datquote:
Waarom? Het is toch een handige regel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef sigme het volgende:
MoBlo had de laatste post en liet weten weg te gaan.
Maar ik doe ook niet aan laatste poster moet nieuw topic openen. Voor zover er sprake was van een regel is deze voor zover ik weet geschrapt bij de komst van de topicreeksknop.
Lijkt me toch wel enigszins handig om te handhaven, aangezien er anders 10 slankies tegelijk op de knop 'nieuw deel' rammen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef sigme het volgende:
MoBlo had de laatste post en liet weten weg te gaan.
Maar ik doe ook niet aan laatste poster moet nieuw topic openen. Voor zover er sprake was van een regel is deze voor zover ik weet geschrapt bij de komst van de topicreeksknop.
Die krijgen we wel vol hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:18 schreef MarMar het volgende:
Vinnik wel ja, anders hebben we straks 5 slanktopics
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch een handige regel?
Waarom vind je het een handige regel Vik? Ik vind er niks speciaal handigs aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel enigszins handig om te handhaven, aangezien er anders 10 slankies tegelijk op de knop 'nieuw deel' rammen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:18 schreef MarMar het volgende:
Vinnik wel ja, anders hebben we straks 5 slanktopics
Euh.. nee dus. Zie de opmerking van Glowmouse.quote:
Lees even wat Glowmouse daar schrijft. Je kan niet meerdere vervolgen openen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Omdat er niet automatisch een nieuw deel wordt geopend en je met zo'n afspraak weet dat niet tien anderen een nieuw deel gaan openen als het te lang duurt.
Voruitgang is verandering en verandering is eng.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:19 schreef sigme het volgende:
Euh.. nee dus. Zie de opmerking van Glowmouse.
Lang leve de vooruitgang!
Ja, helemaal handig vind ik het!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Lees even wat Glowmouse daar schrijft. Je kan niet meerdere vervolgen openen!
Hm.. verdien volgens mij meer in euro's dan m'n laatste loonstrook in guldens. Laat die gulden dan maar zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
Ik hoef die f5 niet terug, maar de gulden daarentegen..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Die uitspraak waar ze aan refereert klopt wel tamelijk letterlijk, maar de rest niet. Greys begeleidde haar komst hier, er is hier ook tekst & uitleg gegeven, afgezien van die ene botte uitspraak was iedereen zéér begripvol, genuanceerd, aardig en voorkomend enzovoorts.Ah, jij legt het nog even uitgebreider uit dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik een wel erg zwart-witte post van haar hoor. Ik kan me herinneren dat ze ook heel veel goede tips en begrip kreeg.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
De oude oude layout? Direct!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Voruitgang is verandering en verandering is eng.
Wie wil de oude lay-out en F5 terug?
Yoghurt met aardbeitjes hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, lekker een kom kwark met aardbeitjes. Welverdiend na een lesje RPM!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
'de' zou ik denkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Of ze zijn aan het opstarten (het koffieautomaat dus).
Of is het 'de' koffieautomaat?
*schenkt nog eens bij*
whehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
In ander topic gevonden, moest meteen aan Vik denken![]()
[ afbeelding ]
wel over de eerste twee dingen en zij is gelovig dus ik kan mn lol op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Praten jullie over geloof, politiek en geld?
Ik ben de rust zelvequote:
Ik heb 3 nummers geprobeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Is er geen ander nummer wat je kunt bellen? Receptie ofzo waar ze je kunnen vertellen of er iemad op die afdeling aanwezig is? Krijg je daar ook een bandje => lang weekend
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
We komen net terug van de dierenarts. Hebben Tedje in moeten laten slapen![]()
Hij bleek FIP te hebben (natte vorm), en ja, dan houdt 't gewoon op.![]()
Dus. Klote.
Oh boequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
Dus. Klote.
Raskat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, we hadden dit ook niet echt verwacht![]()
@Vik: 8 maanden...
Ja. Ragdoll.quote:
Ja, en toevallig had Haissam dat ook. Kans dat een kat dat ontwikkelt, schijnt maar heel klein te zijn. Maar dit is nu voor ons de tweede keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even opgezocht wat FIP is, wat een nare kattenziekte
Sneu hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en toevallig had Haissam dat ook. Kans dat een kat dat ontwikkelt, schijnt maar heel klein te zijn. Maar dit is nu voor ons de tweede keer.
@Sigme: zoals Ewelina al zei, we hebben inderdaad Ragdolls.
En 8 maanden maar, ja, cherm
Ik vermoed inmiddels van wel. Fokkers hebben tot nu toe beweerd van niet (en in beide gevallen schijnen Haissam en Ted de eerste van de betreffende cattery met FIP te zijn), maar ik vind het wel erg toevallig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Sneu hoor. Is er met raskatten een verhoogde kans op deze ziekte? Of maakt dat niks uit?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh jezus ik ga echt nooit meer iets doen met deze vrouw
Ja, dat lijkt me ook wat erg veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vermoed inmiddels van wel. Fokkers hebben tot nu toe beweerd van niet (en in beide gevallen schijnen Haissam en Ted de eerste van de betreffende cattery met FIP te zijn), maar ik vind het wel erg toevallig.
Een kennis van mijn moeder heeft ook al twee Ragdolls (nog jonger dan Tedje) verloren aan FIP. Misschien hebben we wel echt gewoon vette pech, maar ik vind het wel erg toevallig.
Aye, flink knuffelen met Bill & Maraquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wat erg veel.
Nare bijkomstigheid van veel rasdieren - extra kwetsbaarheid op verschillende terreinen.
Nou ja, flink knuffelen met de andere katten dan maar? En mag je Ted in de tuin begraven of heb je voor wat anders gekozen?
Blind date? Ik heb het geloof ik helemaal gemist.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wel over de eerste twee dingen en zij is gelovig dus ik kan mn lol op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg! Goed nieuws voor moi!Wat een service, meteen zijn trip voor jou cancelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat het helemaal goed gaat komen nu![]()
Daar ben ik heul goed in!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Amsel het volgende:
Maar blije smileys voor Maria natuurlijk! Zie je wel dat je je druk zat te maken om niks?
Heeft ie wel eens foto's van Perry en Tamina gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt konijnen stomen het is niet heel handig als je op vakantie wilt: huisdieren
ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een winkel waar ik moeren/schroeven kan kopen. Bouwmarkt denk ik dan?
Moeren en bouten horen bij elkaar, schroeven zijn dingen om in hout of de muur te draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een winkel waar ik moeren/schroeven kan kopen. Bouwmarkt denk ik dan?
Nouja, ik zat dus al een beetje te denken "waar maak je je druk om, wat is nou het ergste dat kan gebeuren?" En dat bedoel ik niet onaardig hoor, maar het is zo zonde om jezelf stress te bezorgen over een deadline die je jezelf hebt opgelegd! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte over collegegeld, maar los van dat is die datum maar een datum en is het ook niet het eind van de wereld als het uiteindelijk iets later wordtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar ben ik heul goed in!![]()
Maar hee, ik had toch ook niet kunnen weten dat mijn docent toch niet in het buitenland zat en dus dit meteen voor me kon regelen </inmydefense>
Ik heb 3 bouten nodig om bed poten aan een boxspring te bevestigen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeren en bouten horen bij elkaar, schroeven zijn dingen om in hout of de muur te draaien.
Wat heb je nodig en waarvoor?
Nja achteraf na het rationeel nadenken wist ik het zelf ook niet meer zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, ik zat dus al een beetje te denken "waar maak je je druk om, wat is nou het ergste dat kan gebeuren?" En dat bedoel ik niet onaardig hoor, maar het is zo zonde om jezelf stress te bezorgen over een deadline die je jezelf hebt opgelegd! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte over collegegeld, maar los van dat is die datum maar een datum en is het ook niet het eind van de wereld als het uiteindelijk iets later wordtHéél fijn dat dat nu niet zo is, maar anders was de wereld ook niet vergaan
Ik vergeet bestellingen echt altijd op tijd terug te sturenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef loveli het volgende:
Da crap, moet snel m'n asos-bestelling terugsturen voor de termijn voorbij is, anders zit ik met te veel niet passende kleren.
/uitstel
quote:Het bericht van het overlijden van onze medewerker Iemand Anders heeft ons diep bedroefd. Iemand Anders was één van de meest waardevolle en ijverige medewerkers van ons bedrijf.
Iemand Anders laat een lege plek na, die moeilijk op te vullen zal zijn.
Iemand Anders heeft jarenlang veel meer voor ons bedrijf gedaan dan men normaal van een mens kan en mag verwachten.
Als er iets gedaan moest worden of wanneer er hulp nodig was, hoe dikwijls hoorde men dan niet eenstemmig: "laat Iemand Anders het maar doen." En vroeg men een medewerker om een bepaalde taak op zich te nemen, dan was vaak het antwoord: "Dat kan Iemand Anders veel beter dan ik," of "daar heeft Iemand Anders meer tijd voor," of "daar heeft Iemand Anders meer verstand van dan ik."
Iemand Anders was een heel bijzonder mens, dikwijls een wondermens! Maar één persoon kan niet alles doen en men verwachtte veel te veel van Iemand Anders. Helaas, nu hij er niet meer is, zullen we meer zelf moeten doen, allemaal.
Op Iemand Anders kunnen we niet meer rekenen.
Da's geen banner, dat is een actie van Fok!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
Ik zie banners van een stom triviant spel..
Ja snap ik ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's geen banner, dat is een actie van Fok!
Oh, ik dacht eerst ook dat het reclame was heurrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Slim.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Dat tweede zou ik niet tijdens het eerste mededelen
quote:
quote:
Sorry Coco ik had niet gezien dat je al gepost hadquote:
Ik krijg een banner van een correctie die ik liever niet voor 23.30 benoemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Amsel het volgende:
Waarom krijg ik bij dit topic een banner van de Pabo?
Kan die niet bij mij komen? Koffiedieetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mij willen ze laten afslanken met behulp van koffie. Ik lust niet eens koffie.
Lekker voldaan gevoel zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mijn administratie ordner helemaal uitgemest en opnieuw ingedeeld
![]()
daar kan ik echt gelukkig van worden
Museum voor volkenkunde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Viking84 het volgende:
O hai, weer terug in de trein. Niet alles kunnen zien helaas, maar die Egyptische afd is iig prachtig. En dadelijk zijn we weer zusammen en gaan we samen leuke dingen doen
.
is dit de eerste keer dat je geweest bent? Egyptische geschiedenis is tofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Nee rijksmuseum van oudheden. Er was ook een mummie van een kleuter
Awwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef _aurum_ het volgende:
Coco
Maria: Mijn konijntje schrok zich bij zijn apk beurt (zo'n prik voor myxomatose) helemaal rot en sprong zodra de dierenarts 'm los liet in mijn armenZie je 't voor je; bunny op tafel springt gewoon op me af in 1 hoge sprong en ik was nog zo goed om 'm op te vangen
bunny was tof*weemoed* Hij is er al een paar jaar niet meer.
Eerste keer ja, woonde ook niet echt in de buurt hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je geweest bent? Egyptische geschiedenis is tof
Nope, allebei van een andere fokker. Haissam & Mara van dezelfde in Nl, Bill & Ted uit België.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
gefietst en lekker gegeten
voor Coco,kwamen ze ook beide van dezelfde fokker?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef Kolonia het volgende:
Hoi, VMW hier.![]()
Hoe is het met iedereen? Wat heb ik allemaal gemist?
Samenvatting graag.
Ik heb zelf een beetje een kuttijd (gedeeltelijk achter de rug, hopelijk) gehad.
Ben daardoor inmiddels te mager en zal weer eens meelezen hier voor tips om weer normaal en gezond te doen.
Hoe dat moet weet ik natuurlijk allemaal wel, maar het is wel belangrijk om weer even mijn kop uit het zand te halen. Meelezen helpt.
Volgens mij kom jij soms gewoon veel heftiger/sterker over dan je bedoelt. Dat je 'in het echt' dus helemaal niet zó negatief bent, maar hier lijkt dat zo. Dat is het nadeel van getypte tekst natuurlijk; veel minder nuance.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind dat ik alle reden heb om geïrriteerd te doen als ik een leuk uitje bedenk, die persoon reageert vervolgens matig (zeg het gewoon als je iets niet wilt, wij passen ons aan aan de gast hoor) en vervolgens een eeuwigheid doet over het ochtendtoilet en boos wordt op mij als ik tegen twaalven zeg dat we nu wel eens weg moeten als we op de geplande tijd weer thuis moeten zijn. Dus over veroordelend praten gesproken...
Groene string gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Leuk om je weer te zien hier! Moest vandaag nog aan je denken, maar weet niet meer waarom
.
Dat is Markquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Groene string gezien?
Wie is M?
Is dat een vriendinnetje of wordt je huisgenoot tegenwoordig afgekort?
Ik heb tegenwoordig wel een felgroene hipster btw.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is Mark.
En nee, het ging niet over een groene string.
He!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef Kolonia het volgende:
Hoi, VMW hier.![]()
Hoe is het met iedereen? Wat heb ik allemaal gemist?
Samenvatting graag.
Ik heb zelf een beetje een kuttijd (gedeeltelijk achter de rug, hopelijk) gehad.
Ben daardoor inmiddels te mager en zal weer eens meelezen hier voor tips om weer normaal en gezond te doen.
Hoe dat moet weet ik natuurlijk allemaal wel, maar het is wel belangrijk om weer even mijn kop uit het zand te halen. Meelezen helpt.
Boks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel een felgroene hipster btw.
Gelukkig fiets ik nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boks!
Dat is opletten met rokjes op de fiets
Ik dacht al wel dat je me herkende.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
VMW! Welkom terug! Ik was je onder deze naam al tegengekomen, ik wist alleen natuurlijk niet dat jij het was.
Ik duim voor jullie!
Heeeeey hoi!quote:
Goed met de beestjes! Klein hondje erbij en net weer nieuwe kuikens (broedmachine).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je me herkende.![]()
Jij rammelt las ik?
Leuk!
Ik hoorde van DML al dat ik zo af en toe voorbijkom hier.
Hoe is het met de beestjes Sigme?
Ach, ik rammel al jaren hè.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je me herkende.![]()
Jij rammelt las ik?
Leuk!
Ik hoorde van DML al dat ik zo af en toe voorbijkom hier.
Hoe is het met de beestjes Sigme?
Ik lees bij. 3 kilo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
En ontopic - ik ben na de high-tea van gisteren (puntje quiche, verschillende sandwiches, scones met double cream en jam en wat cakejes en natuurlijk véél thee) 3 kilo zwaarder
. Ik gok dat dat er gauw wel weer af is, maar leuk is anders.
Oh, lieffie toch!! Wat naar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
Dus. Klote.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lees bij. 3 kilo?damn, girl, dat zal je leren nog eens te haai tieën.
sorry.
Die witte met bosbessen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
Ze gingen net bij masterchef australia een simpele chocolademousse met olijfolie en room voordoen en ik heb snel op record gedruktdie ga ik echt namaken soon, met de verjaardagen ofzo!
Oke! Gewone kan ik inmiddels wel (beslag 20 min laten rusten was daar de truc) maar pannenkoeken met iets erinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef MarMar het volgende:
klinkt als pan niet heet genoeg voordat je er vet in gedaan hebt Syrena, probeer maar eens of dat helpt een volgende keer.
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfectquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
De kunst voor het pannenkoeken bakken mij is de pan goed heet laten worden, om de pannenkoek een beetje olie oid er in doen en een pan met een goede anti-aanbaklaagMaar ik ken ook weer iemand die juist z'n meest gare pan pakt om pannenkoeken te gaan bakken.
Oh, mijn eerste pannenkoek mislukt eigenlijk ook altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
idem dito hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
Dat is de truc ja, de eerste is voor de prullenbak / biobak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor aagjes is PM uitgevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW... ik ken je kloon maar wist echt niet dat jij dat was!! Wat leuk.
Hoop dat je leven weer wat op rit is (wel aagje nu)
Ik heb pmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor aagjes is PM uitgevonden.![]()
Waarom ken jij mijn kloon?![]()
Verdacht...
Foto 2 is wel mooi maar 1quote:
Zo heequote:
Niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan het er niet op doen dus jij mag hem hebben Coco
Te mooi, kan ik inkomen. Maar die ogenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Mini. het volgende:
Mijn type is het ook niet, veel te mooi...
Hoewel ik hem dan wel weer leuk vind:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan het er niet op doen dus jij mag hem hebben Coco
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was ik altijd wel van onder de indruk (7th heaven )
http://images.buddytv.com/articles/samantha-who/barry.jpg
Hij lijkt dus nu op Gijs Staverman
Maar dat vind ik ook geen lelijke man
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.
Stoer? Die mooiboy van jou is toch niet stoer? Het is net een meissie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cute, maar mij te schattig. Ik hou van een iets stoerder uiterlijk. Omnomnom.
Ja, datte..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Stoer? Die mooiboy van jou is toch niet stoer? Het is net een meissie.
Die is idd mooi jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben echt jarenlang verliefd geweest op [ afbeelding ]
Van de Flying Doctors.
En nu nog vind ik dat de meest knappe vrouw die ik ooit heb gezien
Whehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
In die clip welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zij ademt echt sex uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik op vrouwen viel, dan zou ik haar doen. Zo sexy <3
als jij lesbo's met zweepjes associeert heb je er toch niet helemaal een kloppend beeld van hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoor
Is dat die tegenspeelster van Natalie Portman in Black Swan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als jij lesbo's met zweepjes associeert heb je er toch niet helemaal een kloppend beeld van hoor.
Aye. Beter bekend uit That 70's show. Én ook bekend als de stem van Meg uit Family Guy.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat die tegenspeelster van Natalie Portman in Black Swan?
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik gelooquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en voor hem word ik wel lesbisch hoor
Hihi, Co, heb je weer eens halverwege afgebroken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik geloo
[..]Nee, ja, dan zit je goed!
![]()
Ik heb ooit eens gelezen dat je neiging hebt om mensen mooi te vinden die een beetje op je zelf lijken. En bij jou klopt dat wel: jij vindt mensen mooi met donker haar en lichte ogen!!
Bij mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
ik heb ooit een theorie gelezen en dat is dat je altijd mensen mooi vindt die een verbeterde versie van jezelf zijn. Ik geloo
![]()
Ik heb ooit eens gelezen dat je neiging hebt om mensen mooi te vinden die een beetje op je zelf lijken. En bij jou klopt dat wel: jij vindt mensen mooi met donker haar en lichte ogen!!
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, Co, heb je weer eens halverwege afgebroken?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm, ja, inderdaad. Ik vind die combinatie wel vaak erg nicequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Rituals het volgende:
Qua vrouwen val ik op 'klassieke schoonheden'. BIjv. Kate Beckinsale.
Ik vind haar ook heel mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou geen idee hebben Iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga mezelf maar met niemand vergelijken, daar word ik vast niet gelukkig van![]()
Ik vind vaak wel hetzelfde type vrouw mooi! Types als Katequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef conleche het volgende:
Nee het was niet zo dat je dat bewust doet! Dat je je ging vergelijken. Maar vaak als je denkt: oh die ziet er goed uit, dat het dan iemand is van hetzelfde type.
Dat is dan waarschijnlijk niet toepasbaar op de allermooiste vrouwen ter wereld, omdat iedereen die wel mooi vindt.
Ja, maar da's niet petite, da's een tige d'haricot!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo van de petite dames. Als ik daarop ga liggen breken ze
.
Zo'n Keira Knightley bijvoorbeeld.
Ja, ik kijk dan ook niet of ik er op kan liggen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo van de petite dames. Als ik daarop ga liggen breken ze
.
Zo'n Keira Knightley bijvoorbeeld.
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet petite, da's een tige d'haricot!!
Wie dahaaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dan ook niet of ik er op kan liggen!
Ik bedoel trouwens niet types als Keira Knightley..
Nou, bijvoorbeeld een Kate Beckinsale! Ik zal even kijken of ik nog meer kan bedenken, maar dat gaat lastig op commandoquote:
Deze?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef Laureline het volgende:
De mooiste vrouw ter wereld vind ik Aishwarya Rai (ik schrijf het vast verkeerd). Toen ik die in een film zag was ik echt stomverbaasd: dat zoiets bestaat!
Oh ja, had ik kunnen wetenquote:
Dat! Ik vind haar ook engquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind haar eng. De ruimte tussen haar mond en neus is te klein of zo.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind haar op een alien lijken, sorry Lau.
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.quote:
Mijn man vond haar:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Echt? Ik vind haar juist heel erg mooi! Zal eens checken wat mijn man ervan vindt.
jij bent prachtig en elegantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Ik vind haar op bewegend beeld ook echt prachtig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Of misschien lijk ik ook op een alien! Hebben Aishiwrya en ik toch iets gemeen
Nou, meer op z'n Friesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat dan, een blinder? En spreek je dan dan hollands uit of engels?
Die zag ik net nog in L&Oquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Oh, echt? Daar vind ik nu weer niks aan ^^quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Mariska Hargitay echt een prachtige vrouw
Die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik dan weer zo-zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
Oh my! Ik kijk een nieuwe serie en wie zit er ineens in?! Jennifer Love Hewitt. Wist ik niet. Die noemde ik net in mijn rijtje mooie vrouwen
.
Die vind ik echt lelijk. En ze is misvormd qua figuur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Rituals het volgende:
.
Ik had d'r ook in SHO gezien en toen vond ik d'r meteen minder leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
Mijn vriend vind deze helemaal het einde.
[ afbeelding ]
Oh, ja! Die is ook echt heel erg sexyquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zo-zo.Maar dat komt door de foto's die ik van haar heb gezien in Celebs onflatteus op de kiek in SHO
![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Aliens kunnen ook best mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
Als mijn vriend haar leuk vind, dan lijk ik misschien ook wel op een alienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt een alienhoofd hebben met die wijd uitstaande ogen. Wel een mooie alien hoor, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |