Hij had beter met die boerin kunnen gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hij lijkt soms net uit de klei getrokken.
Welke is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had beter met die boerin kunnen gaan![]()
Oh die ken ik niet, toen keek ik nog niet, maar volgens mij heb ik haar wel bij Carlo en Irene zien zitten.quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Kan die Roggel vanavond niet dat nieuwe nummer van Beyonce doen?
Who run the world? Girls
Het dansen is echt tof, met de hele groepquote:
Mijn groentenboerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Ben ik op tijd of heb ik het wekelijkse Geforceerde Homo-gedeelte van GTST gemist?
Weet trouwens niet of ik deze hele avond X-Factor volhoud, ben een beetje klaar met die mensen. Al 5 weken, maar ach, ik ben zwak.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Cee 3 minuten voor tijd aan komt rennen
Oh nom nom nomquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
Thee *check*
nep Bugles (de echte waren uitverkocht) *check*
pindarotsjes *check*
laat het maar beginnen
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf![]()
Stem op Rolf
Nah, die clip heeft dat Afrikaanse sfeertje met vage kerels erin, dit is gewoon een podium. Clip is echt tofquote:
Die clipquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het dansen is echt tof, met de hele groep
Ja he?quote:
Ik kan d'r ook afmaken, dan is ze er.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
dit is wel weer tenenkrommend. "Ik kom een beetje in de sfeer van de geestenwereld"
quote:
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, die clip heeft dat Afrikaanse sfeertje met vage kerels erin, dit is gewoon een podium. Clip is echt tof
Net gekliktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!
Ja hou je hem achter voor me?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Pisc, je weet niet wat je zegt! Heb je dit optreden wel gezien? Met dat scherm en Beyoncé die ervoor danst! Echt! ZIEN!
Oh ik lees nu pas dat Kal d'r aubergine is goedgekeurd. Morgen een kropsla?
quote:
Met die aubergine was dat nog makkelijk, maar sla...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |