte wijde broeken wel leuk bij mannenquote:
Op mijn werk staat het de hele dag aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Dit is een van de 8197 redenen waarom ik 538 mijd.
Dito hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk staat het de hele dag aanAlleen Edwin Evers is dan nog wel te pruimen.
Oke als jij een keer een goeie foto vindt dan ga ik heroverwegenenzoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind linnen witte wijde broeken wel leuk bij mannen
Zelfs die vind ik geen reet aan. Ik ben echt allergisch voor die zender, weet niet wat het is. Het is gewoon zo stompzinnig. Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk staat het de hele dag aanAlleen Edwin Evers is dan nog wel te pruimen.
Uhm ligt ook aan de man die hem weet te dragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke als jij een keer een goeie foto vindt dan ga ik heroverwegenenzo
Ik vind dun linnen bij vrouwen mooier, en dan plotseling een regenbui..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind linnen witte wijde broeken wel leuk bij mannen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind dun linnen bij vrouwen mooier, en dan plotseling een regenbui..
Ik vind het zelfs bij de ideale man vreselijk, maar wie weet mis ik de goeie broekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ligt ook aan de man die hem weet te dragen
Normaal wel jaquote:
inderdaad, nu wat minderquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
Dat ik dit zeg.. Maareuh.. Ik vind het niks.
Een sok?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hem amper. En hij heeft iets in zijn broekzak zitten, er zit een bubbel daar.
"Is dat je mobiel of ben je blij om Wendy te zien".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik hoor hem amper. En hij heeft iets in zijn broekzak zitten, er zit een bubbel daar.
Hoe vind je het originele nummer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
Dat ik dit zeg.. Maareuh.. Ik vind het niks.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het zit aan de zijkantdus niet op de plek waar je denkt.
Done...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
Benny, jij bent toch talentmod? Gooi een slotje op hem!
Zakdoekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat is gaafquote:
Oh, ik dacht dat hij zei: wat een heerlijke mannen ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
"Wat een heerlijke plaat ook voor 'm", aldus Gordon.
Ah oke, dus het ligt niet meteen aan Rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Happiness.. Boven de twintig graden vind ik het allemaal prima.
Oh Fortuna?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat is ook alweer de naam van het (klassieke) nummer dat je hoort als de kandidaten en de jury worden voorgesteld?
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
"Wat een heerlijke plaat ook voor 'm", aldus Gordon.
Ja, hij had het over de dansers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...
Ach, ik heb eigenlijk geen idee wat ie zei. Het zal in ieder geval iets belachelijks zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
O dacht dat hij zei "wat een lekkere vent is het toch ook"! Maar het lijkt niet eens met jij zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |