wel over de eerste twee dingen en zij is gelovig dus ik kan mn lol op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Praten jullie over geloof, politiek en geld?
Ik ben de rust zelvequote:
Ik heb 3 nummers geprobeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Is er geen ander nummer wat je kunt bellen? Receptie ofzo waar ze je kunnen vertellen of er iemad op die afdeling aanwezig is? Krijg je daar ook een bandje => lang weekend
Aaaaaahwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
We komen net terug van de dierenarts. Hebben Tedje in moeten laten slapen![]()
Hij bleek FIP te hebben (natte vorm), en ja, dan houdt 't gewoon op.![]()
Dus. Klote.
Oh boequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoi iedereen![]()
We komen net terug van de dierenarts. Hebben Tedje in moeten laten slapen![]()
Hij bleek FIP te hebben (natte vorm), en ja, dan houdt 't gewoon op.![]()
Dus. Klote.
Raskat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, we hadden dit ook niet echt verwacht![]()
@Vik: 8 maanden...
Ja. Ragdoll.quote:
Ja, en toevallig had Haissam dat ook. Kans dat een kat dat ontwikkelt, schijnt maar heel klein te zijn. Maar dit is nu voor ons de tweede keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even opgezocht wat FIP is, wat een nare kattenziekte
Sneu hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en toevallig had Haissam dat ook. Kans dat een kat dat ontwikkelt, schijnt maar heel klein te zijn. Maar dit is nu voor ons de tweede keer.
@Sigme: zoals Ewelina al zei, we hebben inderdaad Ragdolls.
En 8 maanden maar, ja, cherm
Ik vermoed inmiddels van wel. Fokkers hebben tot nu toe beweerd van niet (en in beide gevallen schijnen Haissam en Ted de eerste van de betreffende cattery met FIP te zijn), maar ik vind het wel erg toevallig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Sneu hoor. Is er met raskatten een verhoogde kans op deze ziekte? Of maakt dat niks uit?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh jezus ik ga echt nooit meer iets doen met deze vrouw
Ja, dat lijkt me ook wat erg veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vermoed inmiddels van wel. Fokkers hebben tot nu toe beweerd van niet (en in beide gevallen schijnen Haissam en Ted de eerste van de betreffende cattery met FIP te zijn), maar ik vind het wel erg toevallig.
Een kennis van mijn moeder heeft ook al twee Ragdolls (nog jonger dan Tedje) verloren aan FIP. Misschien hebben we wel echt gewoon vette pech, maar ik vind het wel erg toevallig.
Aye, flink knuffelen met Bill & Maraquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wat erg veel.
Nare bijkomstigheid van veel rasdieren - extra kwetsbaarheid op verschillende terreinen.
Nou ja, flink knuffelen met de andere katten dan maar? En mag je Ted in de tuin begraven of heb je voor wat anders gekozen?
Blind date? Ik heb het geloof ik helemaal gemist.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wel over de eerste twee dingen en zij is gelovig dus ik kan mn lol op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg! Goed nieuws voor moi!Wat een service, meteen zijn trip voor jou cancelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat het helemaal goed gaat komen nu![]()
Daar ben ik heul goed in!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef Amsel het volgende:
Maar blije smileys voor Maria natuurlijk! Zie je wel dat je je druk zat te maken om niks?
Heeft ie wel eens foto's van Perry en Tamina gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt konijnen stomen het is niet heel handig als je op vakantie wilt: huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |