Boks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel een felgroene hipster btw.
Gelukkig fiets ik nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Boks!
Dat is opletten met rokjes op de fiets
Ik dacht al wel dat je me herkende.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
VMW! Welkom terug! Ik was je onder deze naam al tegengekomen, ik wist alleen natuurlijk niet dat jij het was.
Ik duim voor jullie!
Heeeeey hoi!quote:
Goed met de beestjes! Klein hondje erbij en net weer nieuwe kuikens (broedmachine).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je me herkende.![]()
Jij rammelt las ik?
Leuk!
Ik hoorde van DML al dat ik zo af en toe voorbijkom hier.
Hoe is het met de beestjes Sigme?
Ach, ik rammel al jaren hè.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat je me herkende.![]()
Jij rammelt las ik?
Leuk!
Ik hoorde van DML al dat ik zo af en toe voorbijkom hier.
Hoe is het met de beestjes Sigme?
Ik lees bij. 3 kilo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
En ontopic - ik ben na de high-tea van gisteren (puntje quiche, verschillende sandwiches, scones met double cream en jam en wat cakejes en natuurlijk véél thee) 3 kilo zwaarder
. Ik gok dat dat er gauw wel weer af is, maar leuk is anders.
Oh, lieffie toch!! Wat naar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
We komen net terug van de dierenarts. Hebben Tedje in moeten laten slapen![]()
Hij bleek FIP te hebben (natte vorm), en ja, dan houdt 't gewoon op.![]()
Dus. Klote.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lees bij. 3 kilo?damn, girl, dat zal je leren nog eens te haai tieën.
sorry.
Die witte met bosbessen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
Ze gingen net bij masterchef australia een simpele chocolademousse met olijfolie en room voordoen en ik heb snel op record gedruktdie ga ik echt namaken soon, met de verjaardagen ofzo!
Oke! Gewone kan ik inmiddels wel (beslag 20 min laten rusten was daar de truc) maar pannenkoeken met iets erinquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef MarMar het volgende:
klinkt als pan niet heet genoeg voordat je er vet in gedaan hebt Syrena, probeer maar eens of dat helpt een volgende keer.
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfectquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef Goodbye het volgende:
De kunst voor het pannenkoeken bakken mij is de pan goed heet laten worden, om de pannenkoek een beetje olie oid er in doen en een pan met een goede anti-aanbaklaagMaar ik ken ook weer iemand die juist z'n meest gare pan pakt om pannenkoeken te gaan bakken.
Oh, mijn eerste pannenkoek mislukt eigenlijk ook altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
idem dito hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bak de eerste gewoon snel-snel, puur om de pan in te 'bakken'. Slaat nergens op, maar na de eerste mislukte pannenkoek, lukt de rest altijd perfect
Dat is de truc ja, de eerste is voor de prullenbak / biobak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |