Ik hoop het zó!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hij Roffeld wel op vanavondAdlicious en Rochelle door.
Ja want vorig week waren ze best goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:31 schreef Lutte het volgende:
Typisch dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat Sim'ram eruit ligt.Dat kan nog eens tegen gaan vallen.
Ow, okay.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft hij van Remlof gekregen na een nacht van gebagger
En de kutrelnicht is mijn koosnaampje voor hem
Als iemand het al toevallig weet denk ik niet dat het even in een paar regeltjes samen te vatten valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
Weet iemand voor hoelang de winnaar(s) een contract krijgen( of profijt vd shows) nadat ze gewonnen hebben en welke restricties zijn opgenomen voor hun na aflloop van hun deelname aan het programma?
Ik heb het live meegekregen en Rolf weet van een swingend nummer nog een begrafenis muziekje te fabriceren, gave op zich maar gatverquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop op finale Rolf-Adlicious![]()
Maar ik weet dat ik een zeldzaamheid ben dat ik Roggel niet zie zitten (behalve C_A dan)
Lieke wordt de nieuwe Wendyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Lieke net bij AT5: "Wij Amsterdammers"ga weg, ik wil niet net als jij zijn.
quote:
Het zal wel totaal niet kloppen, maar volgens mij vinden mensen het sowieso veel leuker om op 1 persoon te stemmen dan op een groep. Een groep is altijd een groep, het is wat meer stijf want je moet veel rekening houden met elkaar, meer gedoe en regeltjes. Altijd rekeningen houden met...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Gia het volgende:
Ik vind Adlicious wel goed, maar ik mis daar heel veel gevoel. Ze zingen de nootjes uitstekend, super zuiver en heel professioneel. Maar allemaal té netjes.
Dat is zo, swingen doen ie nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het live meegekregen en Rolf weet van een swingend nummer nog een begrafenis muziekje te fabriceren, gave op zich maar gatver
Ik snap best dat mensen van Rolf houden, maar 'een dijk van een stem'? Say what?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat de finale gaat tussen Rochelle en Rolf. En dat zou ook wel terecht zijn, je kunt vinden wat je wilt van Rolf, maar hij heeft wel een dijk van een stem.
Ik wil niet je hart breken, maar die komt nietquote:
Ik zei maar niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen van Rolf houden, maar 'een dijk van een stem'? Say what?
Rolf gaat eruit, dan is het wel goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet je hart breken, maar die komt niet
quote:
Ik maak tijd want hier is het zoquote:
Dat vond ik week 1 al.quote:
C_A is een volwassen vrouw, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan breekt míjn hart.En dat van c_a'tje ook.
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan breekt míjn hart.En dat van c_a'tje ook.
Feestquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tjsah, werk he... Moest een feestje (!) organiseren
Een dijk van een stem manquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?
Whehehehequote:
Ik zou willen vragen: Kan die zingen? Maar ik wil het jullie niet te makkelijk maken zodat jullie kunnen reageren met: Maar dat kan Rolf ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke Spaanse man C_A heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |